Головна
Увага! З 24.02.2022 року в Україні запроваджено воєнний стан!
Ой, Купало-Розкупало - 2022
День пам'яті захисників України - 2022
День захисту дітей - 2022
Старокостянтинів квітує
Старокостянтинову 812!
День Знань - 2021
День Незалежності України - 2021
День Прапора України - 2021
Грибенинці 516 років!
Костянтинів з натури - 2021
День Молоді - 2021
Болохівські гостини - 2021
Старостинські вихваляння - 2021
На Івана, на Купала - 2021
TaтоFest! - 2021
Старокостянтинів у квітах - 2021
Старокостянтинів у квітах - 2021

Сьогодні день тих, завдяки кому Україна втримала незалежність

01-10-2023 Перегляди:97 administrator

День захисників і захисниць України, який цьогоріч вперше відзначаємо 1 жовтня - це ще одна можливість подякувати Силам...

читати більше

Старокостянтинів приєднався до загальнонаціональної хвилини мовчання до Дня захисників та захисниць

01-10-2023 Перегляди:841 administrator

Цієї неділі, 1 жовтня, Україна вперше відзначила у нову дату день своїх захисників і захисниць. Усіх, хто бʼється...

читати більше

Шановні освітяни Старокостянтинівщини! Дорогі ветерани педагогічної ниви!

29-09-2023 Перегляди:19 Kateryna

Щиро вітаємо вас із професійним святом — Днем працівників освіти! Професія педагога — надзвичайно багатогранна. Освітяни навчають та виховують...

читати більше

Дорогі захисники і захисниці України! Шановні земляки!

29-09-2023 Перегляди:17 Kateryna

Вітаємо вас зі святом мужності і патріотизму — Днем захисників та захисниць України, який став визначним для кожного...

читати більше

Шановні бібліотекарі Старокостянтинівщини!

29-09-2023 Перегляди:12 Kateryna

Вітаємо вас з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек. Це свято свідчить про глибоку повагу народу до своєї духовної спадщини, освіти...

читати більше

Напередодні професійного свята у дружньому колі зібралися бібліотечні працівники

28-09-2023 Перегляди:569 Kateryna

Напередодні Всеукраїнського дня бібліотек, 28 вересня, у мистецькій залі Центральної публічної бібліотеки за круглим столом зібралися бібліотечні працівники...

читати більше

У громаді провели «Старокостянтинівський веломарафон – 2023»

25-09-2023 Перегляди:243 Kateryna

23 вересня відбулися відкриті змагання Старокостянтинівської міської територіальної громади з велоспорту «Старокостянтинівський веломарафон – 2023». Збір учасників та...

читати більше

У Старокостянтинові відбувся відкритий чемпіонат з футболу, присвячений пам’яті Олександра МАНДИБУРИ

25-09-2023 Перегляди:334 Kateryna

22 вересня 2023 року відбувся відкритий чемпіонат Старокостянтинівської міської територіальної громади з футболу, присвячений пам’яті нашого земляка, воїна...

читати більше

Наші спортсмени найкращі і серед кращих: 1 місце Старокостянтинівської ДЮСШ у командному рейтингу, рекорд України і кращ…

25-09-2023 Перегляди:489 Kateryna

23–24 вересня у Львові відбувся Командний чемпіонат України з легкої атлетики серед ДЮСШ та СДЮШОР юнаків і дівчат ...

читати більше

Шановні земляки!

22-09-2023 Перегляди:30 Kateryna

22 вересня, у День партизанської слави, ми вшановуємо учасників партизанського руху, тих, хто в роки Другої світової війни...

читати більше

Урочистості з нагоди 814 -ї річниці міста Старокостянтинова

21-09-2023 Перегляди:62 administrator

Уже другий рік поспіль Старокостянтинів відзначає свою річницю без гучних і велелюдних святкувань. Усі думки і прагнення містян, ...

читати більше

Відбулось засідання голів громад-членів Асоціації міст України в Хмельницькій області

20-09-2023 Перегляди:76 Kateryna

Голови громад Хмельниччини ухвалили звернення щодо вилучення «військового» ПДФО та обговорили інші актуальні питання органів місцевого самоврядування. ...

читати більше

Переможні і гідні результати вихованців ДЮСШ

19-09-2023 Перегляди:289 Kateryna

16–17 вересня в Івано-Франківську відбувся командний чемпіонат України з легкої атлетики серед ДЮСШ (дитячо-юнацьких спортивних шкіл) та СДЮШОР...

читати більше

Із нагоди Дня працівника лісу привітали трударів лісового господарства Старокостянтинівського краю

18-09-2023 Перегляди:911 Kateryna

Професійне свято працівників лісового господарства, лісової та деревообробної промисловості України щорічно відзначають у третю неділю вересня. Напередодні, 15...

читати більше

Напередодні Дня міста відбувся круглий стіл «Пилявецька битва — битва за Старокостянтинів»

18-09-2023 Перегляди:362 Kateryna

15 вересня, напередодні 814-ї річниці заснування міста Старокостянтинова, у приміщенні КЗК «Історико-культурний центр-музей «Старий Костянтинів»» відбулося засідання круглого...

