Проекти регуляторних актів для обговорення, в тому числі аналіз регуляторного впливу

Даний аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради «Про внесення змін в порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності та надається розповсюджувачам зовнішньої реклами» (далі Аналіз) підготовлений відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” від 11.09.2003 р. №1160-IV.

Опис проблеми
У зв’язку із зміною вартості землі в місті згідно рішення 4 сесії міської ради від 25 січня 2011 року №22 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста» з метою приведення плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів до нової вартості землі пропонується до розгляду проект рішення  виконавчого комітету міської ради «Про внесення змін в порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами».
Основними нормативно-законодавчими актами, які регулюють цей порядок є Закон України «Про рекламу» від 11.07.03 №1121-IV , постанова Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року №2067 «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами» із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009 року № 968, рішення виконавчого комітету міської ради від 12 листопада 2009 року №478 «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами в м. Старокостянтинів», рішення 4 сесії міської ради від 25 січня 2011 р. №22 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста».

Цілі державного регулювання
Основною метою даного регулювання є виконання вимог законодавчих та нормативних актів щодо порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами. Встановлення економічно обґрунтованої плати за користування місцем розташування  зовнішньої реклами в залежності від місця встановлення зовнішньої реклами.

Альтернативні способи досягнення встановлених цілей.
Залишити існуючу ситуацію без змін. Ця альтернатива є неприйнятною, оскільки залишається неузгодженість з вимогами чинного законодавства.
Прийняття запропонованого рішення. Ця альтернатива є найбільш прийнятною, оскільки, запропоноване рішення упорядковує відносини із суб’єктами господарювання, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на об’єктах, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Старокостянтинів.

Механізми та заходи, які пропонується застосувати для розв’язання проблеми
Порядком обрахування плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Старокостянтинова регламентована процедура обрахування плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності, яка залежить від вартісної оцінки землі в місті. В зв’язку із збільшенням вартості 1 м² землі в місті з 33,00 грн. до 65,00 грн. підлягає перегляду даний Порядок.

Очікувані результати від прийняття регуляторного акта
У разі прийняття запропонованого регуляторного акта можливість досягнення цілей регулювання є повною. Вплив зовнішніх факторів виключений, за винятком випадку зміни законодавства України у сфері регулювання цього питання.
Для визначення очікуваних результатів від прийняття даного регуляторного акта застосовуємо метод аналізу вигод і витрат.
Таблиця вигод і витрат


Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Місцева влада

  1. удосконалення нормативної бази ;
  2. збільшення доходної частини бюджету міста
  3. упорядкування розміщення рекламних засобів на території міста

  Витрати відсутні                                      

Суб’єкти підприємницької діяльності-юридичні та фізичні особи

врегулювання питання розміру плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів виходячи з нової оцінки землі

Збільшення плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів

Громадяни

- збільшення надходжень до бюджету міста
- інформованість населення міста

Витрати громадян відсутні

           
Додаткові надходження до бюджету становитимуть 56000,00 грн.

Обґрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акту
Термін дії запропонованого регуляторного акту необмежений, з можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни законодавства чи в інших випадках.

Показники результативності регуляторного акта

  1. Кількість розповсюджувачів реклами (суб’єктів господарювання) на території міста Старокостянтинів.
  2. Загальна кількість рекламних конструкцій.
  3. Розмір надходжень від плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності м. Старокостянтинова.

Заходи з відстеження результативності регуляторного акта

  1. Базове відстеження результативності регуляторного акта проведено при підготовці проекту.
  2. Строк проведення повторного відстеження результативності акта – через рік з дня набрання чинності рішення.

Для відстеження результативності використовуються дані отримані в фінансовому управлінні виконавчого комітету міської ради.

Поділитися

Контакти

Хмельницька область

м.Старокостянтинів, 

вул. Острозького, 41, 

індекс: 31100

тел: (038-54) 3-23-55

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.