Новини
Соціальна рівність, протидія дискримінації, дотримання прав та свобод людини — це базові потреби кожного громадянина. І держава створює доступні сервіси, щоб кожен зміг отримати підтримку в складних життєвих ситуаціях.
Дізнайтесь про послуги з соціального захисту на Гіді з державних послуг. Буде корисно усім, хто потребує соціальної допомоги, зокрема безробітним, вимушеним переселенцям, людям похилого віку.
📌Прийняття рішення про надання соцпослуг 👉 https://curly.click/r/eb25
📌Призначення компенсації за надання соцпослуг з догляду на непрофесійній основі 👉 https://curly.click/r/dd24
📌Призначення компенсації за надання соцпослуг з догляду на професійній основі 👉 https://curly.click/r/4fa5
📌Соцпослуга з надання притулку 👉https://curly.click/r/bfa0
📌Соцпослуга з соціальної адаптації 👉https://curly.click/r/2ee1
📌Соцпослуга з денного догляду 👉https://curly.click/r/77b7
📌Соцпослуга з надання натуральної допомоги 👉https://curly.click/r/e9f6
📌Соцпослуга з екстренного (кризового) втручання 👉https://curly.click/r/1db6
📌Соцпослуга з соціальної інтеграції 👉https://curly.click/r/t4636
📌Соцпослуга з перекладу жестовою мовою 👉https://curly.click/r/b2b5
Якщо у вас є знайомі, які втратили роботу, власний дім чи потребують допомоги, — поділіться з ними цією добіркою.
332751005 724538965914385 2112486324707494251 n
 
Бета тестування 10 000 користувачів
Подати заяву на отримання грошової допомоги на сайті https://eveteran.gov.ua.
Виплати для осіб з інвалідністю І, ІІ груп від Червоного Хреста 4 місяці по 4000 грн.
Послуга повністю автоматична!
Інструкція про те, як подати заявку у відео https://youtu.be/7LGOIzH6_H8
Головне заповнювати все особисто, і не передавати свої дані третім особам!!!

330966755 1250687702464528 7990916767347316428 n

 

📱Продовжуємо працювати над тим, щоб українці отримували державні сервіси зручно, швидко, сучасно та безбар’єрно.
Ділимося результатами оцінки рівня задоволеності відвідувачів якістю послуг у ЦНАП, які зросли протягом січня:
✅ 91,4 % українців задоволені сервісом у ЦНАП;
✅ 72,5 % відвідувачів готові рекомендувати ЦНАП близьким.
Якісний державний сервіс — це культура обслуговування відвідувачів на всіх етапах взаємодії з ними. Корисні матеріали для працівників та керівників ЦНАП зберегли у посібниках на Платформі Центрів Дія:
💻Практичні поради щодо підвищення якості надання послуг у ЦНАП (Дія Центрах) та інших фронт-офісах https://bit.ly/3JYMIBE
💻Практичні поради щодо діяльності керівника (керівниці) фронт-офісу https://bit.ly/3jLPdwi
331498451 957635098942824 7705559605089910887 n
 
Для справжнього кохання немає перешкод — українці продовжують закохуватись, одружуватись та народжувати дітей і під час війни.
Користуйтесь послугами, які допоможуть задокументувати стосунки та створити сім’ю онлайн.
Добірка необхідних сервісів Гіду з державних послуг:
❤️Державна реєстрація шлюбу 👉 https://curly.click/r/3a74
❤️Реєстрація народження дитини 👉 https://curly.click/r/5f75
❤️Повторна видача свідоцтва про шлюб 👉https://curly.click/r/c377, також доступно онлайн на Порталі Дія👉 https://curly.click/r/35b7
❤️Витяг про шлюб 👉https://curly.click/r/9b37, також доступно онлайн на Порталі Дія 👉 https://curly.click/r/a373
❤️Комплексна послуга «єМалятко» 👉 https://curly.click/r/t1f5, також доступно онлайн на Порталі Дія 👉 https://curly.click/r/a3832
Кохайте, українці, бо ви того варті 💙💛
330954895 5805808186193084 5637687238882357781 n
 
Держава разом із громадськими організаціями та фондами активно впроваджує політику, спрямовану на захист довкілля та розвиток екоактивізму у громадах.
Ділимося добіркою послуг Гіду з державних послуг із базового поводження з відходами та захисту від їх негативного впливу.
Екологічний аудит та оцінка впливу:
📄Сертифікат екологічного аудитора 👉 https://curly.click/r/df25
📄Внесення до Реєстру екологічних аудиторів 👉 https://curly.click/r/s9024
📄Продовження дії сертифікату екологічного аудитора 👉 https://curly.click/r/a466
📄Видача висновку з оцінки впливу на довкілля 👉https://curly.click/r/a2f5
Операції поводження з відходами:
📄Реєстрація декларації про відходи 👉https://curly.click/r/33e7
📄Паспорт місяць видалення відходів 👉https://curly.click/r/c3e7
📄Внесення змін до паспорта місць видалення відходів 👉https://curly.click/r/53e6
📄Реєстрові карти об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів 👉https://curly.click/r/s6262
📄Внесення змін до реєстрових карт 👉https://curly.click/r/fc23
Будьте свідомими, переходьте на еко-friendly технології та діліться інформацією з усіма, кому це буде корисно.
328563535 525554209450591 6293696065643733989 n
 