читати більше

Дорогі старокостянтинівці! Шановні гості міста!

15-09-2023 Перегляди:768 Kateryna

  Прийміть щирі вітання з нагоди Дня міста — нашого Старокостянтинова. Це приємна подія для нас, його мешканців, це свято...

читати більше

Юні спортсмени ДЮСШ зайняли ІІІ місце у футбольній лізі Хмельницької області

15-09-2023 Перегляди:336 Kateryna

Із весни до осені 2023 року проходила дитячо-юнацька футбольна ліга Хмельницької області. Команда Старокостянтинівської ДЮСШ юнаків 2008–2009 років...

читати більше

Фахівці ради взяли участь в онлайн-зустрічі з омбудсманом України

13-09-2023 Перегляди:57 Kateryna

12 вересня Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубінець в онлайн-форматі провів, організовану Асоціацією міст України...

читати більше

Боксери і боксерки із ДЮСШ — серед переможців обласного чемпіонату

11-09-2023 Перегляди:457 Kateryna

Із 8 по 10 вересня у м. Хмельницький проходив чемпіонат Хмельницької області з боксу серед вікових категорій 2006­–2007...

читати більше

Шановні спортсмени, тренери, фізкультурники і ветерани спорту — усі прихильники фізкультурно-спортивного руху!

08-09-2023 Перегляди:182 Kateryna

Вітаємо вас з Днем фізичної культури і спорту! Дедалі більшого значення набувають розвиток фізкультури і спорту, формування здорового способу...

читати більше

Уродини столітньої ювілярки — непересічна подія у селі Зеленці

08-09-2023 Перегляди:2462 Kateryna

Сьогодні щасливий день у селі Зеленці, односельчани і гості вшановують столітню ювілярку БЕЗУХ ЄФРОСИНІЮ ОЛЕКСІЇВНУ. Це унікальна подія...

читати більше

З нагоди Дня фізичної культури і спорту на Хмельниччині відзначили кращих фахівців спортивної галузі

08-09-2023 Перегляди:459 Kateryna

7 вересня у Хмельницькому із нагоди Дня фізичної культури і спорту відзначили кращих спортсменів, тренерів та фахівців спортивної...

читати більше

Відбулася презентація реставраційного проєкту «Велична Вежа»

06-09-2023 Перегляди:939 administrator

У Києві, 5 вересня в приміщенні ГО «Український Наступ» (арт-бар "Офензива") відбулася офіційна презентація реставраційного проєкту «Велична Вежа» Учасники...

читати більше

Шановні підприємці!

03-09-2023 Перегляди:64 Vladyslav

Щиро вітаємо з професійним святом ініціативних, креативних, наполегливих, сміливих та рішучих людей, завдяки яким в країні успішно розвивається...

читати більше

Продовження історії незламності нашого боксера Артура ІШУТІНА

01-09-2023 Перегляди:202 Kateryna

Із 28 серпня по 2 вересня на Буковині, в  Чернівецькій області, триває Кубок України з боксу, присвячений Героям...

читати більше

Дорогі школярі! Шановні вчителі та батьки!

01-09-2023 Перегляди:162 Kateryna

Прийміть найщиріші вітання з Днем знань і початком нового навчального року! Свято першого дзвоника — завжди особливе і яскраве...

читати більше

Старокостянтинівських захисників відзначили державними нагородами (посмертно)

31-08-2023 Перегляди:785 Kateryna

31 серпня начальник Хмельницької районної військової адміністрації Анатолій Катеренчук разом із представником Хмельницького районного територіального центру комплектування та...

читати більше

Відзнаки виконавчого комітету із нагоди Дня незалежності України

31-08-2023 Перегляди:638 Kateryna

Згідно із розпорядженням міського голови Миколи Мельничука нагородили Грамотою виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради з нагоди Дня незалежності...

читати більше

Переможні результати старокостянтинівських легкоатлетів на обласному чемпіонаті

31-08-2023 Перегляди:598 Kateryna

29–30 серпня у Хмельницькому проходив чемпіонат Хмельницької області з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2006–2007 рр. н...

читати більше

У Старокостянтинівській громаді вшанували пам’ять захисників, які загинули в боротьбі за незалежність

29-08-2023 Перегляди:572 Kateryna

Заходи 29 серпня до Дня пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність...

читати більше

Щодо відображення реквізитів електронних платіжних засобів (…

28-09-2023 Перегляди:5 Kateryna

Вимоги законодавства сфери розрахунків, пов’язані, зокрема, і з відображенням реквізитів електронних платіжних засобів – платіжних карток (далі – ЕПЗ) у чеках, які формуються реєстраторами розрахункових операцій/програмними реєстраторами розрахункових операцій. Відповідно до...

читати більше

КНП «Старокостянтинівський ЦПМСД» повідомляє

27-09-2023 Перегляди:22 administrator

До відома мешканців громади! Адміністрація КНП «Старокостянтинівський ЦПМСД» повідомляє, що в 2021 році на баланс центру ПМСД було прийнято кисневі концентратори. Кисневі концентратори надаються пацієнтам безкоштовно та на необмежений термін. На сьогоднішній час...

