- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1005
Якщо ваша діяльність пов'язана з логістикою, транспортуванням чи перевезенням пасажирів — зберігайте добірку корисних послуг на Гіді.
Послуги з перевезення залізничним транспортом:










Послуги з перевезень автомобільним транспортом:










Послуги з міжнародного перевезення:






Отримуйте сервіс швидко та зручно. Клік-клік — і поїхали 


- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1573
Більше не треба йти у ДРАЦС. У декілька кліків на порталі Дія ви подаєте заяву та обираєте місце, час, формат, проведення церемонії.
Для цього потрібно:






Після цього обраний ДРАЦС надішле вам відповідь та деталі щодо церемонії на пошту.
Процес подання заяви онлайн триває менше 15 хвилин: https://diia.gov.ua/services/zayava-na-shlyub
А вам лише потрібно з’явитися у ДРАЦС у день одруження 

Послуга реалізується Мінцифрою спільно з Міністерство юстиції України за підтримки Європейського Союзу в межах проєкту EU4DigitalUA.

- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1065
Дізнайтесь про послуги з соціального захисту на Гіді з державних послуг. Буде корисно усім, хто потребує соціальної допомоги, зокрема безробітним, вимушеним переселенцям, людям похилого віку.




















Якщо у вас є знайомі, які втратили роботу, власний дім чи потребують допомоги, — поділіться з ними цією добіркою.

- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1025
Бета тестування 10 000 користувачів
Подати заяву на отримання грошової допомоги на сайті https://eveteran.gov.ua.
Послуга повністю автоматична!
Інструкція про те, як подати заявку у відео https://youtu.be/7LGOIzH6_H8
Головне заповнювати все особисто, і не передавати свої дані третім особам!!!
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1138

Ділимося результатами оцінки рівня задоволеності відвідувачів якістю послуг у ЦНАП, які зросли протягом січня:


Якісний державний сервіс — це культура обслуговування відвідувачів на всіх етапах взаємодії з ними. Корисні матеріали для працівників та керівників ЦНАП зберегли у посібниках на Платформі Центрів Дія:



- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1088
Користуйтесь послугами, які допоможуть задокументувати стосунки та створити сім’ю онлайн.
Добірка необхідних сервісів Гіду з державних послуг:













Кохайте, українці, бо ви того варті 




- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1083
Ділимося добіркою послуг Гіду з державних послуг із базового поводження з відходами та захисту від їх негативного впливу.
Екологічний аудит та оцінка впливу:








Операції поводження з відходами:










Будьте свідомими, переходьте на еко-friendly технології та діліться інформацією з усіма, кому це буде корисно.

- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1042





Заповнення усіх необхідних даних триває близько 30 хвилин, після чого служба у справах дітей опрацює заяку і проведе поточну перевірку.
Тож більше не потрібно витрачати тижні на збір довідок — усі необхідні документи підтягнуться з реєстрів автоматично.

Проєкт реалізовано завдяки ініціативі Радниці-уповноваженої Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації Дар'я Герасимчук, Міністерство соціальної політики України та Міністерства цифрової трансформації України за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Програми розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції.

- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1087
Якщо ви – підприємець, і потребуєте один із сервісів Держмитслужби — скористайтесь Гідом з держпослуг.














Зберігайте інформацію та діліться нею з усіма, кому буде корисно 


- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 954
Адміністративні послуги |
Надано працівниками ЦНАПу (головний офіс) |
Надано працівниками ВРМ ЦНАПу |
Разом |
Послуги, суб’єктом надання яких є структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради, всього, в тому числі: |
594 |
272 |
866 |
- реєстрація речових прав на нерухоме майно |
293 |
- |
293 |
- соціальні послуги |
- |
255 |
255 |
- реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців |
13 |
- |
13 |
- реєстрація договору найму житлового приміщення |
4 |
- |
4 |
- видача довідок та витягів |
156 |
- |
156 |
- інші послуги |
128 |
17 |
145 |
Послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр |
83 |
13 |
96 |
Вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України |
56 |
2 |
58 |
Видача документів дозвільного характеру |
8 |
- |
8 |
Разом |
741 |
287 |
1028 |
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1186
Попри війну в 2022 році українці користувались послугами в ЦНАП та залишали відгуки про роботу сервісів. У Центрах розміщені зручні QR-коди з опитуванням, за допомогою яких понад 18 тисяч українців залишили відгуки щодо якості отриманих послуг по всій країні.
За результатами QR-опитування:

Дякуємо працівникам Центрів за кваліфіковану роботу і відданість власній справі, та відвідувачам, які залишають відгуки для підвищення рівня якості обслуговування.
Побачили QR-код у ЦНАП?
Залиште свій відгук, щоб допомогти покращити український сервіс.




- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1182



Державна реєстрація права власності відповідно до положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» проводиться з 01 січня 2013 року на підставі документів, що підтверджують виникнення, перехід чи припинення такого права, за результатом проведення якої, видається інформація з Державного реєстру прав.
У разі, коли державна реєстрація права власності проведена у Державному реєстрі прав, то у зазначеній інформаційній системі містяться відомості про правовстановлюючий документ, на підставі якого, зокрема, і була проведена державна реєстрація.


Відомості про документ, що підтверджує право власності, зберігаються у Державному реєстрі прав, а тому необхідність в отриманні дублікатів свідоцтв про право власності на нерухоме майно, що були видані протягом 2013-2015 років, відсутня
.



Алгоритм дій у разі втрати документа про право власності на нерухоме майно, виданого до 01 січня 2013 року визначено у Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127.
Згідно з пунктом 
вказаного Порядку для державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку, реєстрацію яких проведено до 1 січня 2013 р. у зв’язку із втратою, пошкодженням чи псуванням відповідного державного акта на право власності чи постійного користування земельною ділянкою, свідоцтва про право власності на нерухоме майно використовуються відомості
з Державного земельного кадастру або Реєстру прав власності на нерухоме майно, який є
архівною складовою частиною Державного реєстру прав, та паперовий носій інформації (реєстрові книги, реєстраційні справи, ведення яких здійснювали підприємства бюро технічної інвентаризації).




У разі наявності в заявника копії
примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого державного акта, свідоцтва про право власності на нерухоме майно подається також відповідна копія.


У разі коли таким майном є закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва, – також за наявності відомостей про його технічну інвентаризацію, отриманих державним реєстратором з
Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, з
обов’язковим зазначенням у Державному реєстрі прав відомостей про втрату, пошкодження чи зіпсування відповідного документа.


