Новини

На виконання розпорядження міського голови від 25 серпня 2022 року № 222/2022-р "Про проведення семінарів з підвищення професійної кваліфікації" 28 вересня 2022 року працівниками управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету міської ради проведений онлайн семінар з старостами старостинських округів Старокостянтинівської міської територіальної громади та працівниками центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради (його віддалених робочих місць) в частині належної організації і надання якісних послуг з питань будівництва.

41245

 

На виконання розпорядження міського голови від 25 серпня 2022 року № 222/2022-р "Про проведення семінарів з підвищення професійної кваліфікації" 21 вересня 2022 року працівниками відділу з питань реєстрації місця проживання виконавчого комітету міської ради проведений онлайн семінар з старостами старостинських округів Старокостянтинівської міської територіальної громади та працівниками центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради (його віддалених робочих місць) в частині належної організації і надання якісних послуг з питань реєстрації місця проживання.

 

Головне управління ДПС у Хмельницькій області нагадує про право проведення звірки даних платників податків щодо належних їм об’єктів і заборгованості зі сплати майнових податків.

Громадяни - власники землі та нерухомості мають можливість провести звірку щодо належних їм об’єктів оподаткування та наявної заборгованості зі сплати  майнових податків у будь який зручний час відповідно до графіка роботи ЦОП.

Для якісної звірки та спілкування з фахівцем ЦОП громадянам варто при собі мати документи, що посвідчують особу та правовстановлюючі документи на належне майно. 

Враховуючи особливості воєнного часу сплату майнових податків перенесено лише для окремих груп. Оскільки на Хмельниччині не ведуться активні бойові дії, власникам землі та нерухомості варто своєчасно виконувати свої податкові зобов’язання.  

Окрім відвідування Центру обслуговування платників, Державна податкова служба пропонує альтернативний варіант -  звірку щодо розрахунків із бюджетом через Електронний кабінет (http://cabinet.tax.gov.ua). Щоб стати користувачем електронних сервісів ДПС треба отримати електронний цифровий підпис, зареєструватися на вебпорталі ДПС і в будь-який зручний час переглядати інформацію щодо нарахування та сплати податків з персонального комп’ютера чи гаджета.

Щодо проведення звірки з плати за землю

Фізичні особи (громадяни) – платники плати за землю мають право письмово або в електронній формі засобами електронного зв’язку (з дотриманням вимог, визначених п. 42.4 ст. 42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)) звернутися до контролюючого органу за своїм місцем реєстрації у контролюючих органах або за місцем знаходження земельних ділянок, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю), для проведення звірки даних щодо:

розміру площ та кількості земельних ділянок, земельних часток (паїв), що перебувають у власності та/або користуванні платника податку;

права на користування пільгою зі сплати податку з урахуванням положень пп. 281.4 і 281.5 ст. 281 ПКУ;

розміру ставки земельного податку;

нарахованої суми плати за землю.

Поряд з цим, у разі якщо платник податків має у власності декілька земельних ділянок або право на декілька земельних часток (паїв), щодо яких необхідно провести звірку даних, для її проведення такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу за своїм місцем реєстрації у контролюючих органах або за місцем знаходження будь-якої з таких земельних ділянок, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю).

Крім того, фізичні особи, з використанням кваліфікованого електронного підпису, мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з плати за землю, в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Щодо проведення звірки з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо:

- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, контролюючий орган за податковою адресою платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Норми встановлені п.п. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України.

Згідно з абзацом другим п.п. 266.7.4 п. 266.7 ст. 266 ПКУ у разі подання платником податку контролюючому органу правовстановлюючих документів на нерухоме майно, відомості про яке відсутні у базі даних інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, сплата податку фізичними особами здійснюється на підставі поданих платником податку відомостей до отримання контролюючим органом відомостей від органів державної реєстрації прав на нерухоме майно про перехід права власності на об’єкт оподаткування.