читати більше

Шановний платник податків!

22-09-2023 Перегляди:20 Kateryna

Державна податкова служба України продовжила до 12 жовтня 2023 року проведення загальнонаціонального опитування платників податків щодо оцінювання рівня корупції та доброчесності в органах ДПС. Просимо Вас долучитися до  нього відповівши на...

читати більше

Який порядок та термін реєстрації ПРРО?

20-09-2023 Перегляди:24 Kateryna

Головне управління ДПС у Хмельницькій області повідомляє.  Застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – ПРРО) регулюється Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим наказом Міністерства фінансів України...

читати більше

План засідань постійних комісій Старокостянтинівської місько…

19-09-2023 Перегляди:301 Kateryna

  27.09.2023          10.00 - з питань регламенту, депутатської діяльності та етики, забезпечення законності, правопорядку, боротьби з корупцією і хабарництвом, оборонної роботи, відзначення державними нагородами.   27.09.2023          14.00 - з питань управління комунальною власністю, розвитку промисловості...

читати більше

"Гарача" телефонна лінія "Запитай у влади…

18-09-2023 Перегляди:25 Kateryna

19 вересня 2023 року з 10.00 год. 00 хв. до 11 год. 00 хв. проводиться «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади» з секретарем міської ради СТЕПАНИШИНИМ Олександром за телефоном: 3-31-72

читати більше

До уваги платників! Нюанси порядку заповнення платіжних інст…

18-09-2023 Перегляди:32 Kateryna

Юридичні особи, фізичні особи – підприємці та громадяни при здійсненні сплати податкових платежів та єдиного внеску заповнюють у платіжній інструкції всі обов’язкові реквізити. Перелік обов’язкових реквізитів платіжної інструкції, які заповнюються платниками...

читати більше

КІР

18-09-2023 Перегляди:26 Kateryna

Кір — небезпечне дуже заразне вірусне захворювання, що швидко поширюється. 9 із 10 людей, з якими контактувала інфікована особа, теж захворіють, якщо вони не були щеплені. Захворювання на кір характерне своєю...

читати більше

Щодо пом’якшень у сфері торгівлі, громадського харчування та…

14-09-2023 Перегляди:25 Kateryna

Державна податкова служба України інформує, що процес фіскалізації в Україні не відбувся одномоментно, а тривав протягом багатьох років, запроваджувався поетапно та супроводжувався встановленням широкого спектру пільг для суб’єктів господарювання. Відповідно до...

читати більше

СБУ Хмельниччини закликає мешканців регіону бути пильними т…

14-09-2023 Перегляди:37 Kateryna

Майже щодня з боку країни-агресора відбуваються запуски ракет, удари по критичній, цивільній та житловій інфраструктурі, які спричиняють загибель людей, руйнування та пожежі. Ворог  вдається до провокацій в тилових регіонах України, а...

читати більше

Про оголошення конкурсу

14-09-2023 Перегляди:31 Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури

Виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради згідно ст. 44 Закону України «Про автомобільний транспорт» та постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення...

читати більше

АТ "Хмельницькгаз" інформує: до уваги споживачів п…

13-09-2023 Перегляди:441 Kateryna

  Переконливе прохання – до 20 вересня розрахуватися за розподіл (доставку) газу за вересень 2023 р. З 15 серпня 2023 року АТ «Хмельницькгаз» під державним управлінням Групи Нафтогаз відповідно до рішення Уряду...

читати більше

Цифровізація Держстату: беріть участь у першому статистичном…

13-09-2023 Перегляди:27 Kateryna

Статистичне пілотне опитування про зайнятість та безробіття українців уперше проходить в онлайн-форматі. Це важливий крок у масштабній трансформації Держстату, яка дасть змогу отримувати інформацію в реальному часі, швидко її аналізувати...

читати більше

Про порушення податкового законодавства можна повідомляти че…

13-09-2023 Перегляди:133 Kateryna

Державна податкова служба України звертає увагу споживачів на ресурси ДПС, які дають можливість повідомляти про ймовірні факти порушень законодавства суб’єктами господарювання сфери торгівлі, громадського харчування та послуг, контроль за яким...

читати більше

Застосування РРО/ПРРО є обов’язковим для ФОП ІІ-ІV груп неза…

11-09-2023 Перегляди:25 Kateryna

Головне управління ДПС у Хмельницькій області повідомляє, що обов’язок використання РРО/ПРРО під час здійснення розрахункових операцій  набрав чинності ще із 01 січня 2022 року - використання РРО стало обов’язковим для...

читати більше

Легiонельоз — це небезпечно!

08-09-2023 Перегляди:36 Kateryna

Легiонельоз (хвороба легiонерiв) — небезпечне iнфекцiйне захворювання, що викликаеться збудником Legionella pneumophila та характеризується ураженням легень. Симптоми захворювання починаються гостро з появи вираженоi слабкостi, iнтенсивного головного болю, втрати апетиту, iнодi...

читати більше

Щодо проведення імунізації диких м’ясоїдних тварин проти ска…

08-09-2023 Перегляди:191 Kateryna

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів і Хмельницьке районне управління Головного управління держпродспоживслужби в Хмельницькій області повідомляють, що у Хмельницькій області орієнтовно з 15.09.2023 року...

