Новини
🌊 Підтримуйте державу та отримуйте прибуток — купуйте нові військові облігації в Дії
Залізний Порт, Асканія-Нова, Джанкой, Керч — міста, відомі кожному українцю. Також скучили за ними? Допоможіть Силам оборони швидше їх повернути — купуйте нові військові облігації в Дії, щоб підтримати військових й економіку та отримати прибуток.
🤔 Що таке військові облігації?
Цінні папери, які ви купуєте та після закінчення терміну їх дії отримуєте кошти назад з відсотками. Гроші з облігацій ідуть на зброю, боєприпаси, техніку, їжу та медикаменти для наших військових. А ще — на заробітні плати медикам, учителям, пенсії та соціальні виплати.
Окей, які умови?
💰 Залізний Порт: ставка від 16,25%, дата виплати — 05.06.2024
💰 Асканія-Нова: ставка від 16,50%, дата виплати — 20.11.2024
💰 Джанкой: ставка від 17,96%, дата виплати — 23.07.2025
💰 Керч: ставка від 18,00%, дата виплати — 15.10.2025
Нові облігації вже доступні в застосунку, заходьте та інвестуйте в перемогу 📲
 
421894109_769225888580063_1821615839227717328_n.jpg
🧑🏻‍🚒 Державні послуги для тих, хто рятує життя, — на Гіді
Працівники ДСНС щодня рятують людські життя, кожна ліквідована пожежа чи надзвичайна ситуація — результат їхньої роботи. Щоб зробити життя працівників ДСНС комфортнішим, зробили добірку держсервісів у сфері безпеки життєдіяльності на Гіді державних послуг.
Знаходьте потрібний сервіс швидко та без непотрібних поїздок в інший кінець міста.
🚨 Видача посвідчення, книжки та жетона рятувальника
🚨 Переоформлення посвідчення, книжки та жетона рятувальника
🚨 Видача свідоцтва про атестацію аварійно-рятувальної служби
🚨 Видача дубліката свідоцтва про атестацію аварійно-рятувальної служби
🚨 Переоформлення свідоцтва про атестацію аварійно-рятувальної служби
🚨 Реєстрація об’єктів підвищеної небезпеки в Державному реєстрі об’єктів підвищеної небезпеки
🚨 Виключення об’єкта підвищеної небезпеки з Державного електронного реєстру об’єктів підвищеної небезпеки
🚨 Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства
Зберігайте й надсилайте друзям, які працюють у ДСНС 😉
 
420127163_769790268523625_8267915318597614363_n.jpg
🧑🏼‍💻 64% українців користуються державними послугами онлайн. Результати дослідження
Цифровізація стала невідʼємною частиною життя кожного українця. Щоб тримати руку на пульсі та розуміти, наскільки користувачі задоволені онлайн-сервісами, провели всеукраїнське соцопитування.
Найчастіше українці вибирають Дію. У 2021 році лише 13% громадян використовували Дію, у жовтні 2023-го — 51%. Майже 80% оцінили свій досвід як позитивний.
🦾 Війна не зупинила цифровізацію, за останні 2 роки кількість користувачів лише збільшувалася. Нещодавно досягли позначки у 20 мільйонів юзерів застосунку Дія, а це значить, що половина українців уже користуються зручними документами та сервісами в смартфоні.
Цифровізація — це не тільки тренд, це вже рутина. Вона спрощує життя мільйонів людей. Черги та бюрократія залишаються в минулому.
🖇️ Більше деталей — у дослідженні Київського міжнародного інституту соціології за підтримки Програми розвитку ООН (UNDP) в Україні та Уряду Швеції: https://www.undp.org/uk/ukraine/publications/analitychnyy-zvit-dumky-i-pohlyady-naselennya-ukrayiny-shchodo-derzhavnykh-elektronnykh-posluh-u-2023-rotsi?fbclid=IwAR02X-PA8rFCYJw1yI9XnutYK0MCb-fpYjQ9P4nPmVr_YwCZWMxhp1uulKU
 