Послуги мають спростити і пришвидшити процес усиновлення. Окрім раніше доступних консультацій з усиновлення дитини та реєстрації усиновлювача онлайн, на порталі Дія з’явились нові сервіси.
🖋️ Усиновлення: продовження кандидатсва
🖋️ Прийомні батьки, батьки-вихователі: реєстрація кандидатом
🖋️ Стати другим з батьків-вихователей чи прийомних батьків
🖋️ Опіка, піклування над дитиною: реєстрація кандидатом
🖋️ Усиновлення: зняття з обліку
Заповнення усіх необхідних даних триває близько 30 хвилин, після чого служба у справах дітей опрацює заяку і проведе поточну перевірку.
Тож більше не потрібно витрачати тижні на збір довідок — усі необхідні документи підтягнуться з реєстрів автоматично.
🙌 Працюємо над цифровізацією сфери усиновлення, щоб українці без черг та бюрократії могли стати батьками, а діти-сироти зростали в сім'ях.
Проєкт реалізовано завдяки ініціативі Радниці-уповноваженої Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації Дар'я Герасимчук, Міністерство соціальної політики України та Міністерства цифрової трансформації України за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Програми розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції.
329776860 873852300322144 5691778603282105401 n
 
Щодня українські митники здійснюють сотні операцій з контролю та переміщення вантажів через кордони, протидіють контрабанді та порушенням митних правил. Все це для того, щоб забезпечити швидке надходження гумдопомоги, а також роботу бізнесу всередині країни.
Якщо ви – підприємець, і потребуєте один із сервісів Держмитслужби — скористайтесь Гідом з держпослуг.
✅ Авторизація АЕО 👉 https://curly.click/r/52c6
✅ Зупинення дії авторизації АЕО 👉 https://curly.click/r/6ec2
✅ Скасування авторизації АЕО 👉 https://curly.click/r/b3102
✅ Перегляд рішення про відповідність АЕО 👉https://curly.click/r/a3d5
✅ Дозвіл на відкриття складу тимчасового зберігання 👉https://curly.click/r/fb95
✅ Дозвіл на відкриття митного складу 👉https://curly.click/r/md5
✅ Дозвіл на відкриття вільної митної зони 👉https://curly.click/r/5b55
Зберігайте інформацію та діліться нею з усіма, кому буде корисно 🇺🇦
328467704 693389995846105 7757500655530888461 n
 

Адміністративні послуги

Надано працівниками ЦНАПу (головний офіс)

Надано працівниками ВРМ ЦНАПу

           Разом           

Послуги, суб’єктом надання яких є структурні підрозділи виконавчого

комітету міської ради, всього, в тому числі:

594

272

866

-       реєстрація речових прав на нерухоме майно

293

-

293

-       соціальні послуги

-

255

255

-       реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

13

-

13

-       реєстрація договору найму житлового приміщення

4

-

4

-       видача довідок та витягів

156

-

156

-       інші послуги

128

17

145

Послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр

83

13

96

Вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України

56

2

58

Видача документів дозвільного характеру

8

-

8

Разом

741

287

1028

 

Увага ШАХРАЇ

 

Попри війну в 2022 році українці користувались послугами в ЦНАП та залишали відгуки про роботу сервісів. У Центрах розміщені зручні QR-коди з опитуванням, за допомогою яких понад 18 тисяч українців залишили відгуки щодо якості отриманих послуг по всій країні.
За результатами QR-опитування:
🙋‍♀️88% українців задоволені сервісом, зокрема у грудні показник досяг 90% ;
🙋‍♂️70% відвідувачів готові рекомендувати іншим отримувати послуги у ЦНАП.
Дякуємо працівникам Центрів за кваліфіковану роботу і відданість власній справі, та відвідувачам, які залишають відгуки для підвищення рівня якості обслуговування.
Побачили QR-код у ЦНАП? 👉 Залиште свій відгук, щоб допомогти покращити український сервіс.
іавіаіва
івавявавфівааіва
 