читати більше

Як зареєструвати РРО/ПРРО в контролюючому органі?

07-09-2023 Перегляди:34 Kateryna

Головне управління ДПС у Хмельницькій області повідомляє, що для проведення розрахунків суб’єкт господарювання обирає самостійно – РРО чи ПРРО він буде застосовувати. Якщо платник податків надає перевагу ПРРО, то він...

читати більше

ПРО ЗАБОРОНУ СПАЛЮВАННЯ СУХОЇ ТРАВИ, РОСЛИННИХ ЗАЛИШКІВ, ПОБ…

06-09-2023 Перегляди:294 Відділ з питань охорони, раціонального використання природних ресурсів та благоустрою

  Шановні мешканці  громади! Настала осінь і на городах, полях, присадибних ділянках розпочинається прибирання  бур’яну, опалого листя, стерні. На жаль, чимало господарів не знаходять нічого кращого для утилізації залишків рослинності, крім  їх ...

читати більше

Майже 100 закладок за день – за збут синтетичних наркотиків …

06-09-2023 Перегляди:36 administrator

Прокурорами Хмельницької окружної прокуратури до суду направлено обвинувальний акт стосовно 36-річної жительки Ярмолинецької ТГ за фактом незаконного придбання, зберігання, перевезення з метою збуту та збуту особливо небезпечних психотропних речовин, вчинені...

читати більше

Відбудеться зустріч із представниками Національної поліції

06-09-2023 Перегляди:55 Kateryna

Шановні мешканці громади! 07.09.2023 о 10:00 в залі Старокостянтинівського відділу освіти відбудеться зустріч із  представниками Національної поліції: начальником Управління головної інспекції ГУНП в Хмельницькій області полковником поліції КУЗЬМІНИМ Петром Петровичем; старшим інспектором...

читати більше

Щодо проведення семінару про застосування РРО/ПРРО

04-09-2023 Перегляди:31 Kateryna

Старокостянтинівська державна податкова інспекція запрошує суб’єктів господарювання (фізичних осіб- підприємців та юридичних осіб) взяти участь у семінарі на тему: «Застосування та реєстрація РРО/ПРРО в господарській діяльності». Семінар відбудеться 05 вересня 2023 року за...

читати більше

ВИЛУЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОГО ПДФО В ГРОМАД ПОЗБАВИТЬ ЇХ МОЖЛИВОСТІ …

01-09-2023 Перегляди:298 Kateryna

Вилучення податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), який надходить до місцевих бюджетів від зарплат військовослужбовців, ослабить громади, позбавить їх можливості допомагати силам оборони та надавати якісні послуги жителям, і при...

читати більше

Щодо особливостей відображення назви товару в розрахункових …

31-08-2023 Перегляди:37 Kateryna

З 01.08.2023 Законом України від 30.06.2023 № 3219 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» були внесені зміни...

читати більше

Щодо обов’язку реєстрації РРО/ПРРО в контролюючих органах

29-08-2023 Перегляди:35 Kateryna

Головне управління ДПС у Хмельницькій області повідомляє, що суб’єкти господарювання, на яких поширюється дія Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», для здійснення...

читати більше

Загальнонаціональне опитування платників податків щодо оціню…

28-08-2023 Перегляди:27 Kateryna

Шановні платники податків! Державна податкова служба України проводить загальнонаціональне опитування платників податків щодо оцінювання рівня корупції та доброчесності в органах ДПС. Просимо відповісти на 14 запропонованих питань. Опитування є анонімним, добровільним та...

читати більше

Старокостянтинівська ДПІ інформує: РРО для єдиного податку з…

24-08-2023 Перегляди:39 administrator

Старокостянтинівська ДПІ інформує: РРО для єдиного податку з 01.01.2022

читати більше

ФОП застосування РРО та ПРРО

24-08-2023 Перегляди:43 administrator

Старокостянтинівська ДПІ інформує: хто з ФОП застосовує РРО та ПРРО?  

читати більше

Особливості відновлення відповідальності за порушення вимог …

22-08-2023 Перегляди:40 Kateryna

У зв’язку з прийняттям Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії...

читати більше

Не ризикуйте життям та здоров'ям дітей!

22-08-2023 Перегляди:212 Kateryna

Щоб безпечно перебувати в колективі, зокрема у школі, дитсадочку на дитячому майданчику, дитина повинна мати всі планові щеплення від 10 хвороб згідно з Національним календарем. Нагадуємо, що відповідно до Закону України...

читати більше

Аудитори Хмельниччини за 2022 рік забезпечили відшкодування …

09-01-2023

За результатами проведення 481 заходу державного фінансового контролю впродовж січня...

читати більше

Профілактика порушень постави у дітей (поради батькам)

20-09-2022

Постава – це звичне положення тіла людини під час ходьби...

читати більше

Профілактика онкологічних захворювань

08-09-2022

Рак - це загальне позначення більш ніж 100 хвороб, які...

читати більше

Посадовим особам ОМС дозволили отримувати допомогу, працюват…

17-08-2022

3 серпня 2022 року набрав чинності Закон України "Про внесення...