Крім того, фізичні особи, з використанням кваліфікованого електронного підпису, мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 Щодо проведення звірки платниками транспортного податку

Відповідно до п.п. 267.6.10 п. 267.6 ст. 267 розд. ХІІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) фізичні особи – платники транспортного податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

     а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

     б) розміру ставки податку;

     в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Фізичні особи – нерезиденти у порядку, визначеному п. 267.6 ПКУ, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об’єктів оподаткування.

Разом з тим, фізичні особи, які мають кваліфікований електронний підпис, можуть переглянути інформацію щодо складених податкових повідомлень-рішень та нарахованих сум транспортного податку, в приватній частині Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС та обрати меню «ЕК для громадян.

 

Щодня ЗСУ героїчно звільняють українські землі. А ми вслід продовжуємо працювати над відновленням надання якісного держсервісу на деокупованих територіях. Адже це потрібно нашим людям.
І сьогодні вже можемо розповісти про ініціативу, яка значно наблизить усіх нас до реалізації планів.
Експерти 🇺🇦 🇸🇪 PROSTO Підтримка доступності послуг в Україні розробили Дорожню карту з відновлення роботи ЦНАПів для деокупованих громад 👉 https://bit.ly/3U8goi6
Запропоновані кроки та рекомендації Дорожньої карти, модельні документи та приклади документів частково враховують досвід відновлення роботи ЦНАПів у деокупованих громадах Київської, Сумської, Чернігівської областей.
За нашої підтримки та в синергії з Мінрегіон експерти проєкту готові надати громадам будь-яку консультативну підтримку щодо застосування Дорожньої карти та відновлення доступу до послуг.
Звертайтеся 💚
306804951 447267360771813 4601334018922435571 n
 
 
Небезпечний вантаж потребує спеціального транспортування. А також документів на перевезення. Це забезпечує не тільки захист вантажу, але й безпеку для оточення.
З турботою про вас зібрали добірку всіх потрібних послуг на Гіді  👇
Для отримання свідоцтва до перевезення небезпечних вантажів
▪ Видача свідоцтва про допущення транспорту 👉 https://bit.ly/3L9dRQC
▪ Видача нового свідоцтва про допущення транспорту у разі пошкодження або втрати 👉 https://bit.ly/3dg7FK9
Для маршруту руху транспорту, який перевозить небезпечний вантаж
▪ Погодження маршруту руху 👉 https://bit.ly/3U5ALg1
▪ Анулювання погодження маршруту руху 👉 https://bit.ly/3U5sGrG
▪ Переоформлення погодження маршруту руху 👉 https://bit.ly/3DpxfHl
▪ Видача дубліката погодження маршруту руху 👉 https://bit.ly/3BiUT5U
Дозволи та ліцензії для перевезення габаритних та небезпечних вантажів
▪ Дозвіл на участь у дорожньому русі транспорту, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні 👉 https://bit.ly/3DjFmFg
▪ Ліцензія на перевезення небезпечних вантажів та відходів залізничним транспортом 👉 https://bit.ly/3BBeKhK
Діліться добіркою з усіма, кому вона буде корисною 💚
305801794 447044924127390 5967655770458523041 n
 
 

На виконання розпорядження міського голови від 25 серпня 2022 року № 222/2022-р "Про проведення семінарів з підвищення професійної кваліфікації" 15 вересня 2022 року працівниками управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради проведений семінар з старостами старостинських округів Старокостянтинівської міської територіальної громади та працівниками центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради (його віддалених робочих місць) в частині належної організації і надання якісних соціальних послуг:

3

4

 

Усім, хто планує займатися організацією міжнародної підтримки або допомагати іноземцям в Україні, рекомендуємо звернути увагу на актуальні держпослуги на Гіді.