420104934_769871611848824_2473868630339146740_n.jpg
💁‍♀️ Які ж вони — українські підприємиці?
Які потреби мають для розвитку власної справи, з якими викликами та гендерними стереотипами стикаються. У якій сфері найчастіше відкривають бізнес?
Про це і більше розповімо під час презентації дослідження «Потреби та проблеми українських підприємиць в умовах повномасштабної війни», яка відбудеться вже 30 січня в Київській школі економіки.
Топові спікери заходу:
✴️ Тетяна Бережна, заступниця Міністра економіки України
✴️ Валерия Ионан, заступниця Міністра цифрової трансформації України
✴️ Andrii Remizov, директор Офісу з розвитку підприємництва та експорту
✴️ Надія Заріцька, керівниця GGF команди в Україні, Abt Britain
✴️ Aleksandra Stepanenko, заступниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту
✴️ Владислава Грудова, виконавча директорка KSE Institute
✴️ Українські підприємиці
📅 Коли та де? 30 січня о 10:00.
🎙️ Формат проведення: офлайн та онлайн. Обовʼязково реєструйтеся. Деталі — за посиланням https://cutt.ly/5wL4ZzDC
🎥 Ви журналіст? Долучайтеся до івенту та дізнайтеся результати дослідження першими. Форму на акредитацію знайдете за посиланням https://cutt.ly/5wL4ZzDC
Обіцяємо дружню атмосферу та потужне жіноче комʼюніті ✨
*Дослідження проведено в межах проєкту Good Governance Fund «Ревіталізація бізнес-клімату в Україні», який фінансується UK International Development від уряду Великої Британії. Імплементатори проєкту — Abt Britain та Kyiv School of Economics.
🫂 Українці забронювали 500+ сертифікатів єВідновлення на нове житло
Перший житловий сертифікат реалізувала родина з Гостомеля. В обмін на нього вони придбали новий будинок у Бучі. Зараз маємо 508 заброньованих сертифікатів у Дії, їх власники вже готуються до купівлі нового житла.
Як це працює❓
Якщо ваша домівка знищена через повномасштабне вторгнення, можете отримати допомогу від держави — житловий сертифікат у Дії на нове житло. Для цього достатньо подати повідомлення про зруйноване майно в Дії та заяву про єВідновлення.
Більше про програму єВідновлення дізнавайтеся на сайті — https://erecovery.diia.gov.ua/
Цифровізуємо, щоб ви поверталися додому 💔
Послугу компенсації за знищене майно розроблено Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України з Міністерством цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
 
418953456_759834196185899_2937267203143878052_n.jpg
🛞 Митницю можна автоматизувати. Михайло Федоров про розмитнення авто з Дією
Цифровізуємо, щоб знищити корупцію. Ідеться про сотні мільйонів доларів можливих зловживань на розмитненні авто щороку. Автоматизація прибере людський фактор з процесу розмитнення. І хабарі разом з ним.
Зареєстрували новий законопроєкт про розмитнення авто. Ви зможете купити авто за кордоном і розмитнити його онлайн — через застосунок або портал Дія. Керівництво митниці підтримує цю ініціативу, далі законопроєкт мають підтримати народні депутати.
Розмитнення в Дії — це лише перший крок, далі можна буде запускати нові сервіси, які повністю автоматизують митницю.
👀 Над якими ще сервісами працює команда Мінцифри, дивіться в інтервʼю Михайла Федорова для телеканалу Рада. Посилання — у першому коментарі
 
418092911_758738756295443_7723887527006220753_n.jpg
👀Користуєтеся відкритими даними? Пройдіть опитування — допоможіть покращити портал
Відкриті дані — основа для ефективних державних рішень, прозорої діяльності уряду, нових цифрових продуктів і сервісів, активного громадянського руху. Україна входить у топкраїн за розвитком цієї сфери. Один із найважливіших open-data складників — Єдиний державний вебпортал відкритих даних data.gov.ua.
На порталі розміщується й зберігається публічна інформація у формі відкритих даних. Так органи влади регулярно оприлюднюють та оновлюють набори, а користувачі отримують доступ до необхідної інформації.
Цього року Єдиний державний вебпортал відкритих чекає на оновлення. Модернізація торкнеться структури, функціоналу, кіберзахисту. Проходьте опитування та допомагайте покращити сервіс.
🔗 Для цього заповніть коротку форму за посиланням — https://forms.gle/aw5nvh5f7a2QJo7B9
Опитування триватиме до 9 січня, тож не баріться. Будуємо прозору цифрову державу разом🤝🏻
 