читати більше

З 01 липня в Україні зріс прожитковий мінімум та пов'язані з…

08-07-2022

З 01 липня 2022 року в Україні планово збільшився розмір...

читати більше

Заходи з охорони праці в умовах підвищення температури повіт…

01-07-2022

Заходи з охорони праці в умовах підвищення температури повітря Спека, що панує...

читати більше

Як пройти реабілітаційне лікування за кошти Фонду?

30-06-2022

З червня Фонд соціального страхування України відновив направлення українців на...

читати більше

Безпека праці - гарантія стабільності та якості будь-якого …

30-06-2022

Безпека праці - гарантія стабільності та якості будь-якого виробництва Першочерговим завданням страхового...

читати більше

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗА…

13-05-2022

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ...

читати більше

Паспорти бюджетних програм

02-02-2022

Паспорти бюджетних програм

читати більше

Аудитори Хмельниччини підсумували результати роботи за I пів…

23-07-2021

Фахівці Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області за шість...

читати більше

До відома застрахованих осіб!

08-06-2021

Роз'яснення для застрахованих осіб щодо поетапного впровадження електронної форми листків...

читати більше

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета за…

01-03-2021

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення...

читати більше

Паспорти бюджетних програм на 2021 рік

17-02-2021

Паспорти бюджетних програм на 2021 рік за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1TEg6dPIhOtsZgZsITp4jLavxCkwXXkkQ?usp=sharing

читати більше

Сканкопії договорів, які заключені без використання електрон…

11-02-2021

Сканкопії договорів, які заключені без використання електронної системи, предметом яких...

читати більше

Асоціація міст України інформує

14-12-2020

АМУ підтримує ініціативу Мінрегіону щодо повернення архітектурно-будівельного контролю на місця Міністерство...

читати більше

Фонд соціального страхування України інформує

07-12-2020

Після зняття обмежень ФССУ направив 177 млн грн на фінансування...

читати більше

Передпроектні пропозиції та презентація проекту парку

03-09-2020

29 серпня 2020 року в залі управління освіти відбулась презентація...

читати більше

ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ ВЕСНЯНО-ЛІТНЬОЇ ЗАБОРОНИ НА ЛОВ РИБИ

30-03-2020

ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ ВЕСНЯНО-ЛІТНЬОЇ ЗАБОРОНИ НА ЛОВ РИБИ   Згідно Наказу Управління Державного агентства рибного...

читати більше

ПОЛІГОН ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ. МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕНН…

30-03-2020

ПОЛІГОН ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ. МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ.             Старокостянтинівським районним лабораторним відділенням Хмельницького...

читати більше

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ АТЛАС НАДРОКОРИСТУВАЧА

19-02-2020

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ АТЛАС НАДРОКОРИСТУВАЧА

читати більше

На Хмельниччині розпочато фінансування пенсійних виплат квіт…

03-04-2019

02 квітня 2019 року головним управлінням Пенсійного фонду України в...

читати більше

Небезпечні іграшки

13-02-2019

Конфлікти XXI сторіччя показали, що безпілотна авіація – це ефективна...

читати більше

Я маю право

08-01-2019

Інформування громадян про їхні права та можливості їх захисту   ...

читати більше

Інформаційна та кібербезпека в сучасному світі: досвід СБУ

17-08-2018

  Контррозвідка в сфері інформаційної безпеки в період гібридної війни Інформаційні спецоперації...

читати більше

У сепаратистів нова забава: ловля на живця!

18-07-2018

Бойовики використовують живі мішені, щоб виявити вогневі точки наших снайперів...

читати більше

Кошти Фонду соціального страхування України ходять за людино…

20-02-2018

З 01 січня 2018 року діє новий Порядок направлення застрахованих...

читати більше

Юридичні аспекти захисту прав та свобод громадян України за …

10-11-2017

  В наш час, коли транспортна система настільки розвинена, що за...

читати більше

КОНСТРУКТИВНИЙ ДІАЛОГ

10-09-2017

Суттєве значення в історіях держав і народів, а також у...

читати більше

СБУ інформує

24-05-2017

Членів організованої злочинної групи, які протягом тривалого часу вимагали гроші...

читати більше

Пряма телефонна лінія

19-04-2017

Шановні краяни! В Управлінні СБ України у Хмельницькій області працює  телефонна...

читати більше

Пенсійний інформує

05-08-2015

ОФІЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ    Сьогодення неможливо уявити без...

читати більше

Податкова інформує!

03-08-2015

  Про випадки протиправних дій, в тому числі прийняття пропозиції, обіцянки...