 
🔎Нерідко виникають ситуації, коли оригінал документа, що підтверджує право власності на нерухомість загублено, зіпсовано чи пошкоджено.
Втрата відповідного документа не означає втрату права власності. Власник нерухомого майна може продовжувати повноцінно користуватися ним, та у разі необхідності, вживати заходів щодо відновлення такого документа.
☝️Проте, процедура відновлення правовстановлюючого документа, виданого після 01 січня 2013 року та виданого до 01 січня 2013 року відрізняється. Далі – роз'яснюємо алгоритм відновлення в обох випадках.
✅Щодо відновлення правовстановлюючого документа, виданого після 01 січня 2013 року
Державна реєстрація права власності відповідно до положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» проводиться з 01 січня 2013 року на підставі документів, що підтверджують виникнення, перехід чи припинення такого права, за результатом проведення якої, видається інформація з Державного реєстру прав.
У разі, коли державна реєстрація права власності проведена у Державному реєстрі прав, то у зазначеній інформаційній системі містяться відомості про правовстановлюючий документ, на підставі якого, зокрема, і була проведена державна реєстрація.
❗️Тобто, якщо відомості про певне речове право на нерухоме майно внесені до Державного реєстру прав, а правовстановлюючі документи, на підставі яких така реєстрація була проведена, втрачені чи пошкоджені, не вимагається вчинення жодних додаткових дій для «продовження існування факту державної реєстрації відповідного речового права».
⚠️Окремо звертаємо увагу на відсутність необхідності відновлення свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих протягом 2013- 2015 років.
Відомості про документ, що підтверджує право власності, зберігаються у Державному реєстрі прав, а тому необхідність в отриманні дублікатів свідоцтв про право власності на нерухоме майно, що були видані протягом 2013-2015 років, відсутня❌.
ℹ️У випадку ж відсутності відомостей про речові права на нерухоме майно в інформаційних системах, слід користуватись загальним правилом, яке регулює порядок відновлення втрачених, пошкоджених документів (дублікат втраченого документа може видати суб’єкт, який видав такий документ).
✅Щодо відновлення правовстановлюючого документа, виданого до 01 січня 2013 року
Алгоритм дій у разі втрати документа про право власності на нерухоме майно, виданого до 01 січня 2013 року визначено у Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127.
Згідно з пунктом 5️⃣3️⃣ вказаного Порядку для державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку, реєстрацію яких проведено до 1 січня 2013 р. у зв’язку із втратою, пошкодженням чи псуванням відповідного державного акта на право власності чи постійного користування земельною ділянкою, свідоцтва про право власності на нерухоме майно використовуються відомості➡️ з Державного земельного кадастру або Реєстру прав власності на нерухоме майно, який є 🗃архівною складовою частиною Державного реєстру прав, та паперовий носій інформації (реєстрові книги, реєстраційні справи, ведення яких здійснювали підприємства бюро технічної інвентаризації).
У разі наявності в заявника копії📜 примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого державного акта, свідоцтва про право власності на нерухоме майно подається також відповідна копія.
‼️Державна реєстрація прав у випадку, передбаченому цим пунктом, проводиться виключно за умови встановлення державним реєстратором наявності зареєстрованих речових прав на підставі таких документів у Державному земельному кадастрі чи в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, або на паперових носіях інформації.
У разі коли таким майном є закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва, – також за наявності відомостей про його технічну інвентаризацію, отриманих державним реєстратором з ☑️Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, з 👉обов’язковим зазначенням у Державному реєстрі прав відомостей про втрату, пошкодження чи зіпсування відповідного документа.
іавіаавів
 
 

Додаток

 

Можна знов отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на порталі Дія. З початком повномасштабного вторгнення держреєстри було вимкнено з міркувань безпеки. Зараз повертаємо послугу на портал.
Що це за документ❓
Довідка з Державного реєстру речових прав підтверджує, що ви є власником квартири, будинку або земельної ділянки. Понад 1 мільйон українців отримують її щорічно.
📝 У довідці є інформація з 4 основних реєстрів нерухомості:
1. Державний реєстр речових прав на нерухоме майно
2. Реєстр прав власності на нерухоме майно
3. Державний реєстр іпотек
4. Єдиний реєстр заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна
Вартість послуги — 30 гривень. Адміністративний збір можна сплатити карткою онлайн.
Отримуйте довідку з Державного реєстру речових прав за посиланням.
Проєкт реалізовано Мінцифрою спільно з Міністерство юстиції України за сприяння Програма EGAP, що фінансується урядом Швейцарії та реалізується Фонд Східна Європа.
івфавів
 

Адміністративні послуги

Надано працівниками ЦНАПу (головний офіс)

Надано працівниками ВРМ ЦНАПу

                                        Разом

Послуги, суб’єктом надання яких є структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради, всього, в тому числі:

6338

4822

11160

-       реєстрація речових прав на нерухоме майно

2302

-

2302

-       реєстрація місця проживання

221

293

514

-       соціальні послуги

24

3990

4014

-       реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

150

-

150

-       реєстрація договору найму житлового приміщення

114

-

114

-       видача довідок та витягів

2059

-

2059

-       інші послуги (в основному земельні питання)

1468

539

2007

Послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр

2004

142

2146

Вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України

574

47

621

Видача документів дозвільного характеру

99

-

99

Разом

9015

5011

14026