Для перебування в Україні
▪️ Видача запрошення для в'їзду в Україну 👉 https://bit.ly/3AxX0lW
▪️ Продовження строку перебування на території України 👉 https://bit.ly/3Q3FICX
▪️ Посвідка на тимчасове проживання 👉 https://bit.ly/3pVGNBV
Для інвестицій
▪️ Держреєстрація договорів про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора 👉 https://bit.ly/3wHFWsr
▪️ Дублікат картки реєстрації договору про спільну інвестиційну діяльність 👉 https://bit.ly/3ctIN1n
▪️ Зміни і доповнення до договорів про спільну інвестиційну діяльність 👉 https://bit.ly/3KzTn3p
Для організації міжнародної допомоги
▪️ Реєстрація проєктів міжнародної технічної допомоги 👉 https://bit.ly/3D0xuZt
▪️ Перереєстрація проєктів міжнародної технічної допомоги 👉 https://bit.ly/3AAvvYL
▪️ Дублікат реєстраційної картки проекту 👉 https://bit.ly/3ADS2DU
▪️ Реєстрація представництва донорської установи в Україні 👉 https://bit.ly/3Q2Z3UJ
▪️ Дублікат посвідчення про реєстрацію донорської установи в Україні 👉 https://bit.ly/3Q3m0XC
▪️ Акредитація виконавця (юрособи — нерезидента) 👉 https://bit.ly/3Rp8nmM
▪️ Переакредитація виконавця (юридичних осіб — нерезидентів) 👉 https://bit.ly/3Q7VhsZ


Діліться з тими, кому це буде корисно 💚
304830959 437480005083882 5495163669152627450 n
 
Один із наслідків повномасштабної війни — зникнення приблизно 4,8 млн робочих місць. А це 30% від довоєнної кількості. Такими є дані від МОП.
Хочемо поділитися потрібними держпослугами з усіма, кого торкнулася ця ситуація.
Організаційні моменти
▪ Надання статусу безробітного 👉 https://bit.ly/3CrPqLZ
▪ Перереєстрація безробітного в центрі зайнятості 👉 https://bit.ly/3pHGGK2
▪ Припинення реєстрації безробітного за заявою безробітного 👉 https://bit.ly/3TgB4nB
Допомога
▪ Призначення допомоги по безробіттю 👉 https://bit.ly/3PQxAFs
▪ Допомога по частковому безробіттю 👉 https://bit.ly/3KjRQ1a
Потрібні довідки
▪ Довідка про перебування (не перебування) на обліку у статусі безробітного у центрі зайнятості 👉 https://bit.ly/3QQkqd6
▪ Довідка про нарахування допомоги по безробіттю 👉 https://bit.ly/3AlQQFh
Діліться з тими, кому це буде корисно 💚
301678251 433534995478383 794916380561208749 n
 

Україна потребує ваших ідей. Адже вони допоможуть ще сильніше тримати економічний фронт. А отже, наближати усіх нас до спільної мети — перемоги.

Сміливо дійте 👇🏻

ФОП
▪ Реєстрація ФОП 👉 https://bit.ly/3QQ2U8y
▪ Внесення змін про ФОП 👉 https://bit.ly/3zUKnkq

Дія.City
▪ Набуття статусу резидента Дія.City 👉 https://bit.ly/3dyEHVP

Юрособам
▪ Створення юридичної особи (зокрема ТОВ, ТДВ, акціонерного товариства) 👉 https://bit.ly/3QolGUu
▪ Витяг з ЄДР 👉 https://bit.ly/3w8vtGe
▪ Зміни до відомостей про юрособу в ЄДР 👉 https://bit.ly/3Qtnf3A
▪ Реєстрація рішення про виділ юридичної особи 👉 https://bit.ly/3AnmKT6
▪ Реєстрація рішення про скасування рішення про припинення юридичної особи 👉 https://bit.ly/3C9QOD2

Гранти
▪ Грант на власну справу 👉 https://bit.ly/3A284Y7
▪️ Грант на сад 👉 https://bit.ly/3by5Fwh
▪️ Грант на теплицю 👉 https://bit.ly/3bKv7hQ
▪️ Грант на переробне підприємство 👉 https://bit.ly/3Q3VZbE

Зберігайте добірку, діліться з тими, кому ця інформація буде корисною.