читати більше

 Кандидати на посаду будуть складати іспити на знання Конституції України, законів України „Про  службу в органах місцевого самоврядування”, та „Про засади запобігання і протидії корупції”, а також законодавства з урахуванням функціональної специфіки відділу

 

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ
ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

Н А К А З
м. Київ

 

08.07.2011                                                                              № 164

 

Про затвердження Загального

порядку проведення іспиту

кандидатів на заміщення вакантних

посад державних службовців

Зареєстровано

в Міністерстві юстиції України

«28» липня 2011 р. за № 930/19668

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Загальний порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, що додається.
2. Юридичному департаменту Головдержслужби забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Управлінню організаційно-аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи після державної реєстрації в Міністерстві юстиції України опублікувати цей наказ у черговому номері науково-практичного видання Головдержслужби «Вісник державної служби України».
4. Адміністративно – фінансовому департаменту, департаменту персоналу державних органів та органів місцевого самоврядування Головдержслужби після державної реєстрації в Міністерстві юстиції України забезпечити доведення цього наказу до відома центральних органів виконавчої влади, інших державних органів, територіальних органів Головдержслужби, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
5. Адміністративно – фінансовому департаменту Головдержслужби ознайомити з цим наказом першого заступника, заступників Начальника Головдержслужби та керівників структурних підрозділів Головдержслужби.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Начальника Головдержслужби відповідно до розподілу обов'язків.

Начальник Головдержслужби                                                                                               Т. Мотренко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління
державної служби України
08.07.2011 № 164

 

ЗАГАЛЬНИЙ ПОРЯДОК
проведення іспиту кандидатів на заміщення

 вакантних посад державних службовців

I. Загальні положення

1.1. Цей Загальний порядок визначає правові та організаційні засади проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців як одного з етапів конкурсу, що проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 (із змінами) (далі – Порядок проведення конкурсу).
1.2. Мета проведення іспиту – об'єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.
1.3. Іспит проводиться конкурсною комісією державного органу, в якому оголошено конкурс (далі – конкурсна комісія).
1.4. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посади державних службовців.
Особи, документи яких не відповідають установленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється кадровою службою з відповідним обґрунтуванням.
Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.
Кандидати, які подали недостовірні відомості, до участі в конкурсі не допускаються.
1.5. Об'єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.
1.6. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України, Законів України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та структурного підрозділу.
Перелік питань на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції» (далі – Перелік) наведений у додатку 1 до цього Загального порядку.
1.7. Порядок проведення іспиту в державному органі та перелік питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень державного органу та його структурних підрозділів затверджуються керівником органу, в якому проводиться конкурс, відповідно до Порядку проведення конкурсу та цього Загального порядку. Питання мають бути актуальними, ґрунтуватися на чинних нормативно-правових актах. Питання, що ґрунтуються на нормативно-правових актах, які втратили чинність, мають бути своєчасно замінені в установленому порядку.
1.8. Переліки питань можуть публікуватися у відповідних друкованих засобах масової інформації, розміщуватися на сайті державного органу, в якому оголошено конкурс, та надаватися для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.
1.9. Екзаменаційні білети формуються за зразком форми, наведеної у додатку 2 до цього Загального порядку, та затверджуються головою конкурсної комісії. До кожного білета включають 5 питань – по одному питанню на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції» та два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та його структурного підрозділу.
1.10. Питання 1 – 3 в екзаменаційних білетах мають містити питання, визначені в Переліку, питання 4, 5 відбираються з переліку питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та його структурних підрозділів, затвердженого керівником державного органу, в якому проводиться конкурс.
1.11. Кількість білетів має бути не менше 15.
1.12. З урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та його структурного підрозділу можливе розроблення кількох варіантів комплектів екзаменаційних білетів залежно від кваліфікаційних вимог до відповідних рівнів посад.
1.13. У державних органах, що мають комп'ютерні засоби контролю знань, можливе проведення іспиту шляхом комп'ютерного тестування з урахуванням положень Порядку проведення конкурсу, цього Загального порядку та умов проведення конкурсу в окремому державному органі, що визначаються його керівником, який призначає на посади та звільняє з посад державних службовців.
1.14.Процедура іспиту складається з трьох етапів:
організаційна підготовка до іспиту;
складання іспиту;
оцінювання та підбиття підсумків іспиту.
1.15. Кадрова служба за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.

ІІ. Організаційна підготовка до іспиту

2.1. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад.

2.2. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.
2.3. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути повною та достатньою для кандидатів. Секретар повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони мають бути розв'язані головою конкурсної комісії.

ІІІ. Складання іспиту

3.1. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.

3.2. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом 3.3 цього розділу, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.
3.3. Приміщення для складання іспиту має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів між собою та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.
3.4. Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату на його вибір і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення вакантних посад під час складання іспиту.
3.5. Іспит складається державною мовою.
3.6. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші із штампом державного органу, в якому проводиться конкурс. Перед відповіддю обов'язково вказуються прізвище, ім'я та по батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені в білеті.
Після підготовки відповідей на аркуші проставляються підпис кандидата та дата складання іспиту.
3.7. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити 60 хвилин.

IV. Оцінювання та підбиття підсумків іспиту

4.1. Для оцінки знань кандидатів використовується п'ятибальна система.
П'ять балів виставляються кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції» та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та його структурного підрозділу.
Чотири бали виставляються кандидатам, які виявили повні знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції» і достатньо володіють знаннями законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та його структурного підрозділу.
Три бали виставляються кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.
Два бали виставляються кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.
Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.
4.2. Після закінчення часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання всіма членами конкурсної комісії. Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата.
4.3. Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів в екзаменаційну відомість, форма якої наведена в додатку 3 до цього Загального порядку. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється під підпис в екзаменаційному білеті.
4.4. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у кадровій службі відповідно до вимог чинного законодавства.
4.5. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.
4.6. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.

