![📱](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t57/1/16/1f4f1.png)
Ділимося результатами оцінки рівня задоволеності відвідувачів якістю послуг у ЦНАП, які зросли протягом січня:
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
Якісний державний сервіс — це культура обслуговування відвідувачів на всіх етапах взаємодії з ними. Корисні матеріали для працівників та керівників ЦНАП зберегли у посібниках на Платформі Центрів Дія:
![💻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8c/1/16/1f4bb.png)
![💻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8c/1/16/1f4bb.png)
![331498451 957635098942824 7705559605089910887 n](/starkon/starkon/starkon/starkon/cnap/images/331498451_957635098942824_7705559605089910887_n.jpg)