299874244 428417909323425 2699434599065446593 n

 

Інформація для платників податку

 

Задача із зірочкою: як отримати українцям послуги в Дії, якщо у них немає гаджета або доступу до інтернету?

[Відповідь: за допомогою спеціально облаштованих місць у ЦНАП.]

Для нас важливо зменшити цифровий розрив між представниками поколінь та жителями різних населених пунктів. Адже рівний доступ усіх українців до сучасних сервісів — це вже давно наша дія, а не мрія.

Ось чому в більшості ЦНАПів адміністратори не лише надають держпослуги відвідувачам, а й навчають користуватися порталом Дія, консультують та допомагають отримати послуги онлайн.

🔗 Дізнатися адресу, контакти та графік роботи під час повномасштабної війни найближчого до вас ЦНАП можна на платформі Дія.Центрів: https://bit.ly/3zx6myJ

Передавайте цю інформацію всім, кому вона буде актуальною 💚

296056255 414359820729234 3819195817494928080 n

 

Адміністративні послуги

Надано працівниками ЦНАПу

Надано працівниками ВРМ ЦНАПу

   Разом   

Послуги, суб’єктом надання яких є структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради, всього, в тому числі:

2238

3663

5901

-       реєстрація речових прав на нерухоме майно

826

-

826

-       реєстрація місця проживання

221

289

510

-       соціальні послуги

20

3015

3035

-       реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

68

-

68

-       реєстрація договору найму житлового приміщення

20

-

20

-       видача довідок та витягів

171

-

171

-       інші послуги (в основному земельні питання)

912

359

1271

Послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр

1309

89

1398

Вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України

316

25

341

Видача документів дозвільного характеру

56

-

56

Разом

3919

3777

 7696 

 

Допоможіть про це дізнатися і тим, хто вже вітає вас листівками у Viber, і тим, хто боїться щось не те натиснути на телефоні, і тим, хто не має гаджета взагалі.

Адже завдяки такій інформації вони зможуть дізнатися все, що їм потрібно, не виходячи з дому.

👵 Потрібні документи
🥧 Пенсійне посвідчення 👉 https://bit.ly/3vuJ0Yu
🥧 Заміна (переоформлення) пенсійного посвідчення 👉 https://bit.ly/3zinkjc
🥧 Інформація з пенсійної справи 👉 https://bit.ly/3BtsBXN
🥧 Довідка про перебування на обліку 👉 https://bit.ly/3oNFe8J
🥧 Довідка про доходи пенсіонера 👉 https://bit.ly/3QrXhgD
🥧 Довідка про доходи пенсіонера для субсидій 👉 https://bit.ly/3BrzsBc

👵 Пенсія
🥧 Пенсія за віком 👉 https://bit.ly/3vqTJTF
🥧 Призначення пенсії за віком на пільгових умовах 👉 https://bit.ly/3QdwPa3
🥧 Перерахунок пенсії 👉 https://bit.ly/3JiHZs9
🥧 Зміна способу виплати пенсії 👉 https://bit.ly/3cL62DE
🥧 Поновлення виплати пенсії 👉 https://bit.ly/3cL666m
🥧 Виплата пенсії наперед у зв’язку з виїздом за кордон 👉 https://bit.ly/3PTSDYI
🥧 Пенсія у зв’язку з втратою годувальника 👉https://bit.ly/3zpHgkd
🥧 Пенсія за особливі заслуги перед Україною 👉 https://bit.ly/3zudyuC
🥧 Пенсія за вислугу років військовослужбовців 👉 https://bit.ly/3OOXxEY

👵 Інші пенсійні послуги
🥧 Тимчасова державна допомога непрацюючій особі пенсійного віку 👉 https://bit.ly/3QrY3dx
🥧 Підтвердження стажу роботи на посадах для призначення пенсій на пільгових умовах 👉 https://bit.ly/3bov7Eb

Поширюйте цю добірку, щоб більше українців отримали цю корисну інформацію 💚

296478085 418714350293781 2958895776707205825 n