4.7. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.
4.8. Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

В.о. директора
юридичного департаменту,
начальник відділу нормативно-правової
роботи та експертизи Головдержслужби                                                В. Баланюк

 

Додаток 1
до Загального порядку проведення іспиту кандидатів
на заміщення вакантних посад державних службовців

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знання Конституції України, «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та законодавство з урахуванням функціональної специфіки відділу

 

I. Питання на перевірку знання Конституції України

1. Основні розділи Конституції України.
2. Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).
3. Об'єкти права власності Українського народу (статті 13, 14).
4. Державні символи України (стаття 20).
5. Конституційне право на працю (стаття 43).
6 Конституційне право на освіту (стаття 53).
7. Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).
8. Обов'язки громадянина України (статті 65 - 68).
9. Право громадянина України на вибори (стаття 70).
10. Повноваження Верховної Ради України (стаття 85).
11. Питання, правове регулювання яких визначається та встановлюється виключно законами України (стаття 92).
12. Державний бюджет України (стаття 96).
13. Порядок обрання Президента України (стаття 103).
14. Склад Кабінету Міністрів України (стаття 114).
15. Порядок подання законопроекту про внесення змін до Конституції України (стаття 154).

 

II. Питання на перевірку знання Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»

1.    Поняття служби в органах місцевого самоврядування, посадової особи в органах місцевого самоврядування (ст.1,2);
2.    Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (ст.4);
3.    Право на службу в органах місцевого самоврядування (ст.5);
4.    Основні напрямки державної політики щодо служби в органах місцевого самоврядування (ст.6);
5.    Основні обов’язки посадових осіб місцевого самоврядування (ст.8);
6.    Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (ст.9);
7.    Прийняття на службу в органах місцевого самоврядування: випробування при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування; стажування посадових осіб місцевого самоврядування (ст.10);
8.    Присяга посадових осіб місцевого самоврядування (ст.11);
9.    Обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби (ст.12);
10.    Декларування доходів посадових осіб місцевого самоврядування (ст.13);
11.    Класифікація посад та ранги посадових осіб місцевого самоврядування (ст.14,15);
12.    Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (ст.16);
13.    Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (ст..20);
14.    Щорічні та додаткові відпустки посадових осіб місцевого самоврядування матеріальне та соціально-побутове забезпечення посадових осіб місцевого самоврядування (ст.21);
15.    Відповідальність за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування (ст.23);

 

III. Питання на перевірку знання Закону України «Про запобігання корупції»

1. Визначення термінів: антикорупційна експертиза, пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, неправомірна вигода, подарунок, реальний конфлікт інтересів, члени сім’ї, виборні особи (ст.1 Закону України «Про запобігання корупції»).
2. Суб’єкти, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» (ст.3 Закону України «Про запобігання корупції»).
3. Статус Національного агентства з питань запобігання корупції (ст.4 Закону України «Про запобігання корупції»).
4. Участь громадськості в заходах щодо запобігання корупції (ст.21 Закону України «Про запобігання корупції»).
5. Обмеження щодо одержання подарунків та спільної роботи близьких осіб (ст.ст. 23, 27 Закону України «Про запобігання корупції»).
6. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (ст.28 Закону України «Про запобігання корупції»).
7. Правила етичної поведінки (ст.ст. 37-44 Закону України «Про запобігання корупції»).
8. Фінансовий контроль (ст.ст. 45, 46 Закону України «Про запобігання корупції»).
9. Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (ст.53 Закону України «Про запобігання корупції»).
10. Антикорупційна експертиза (ст.55 Закону України «Про запобігання корупції»).
11. Спеціальна перевірка (ст.56 Закону України «Про запобігання корупції»).
12. Вимоги щодо прозорості та доступу до інформації (ст.60 Закону України «Про запобігання корупції»).
13. Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи (ст.61 Закону України «Про запобігання корупції»).
14. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (ст.65 Закону України «Про запобігання корупції»).
15. Міжнародне співробітництво (ст.ст. 70-73 Закону України «Про запобігання корупції»).

IV,V. Законодавство з урахуванням функціональної специфіки відділу:

Адміністратор центру надання адміністративних послуг (в т.ч. віддаленого робочого місця):

1. Дайте визначення термінів «адміністративна послуга», «суб’єкт звернення», «суб’єкт надання адміністративної послуги» (ст. 1 Закону України «Про адміністративні послуги»).

2. Яка інформація міститься в Реєстрі адміністративних послуг (ст. 16 Закону України «Про адміністративні послуги»).

3. Хто є суб’єктами звернення для отримання адміністративної послуги (ст. 1 Закону України «Про адміністративні послуги»).

4. Основні вимоги до приміщення, в якому розміщується центр надання адміністративних послуг (п. 5 постанови КМУ від 01.08.2013 року №588 «Про затвердження Примірного регламенту ЦНАП»).

5. Хто такий суб’єкт надання адміністративної послуги, та їх обов’язки(ст. 1, ст.6 Закону України «Про адміністративні послуги»).