417399175_757024303133555_5887978592878107508_n.jpg
🏗️Прозоре будівництво: підсумки роботи ЄДЕССБ за 2023 рік
Уже понад три роки українці будують без хабарів та паперової тяганини завдяки Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ).
Як було❓
Люди роками не могли отримати дозволи на будівництво — паперові документи губили, підроблювали чи гальмували їх розгляд заради хабарів.
Як стало❓
🔸Уся будівельна документація створюється виключно в е-системі. Усі процеси відбуваються онлайн, а кожна дія фіксується. Тож якщо хтось пробує шахраювати, це одразу видно.
🔸100% будівельних послуг доступні онлайн на порталі Дія. За рік ними скористалися понад 48 тисяч громадян. Ключові цифри роботи ЄДЕССБ за 2023-й дивіться на графіці.
У ЄДЕССБ також з’явився новий функціонал. Тепер на порталі можна:
✅завантажити файли з деталізованими даними про кошторис об’єктів, які зводять за державні чи публічні кошти👉 кожен може дізнатися вартість видів робіт та матеріалів і проконтролювати витрату коштів.
✅переглянути відомості про спеціальне майнове право 👉 це дає змогу перевірити майбутні обʼєкти нерухомості та дізнатися всю необхідну інформацію про їх будівництво.
Портал став основним інструментом громадського контролю за забудовою. Його відвідали 1,6 млн людей.
Робимо все, щоб ви могли будувати прозоро та ефективно!🙌
Єдина державна електронна система у сфері будівництва створена у співпраці Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури й Міністерства цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
 
415036549_756921263143859_5865019536687051912_n.jpg
🚗 Розмитнення без корупції. Зареєстрували новий законопроєкт
Одна з найочікуваніших послуг може скоро зʼявитися в Дії. Парламент отримав на розгляд проєкт закону № 10380, він передбачає виключення людського фактору з процесу розмитнення.
Якщо законопроєкт ухвалять, громадяни зможуть подавати електронну митну декларацію через застосунок Дія, бізнес — через портал Дія.
📌 Що змінить законопроєкт?
Створять Базу даних митної вартості легкових автомобілів, її сформує Мінцифра на основі даних митниці ➡️ Там буде митна вартість нових легкових автомобілів, які проходили митне оформлення в Україні з 2007 року, із деталями: марка, модель, рік випуску, тип і обʼєм двигуна
Весь процес розмитнення буде онлайн, а Дія допоможе заповнювати митну декларацію, підтягнувши інформацію про автівку за VIN-кодом.
Хочете більше дізнатися, як працюватиме електронне розмитнення? Зробили для вас детальну інфографіку ☝🏻
Сподіваємося на ухвалення законопроєкту, щоб українці розмитнювали авто онлайн без схем та хабарів 🛞
Працюємо над проєктом за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах
 
416907372_756410209861631_4801845598815971363_n.jpg
🏗️ Майнове право на майбутню нерухомість для забудовників. Які документи необхідно створити на порталі ЄДЕССБ
Триває реєстрація спеціальних майнових прав на об’єкти незавершеного будівництва та майбутні об’єкти нерухомості. Віднедавна це обов’язково для всіх забудовників України, оскільки це захищає вклади інвесторів у нове житло та усуває можливість шахрайства.
Щоб оформити спеціальне майнове право в ДРРП, необхідно зареєструвати кожен майбутній об’єкт нерухомості як складову частину будинку в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ).
Візуалізуємо, що для цього треба. Переглядайте інструкцію в галереї ☝🏻
✏️ Якщо хочете детальніше розібратися в алгоритмі, переглядайте відео з роз’ясненнями експертів на YouTube-каналі ЄДЕССБ: //www.youtube.com/@e-construction_gov_ua
 
Функціонал реєстрації спеціального майнового права розроблено в тісній співпраці з Міністерство юстиції України. Цифровізація будівельних послуг реалізується в співпраці Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України й Міністерства цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
 
419218655_763950439107608_4491061265753974765_n.jpg419315211_763950459107606_5338951207769463848_n.jpg
Тепер власники зруйнованого житла можуть використати житлові сертифікати в Дії для купівлі нової домівки. Раніше з нього можна було дізнатися суму компенсації та термін дії, зараз за ці кошти можна придбати нове житло.
Окей, я маю сертифікат. Як його використати?
1️⃣ Оновіть застосунок до останньої версії
2️⃣ У розділі єВідновлення відкрийте вкладку Сертифікати на житло
3️⃣ Натисніть Забронювати кошти
🤔 Що далі?
Протягом 5 робочих днів надійде підтвердження в Дію про те, що кошти заброньовані. Після цього є 30 днів, щоб оформити угоду купівлі-продажу. Цю угоду можуть оформити лише ті нотаріуси, які мають доступ до Реєстру пошкодженого та знищеного майна. Протягом 5 днів кошти надійдуть продавцю житла. Якщо не встигаєте, потім повторно подасте заяву про бронювання коштів. Ви можете придбати нову квартиру чи будинок на вторинному ринку або ж вкласти інвестиції в будівництво.
❗️ Важливий момент
Щоб скористатися сертифікатом, потрібно припинити право власності на знищений об’єкт нерухомості. Це можна зробити в ЦНАПі або в нотаріуса.
Оновлюйте застосунок та починайте відбудовувати рідну домівку 🫂
Послугу компенсації за знищене майно розроблено Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України спільно з Міністерством цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
 
413979026_751631993672786_8791342361260239372_n.jpg

Звертаємо увагу, що з 01.01.2024 року відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» змінюється сума адміністративних зборів за надання адміністративних послуг.

