Проекти регуляторних актів для обговорення, в тому числі аналіз регуляторного впливу

Визначеня проблеми та її причини.

Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання.

Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою діючого регуляторного акта або внесення змін до нього.

У м. Старокостянтинові  санітарна очистка здійснюється шляхом вивозу твердих побутових відходів (ТПВ). Рішенням виконавчого комітету від 17.05.2012 року № 212 «Про переможців конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів у мтарокостянтинів» Старокостнтинівську ЖЕК визначено виконавцем послуг з вивезення побутових відходів від населення м.Старокостянтинів, яке проживає у багатоквартирних житлових будинках, балансоутримувачем яких є Старокостянтинівська ЖЕК, Старокостянтинівський ККП - виконавцем послуг з вивезення побутових відходів від населення мтарокостянтинів, яке проживає у одно-двоповерхових житлових будинках, крім будинків балансоутримувачем яких є Старокостянтинівська ЖЕК та послуг з вивезення побутових відходів від підприємств, установ, організацій та інших суб΄єктів господарювання м.Старокостянтинів.

Середньорічні норми утворення твердих побутових відходів по мтарокостянтинів затверджені рішенням виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради від 14.06.2007 р. № 254 «Про затвердження середньорічних норм утворення твердих побутових відходів».

Відповідно до Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 30.07.2010 № 259 норми можуть розроблятися органами місцевого самоврядування, суб'єктами господарювання, що надають послуги з вивезення побутових відходів, іншими зацікавленими організаціями та переглядаються один раз на 5 років.

Середньорічні та середньодобові обсяги утворення твердих побутових відходів погоджуються та затверджуються органами місцевого самоврядування

Визначення нових норм утворення твердих побутових відходів у мтарокостянтинів здійснювалося за результатами вимірювання кількості побутових відходів.

Вимірювання кількості побутових відходів проводилося  прискореним методом, протягом одного сезону року з урахуванням коефіцієнта сезонної нерівномірності утворення твердих побутових відходів (за об'ємом), у житлових будинках та на підприємствах, установах та організаціях, де:

виключено змішування твердих, великогабаритних, ремонтних і рідких відходів;

побутові відходи від житлових будинків та побутові відходи від інших об'єктів утворення побутових відходів збирають і перевозять окремо;

виключено переповнення контейнерів, тобто об'єм побутових відходів, що утворюються у період між днями їх збирання і перевезення, не перевищує сумарний об'єм контейнерів, встановлених для зберігання побутових відходів протягом цього періоду.

Затвердження нових норм утворення твердих побутових відходів надасть можливість:

- органам місцевого самоврядування – планувати санітарну очистку міста, забезпечити прозорість визначення вартості послуг з вивезення побутових відходів;

- виконавцю послуг – пiдвищити якiсть обслуговування, укладати договори на вивезення, коректувати чисельність обслуговуючого персоналу та спеціалізованої техніки;

- споживачам – отримувати більш якісні послуги, сплачувати за надані послуги з вивезення побутових відходів за прозорим та зрозумілим розрахунком їх вартості.

Мета та цілі державного регулювання.

Прийняття даного рiшення має на метi:

·                    визначення фактичних об’сягів утворення твердих побутових відходів;

·                    забезпечення якісного та безперебійного надання послуг iз вивезення побутових відходів, виходячи з норми утворення ТПВ на розрахункову одиницю (одного мешканця житлового будинку, одне мiсце в готелi, гуртожитку, 1м2 торгiвельної площi тощо);

·                    визначення обсягiв послуг iз збирання, вивезення, перероблення та утилiзацiї твердих побутових вiдходiв пiд час укладання договорiв та розрахункiв iз замовниками вiдповiдних послуг;

·                    покращення результатiв фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємства, забезпечення беззбиткових показникiв роботи, вiдповiдно до вимог Господарського Кодексу України та ст.31 Закону України „Про житлово-комунальнi послуги”.

·                    поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації на території м. Старокостянтинова;

Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1.      Застосування мінімальних норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1070 від 10.12.2008 року як додаток до Правил надання послуг з вивезення побутових відходів.

Дане альтернативне рiшення являється неприйнятним, так як у даному нормативному документi наведена нижня межа значення норм i вони можуть використовуватись для орiєнтовних розрахункiв при проектуваннi схем санiтарної очистки, плануваннi господарської дiяльностi тощо.

2.      Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін.

Ця альтернатива відхилена у зв’язку з тим, що відповідно до Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 30.07.2010 № 259, норми повинні переглядатися один раз на 5 років

Механізм, який пропонується застосувати для розв΄язання проблеми.

Прийняття запропонованого проекту рішення виконавчого комітету.

Обгрунтування можливості досягнення зазначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

Досягнення зазначених цілей можливе завдяки прийняттю даного рішення виконавчого комітету міської ради у результаті чого буде забезпечено збалансованість інтересів споживачів та виконавців послуг з вивезення побутових відходів: ліквідувати існуючі стихійні звалища, створити умови для комфортного проживання мешканців міста, поліпшити санітарно-епідеміологічний стан у місті.

Очікувані результати від прийняття регуляторного акту. Аналіз вигод та витрат.

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

Вирiшення питання безперебiйного i якiсного виконання послуг санiтарної очистки мiста. Забезпечення прозорості при визначені вартості послуг з вивезення твердих побутових відходів.

Витрати, пов’язані з оприлюдненням регуляторного акту

Суб’єкти господарювання

Стабiльна робота пiдприємств за рахунок забезпечення надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за визначеними нормами та у повному обсязi.

Витрати на оновлення  та придбання спец. автотранспорту і встановлення контейнерів, витрати на транспортування ТПВ

Територіальна громада

Створення умов для комфортного проживання на території м. Старокостянтинова, отримання якісної та своєчасної послуги з вивозу ТПВ

Витрати на оплату послуг з вивезення твердих побутових відходів згідно із затвердженими нормами

Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного  акта.

У разі змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися відповідні коригування. Ризик зовнішніх чинників на дію регуляторного акта відсутній, так як його впровадження відповідає чинному законодавству.

Строк дії регуляторного акту.

Термін дії регуляторного акту 5 років.  Відповідно до Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 30.07.2010 № 259 норми та переглядаються один раз на 5 років.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть вплинути на дію запропонованого регуляторного акту, до нього будуть вноситися відповідні коригування.

Показники результативності регуляторного акту.

        Кількість укладених договорів на вивезення ТПВ;

        Витрати підприємства за надані послуги з вивезення ТПВ;

        Рiвень вiдшкодування витрат на виконання послуг санiтарної очистки, доходами вiд надання послуг за даними нормами утворення ТПВ.

        Фінансовий результат від звичайної діяльності (прибуток/збиток);

        Кількость скарг на неякiсне надання послуг .

       

Відстеження результативності регуляторного акту.

Базове відстеження результативності дії регуляторного акту проведено на етапі його підготовки.

Повторне відстеження планується провести через рік після набуття чинності регуляторного акта. За результатами буде можливо порівняти показники базового та повторного відстежень. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін до регуляторного акта.

Періодичне відстеження планується проводити один раз на кожні наступні три роки, починаючи від дня закінчення заходів щодо повторного відстеження результативності.

Для відстеження результативності даного регуляторного акту Старокостянтинівським ККП та Старокостянтинівською ЖЕК надається офіційна інформація виконавчому комітету міської ради відповідно до визначених показників результативності акту.

Поділитися

Контакти

Хмельницька область

м.Старокостянтинів, 

вул. Острозького, 41, 

індекс: 31100

тел: (038-54) 3-23-55

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.