6. На які частини поділяється приміщення центру надання адміністративних послуг, та для чого вони призначені (п. 6 постанови КМУ від 01.08.2013 року №588 «Про затвердження Примірного регламенту ЦНАП»).

7. Якими нормативно-правовими актами керується у своїй діяльності центр надання адміністративних послуг (ст. 3 Закону України «Про адміністративні послуги», п. 4 постанови КМУ від 01.08.2013 року №588 «Про затвердження Примірного регламенту ЦНАП»).

8. На які сектори поділяється відкрита частина приміщення центру надання адміністративних послуг, та для чого вони утворені (п. 6 – п. 11 постанови КМУ від 01.08.2013 року №588 «Про затвердження Примірного регламенту ЦНАП»).

9. Принципи надання адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг (ст. 4 Закону України «Про адміністративні послуги»).

10. Яка інформація повинна бути розміщена на інформаційних стендах та інформаційних терміналах центру надання адміністративних послуг (п. 12 постанови КМУ від 01.08.2013 року №588 «Про затвердження Примірного регламенту ЦНАП»).

11. Вимоги щодо якості надання адміністративних послуг(ст. 7 Закону України «Про адміністративні послуги»).

12. Порядок прийняття заяви та інших документів у центрі надання адміністративних послуг (п. 27 – п. 39 постанови КМУ від 01.08.2013 року №588 «Про затвердження Примірного регламенту ЦНАП»).

13. Вимоги до інформаційної і технологічної картки на адміністративні послуги(ст. 8 Закону України «Про адміністративні послуги»).

14. Порядок опрацювання справи у центрі надання адміністративних послуг (п. 40 – п. 44 постанови КМУ від 01.08.2013 року №588 «Про затвердження Примірного регламенту ЦНАП»).

15. Порядок надання адміністративних послуг (ст. 9 Закону України «Про адміністративні послуги»).

16. Порядок видачі результатів надання адміністративних послуг (п. 45 – п. 51 постанови КМУ від 01.08.2013 року №588 «Про затвердження Примірного регламенту ЦНАП»).

17. Строки надання адміністративних послуг(ст. 10 Закону України «Про адміністративні послуги»).

18. Центр надання адміністративних послуг, порядок його створення (ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги»).

19. Плата за надання адміністративних послуг (адміністративний збір) (ст. 11 Закону України «Про адміністративні послуги»).

20. Формування переліку адміністративних послуг (ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги»).

21. Що таке центр надання адміністративних послуг і з якою метою він утворюється (ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги»).

22. Органи виконавчої влади у процесі надання адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг (розпорядження КМУ від 16.05.2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»).

23. Основні завдання центру надання адміністративних послуг (п. 4 постанови КМУ від 20.02.2013 року №1188 «Про затвердження Примірного положення про ЦНАП»).

24. Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг (ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги»).

25. Основні завдання адміністратора (ст. 13 Закону України «Про адміністративні послуги»).

26. Сучасний стан надання адміністративних послуг в Україні (на вашу думку).

27. Основні права адміністратора (ст. 13 Закону України «Про адміністративні послуги»).

28. Головні проблеми, які гальмуються процес надання адміністративних послуг в Україні (на вашу думку).

29. Які супутні послуги можуть надаватися у центрі надання адміністративних послуг (ст. 15 Закону України «Про адміністративні послуги»).

30. Шляхи підвищення якості надання адміністративних послуг в Україні (на вашу думку).

 

Додаток 2
до Загального порядку проведення іспиту кандидатів
на заміщення вакантних посад державних службовців

Зразок форми екзаменаційного білета
__________________________________
(найменування державного органу)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова конкурсної комісії 
__________________________________
           (підпис)          (прізвище, ініціали)
«___»____________ 20__ року

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № _____
для складання іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців

1. Питання на перевірку знання Конституції України.
2. Питання на перевірку знання Закону України «Про державну службу», "Про службу в органах місцевого самоврядування".
3. Питання на перевірку знання Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
4, 5. Питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та його структурного підрозділу.

 

Додаток 3
до Загального порядку проведення іспиту кандидатів
на заміщення вакантних посад державних службовців

ЕКЗАМЕНАЦІЙНА ВІДОМІСТЬ

проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців конкурсною комісією
_________________________________________
(найменування державного органу)
від «___» ____________ 20__ року

№ з/п

Прізвище, ім'я, по батькові
кандидата

Посада,
на яку претендує кандидат

Категорія посади,
на яку претендує кандидат

Номер білета

Загальна сума балів

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Голова комісії 

________________
(підпис)

______________
(П. І. Б.)

Члени комісії:

________________
(підпис)

______________
(П. І. Б.)

 

________________
(підпис)

______________
(П. І. Б.)

 

________________
(підпис)

______________
(П. І. Б.)

 

________________
(підпис)

______________
(П. І. Б.)

Секретар комісії 

________________
(підпис)

______________
(П. І. Б.)

 

 

Поділитися

Контакти

Хмельницька область

м.Старокостянтинів, 

вул. Острозького, 41, 

індекс: 31100

тел: (038-54) 3-23-55

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.