Детальна інформація щодо адміністративних зборів на 2024 рік зазначена в нижченаведеній таблиці.

Призначення платежу

Сума

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, крім внесення змін до відомостей про здійснення зв’язку з юридичною особою

(На підставі документів поданих в паперовій формі)

Строк

Сума

24 години

910 грн.

6 годин

910 грн. +1820 грн.

2 години

910 грн. +4540 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

270 грн.

За державну реєстрацію змін відомостей про благодійну організацію, про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця.

(На підставі документів поданих в паперовій формі)

Строк

Сума

24 години

300 грн.

6 годин

300 грн. +610 грн.

2 години

300+1510 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

90 грн.

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, крім внесення змін до відомостей про здійснення зв’язку з юридичною особою.

(На підставі документів поданих в електронній формі)

Строк

Сума

24 години

680 грн.

6 годин

680 грн. +1360 грн.

2 години

680+3410 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

200 грн.

За державну реєстрацію змін відомостей про благодійну організацію, про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця.

(На підставі документів поданих в електронній формі)

Строк

Сума

24 години

230 грн.

6 годин

230+450 грн.

2 години

230+1140 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

70 грн.

За надання витягу в паперовій формі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

150 грн.

За надання витягу в електронній формі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

110 грн.

За надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі (за кожен документ)

210 грн.

За надання документа в електронній формі, що міститься в реєстраційній справі

160 грн.

За державну реєстрацію права власності (у тому числі довірчої власності)

Строк

Сума

5 робочих днів

300 грн.

2 робочих дні

3030 грн.

1 робочий день

6060 грн.

2 години

15140 грн.

За державну реєстрацію інших речових прав, похідних від права власності

Строк

Сума

5 робочих днів

150 грн.

2 робочих дні

1510 грн.

1 робочий день

3030 грн.

2 години

7570 грн.

За державну реєстрацію обтяжень речових прав

150 грн.

За державну реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальних дій

300 грн.

За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника

120 грн.

За отримання інформації з Державного реєстру в паперовій формі

80 грн.

За отримання інформації з Державного реєстру в електронній формі

40 грн.

За надання інформації адвокатам, нотаріусам шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру

120 грн.

За державну реєстрацію спеціального майнового права на об’єкт незавершеного будівництва.

300 грн.

За державну реєстрацію спеціального майнового права на майбутній об’єкт нерухомості.

355 грн.

За державну реєстрацію обтяжень майбутніх об’єктів нерухомості, включених до гарантійної частини

71 грн.

За державну реєстрацію права довірчої власності на отриманий в управлінні об’єкт незавершеного будівництва, майбутній об’єкт нерухомості.

30 грн.

За декларування/реєстрацію місця проживання

45.42 грн.

За декларування/реєстрацію місця проживання, у разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку

75.70 грн.

За зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання

45.42 грн.

За надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

151.40 грн

За видачу посвідчення водія на право керування транспортними засобами.

(Без врахування вартості бланкової продукції)

230 грн.

За реєстрацію, перереєстрацію колісних транспортних засобів з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків.

(Без врахування вартості бланкової продукції та номерного знака)

350 грн.

 

 

Змінили прізвище, місцезнаходження, номер телефону або вид діяльності? Вносьте зміни до ФОП за 2 кроки.
💻 Автоматизували послугу, тепер змінити дані про ФОП можна без участі державного реєстратора. Жодного людського фактору, очікування та непередбачених відмов. Опрацювання заяви займає 3 секунди замість доби та відбувається автоматично.
Тепер не доведеться вказувати податкові дані, Дія це зробить самостійно на основі інформації з реєстрів.
Ви можете внести зміни до:
🪪 ПІБ
📍 місцезнаходження бізнесу
💅🏻 КВЕДів (видів економічної діяльності)
📱 контактної інформації
Кілька кліків — і актуальна інформація про ваш бізнес вже в податковій та єдиному державному реєстрі.
Запускаємо послуги — спрощуємо життя підприємцям 🫂
Послугу реалізовано Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством юстиції за підтримки Програма EGAP, що виконується Фонд Східна Європа та фінансується Швейцарією.
 
412751314_748097204026265_469591207978485721_n.jpg