В 1784 ЦНАПах ветерани й ветеранки, члени їх сімей, члени родин загиблих Захисників та Захисниць можуть отримати комплекс адміністративних послуг за принципом “єдиного вікна”.
У такому “єдиному вікні” ветерани та ветеранки одночасно із “ветеранськими” послугами можуть отримати й інші адміністративні послуги – витяг про місце реєстрації, id-картку чи зрештою зареєструвати шлюб, народження дитини або власний бізнес тощо.
У 2025 році також впроваджені цифрові рішення, які дозволяють в ЦНАПах:
отримати витяг з Єдиного державного реєстру ветеранів війни;
подати електронну заяву на встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни;
подати заяву на статус члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України.
Для того, щоб ці послуги були надані коректно і якісно розроблено методичні рекомендації, які затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України. Вони слугують основою для роботи адміністраторів ЦНАПів у сфері ветеранської політики.
Ваше нежитлове приміщення постраждало від війни? Зафіксуйте це в міжнародному Реєстрі збитків.
рф має відповісти за скоєні руйнування. Тепер у Реєстрі збитків з’явилася окрема категорія для нежитлової нерухомості — задокументуйте збитки від пошкоджених гаража, прибудинкових приміщень чи складу та зробіть перший крок до отримання майбутніх компенсацій.
Навіть якщо нерухомість у зоні бойових дій або документи не повні — ваша заява важлива.
Кожен зафіксований випадок — доказ воєнних злочинів росії та крок до справедливого відшкодування. Що більше фактів про шкоду і збитки зберемо — то сильніші позиції для притягнення рф до відповідальності матимемо на міжнародному рівні
Послугу в Дії реалізують Міністерство цифрової трансформації України та Міністерство юстиції України. Послуга та вимоги до розроблення міжнародного Реєстру створені в межах проєкту «Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості» (UK DIGIT), що виконується Фондом Євразія та фінансується UK Dev. Розвиток сервісу продовжується в межах швейцарсько-української Програми EGAP. Партнер проєкту UK DIGIT та виконавець програми EGAP — Фонд Східна Європа.
Нагадуємо: подати заяву на забезпечення засобами реабілітації можна онлайн — без черг, без зайвих паперів, просто з дому.
Це частина державної програми, яка гарантує безоплатне забезпечення людей з інвалідністю необхідними засобами реабілітації.
Подати заяву можуть усі, кому засоби реабілітації призначили з 1 січня 2025 року після проходження оцінювання повсякденного функціонування в експертних командах, які замінили МСЕК
Просто заходьте на soc.gov.ua, авторизуйтесь в особистому кабінеті через BankID, КЕП або Дія.Підпис — і подавайте заяву в кілька кліків.
Дані підтягнуться автоматично, а електронне направлення зʼявиться впродовж 3 робочих днів в особистому кабінеті.
За перші 3 місяці загалом було сформовано 138 252 направлень на забезпечення засобами реабілітації. Серед них — 90 тисяч засобів уже видано, а решта — у виробництві або готуються до видачі.
Держава разом із партнерами створює зручні та сучасні сервіси, щоб підтримати людей з інвалідністю і зробити допомогу доступнішою.
Продовжуємо реалізацію проєкту з надання безоплатної стоматологічної допомоги та зубопротезування для Захисників і Захисниць.
Хто може отримати послуги:
ветерани та ветеранки;
ветерани та ветеранки з інвалідністю внаслідок війни;
військовослужбовці, які поки не отримали статус учасника бойових дій, але продовжують виконувати бойові завдання.
Як скористатися послугами:
звернутися до медзакладу, який уклав договір з НСЗУ;
заповнити заяву та надати копії документів з пред’явленням оригіналів.
Необхідні документи:
паспорт громадянина України;
облікова картка платника податків або при відсутності – надати серію та номер паспорта;
посвідчення (учасника бойових дій; особи з інвалідністю внаслідок війни; посвідчення учасника війни та/або військовий квиток осіб рядового, сержантського і старшинського складу).
Яку суму покриває програма
послуги із зубопротезування - 34 966 грн
послуги із лікування зубів - 24 952 грн
Щоб отримати послугу, необхідно звернутися до медичного закладу, який уклав договір з НСЗУ.
З додатковими питаннями звертайтеся до контакт-центру НСЗУ за номером 16-77.
Проєкт «Зубопротезування окремих категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України» розроблено Міністерство охорони здоров'я України спільно з Міністерством у справах ветеранів України та НСЗУ Національна служба здоров'я України на виконання Стратегії ветеранської політики.
Це не просто одяг – це код нації, наша пісня, молитва і сила. Хай вишиті орнаменти несуть нам всім мир, натхнення й захист, а кожен день буде сповнений краси, добра та незламного українського духу.
Відповідь: Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) у ст.1 визначено, що витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі
Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата (ч.1 ст.11 Закону).
Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру затверджено наказом Міністерства юстиції України 05.05.2023 № 1692/5 (далі – Порядок).
Витяг містить відомості про окрему юридичну особу, відокремлений підрозділ юридичної особи, у тому числі утвореної відповідно до законодавства іноземної держави, фізичну особу - підприємця, передбачені ст.9 Закону, станом на певну обрану дату, а також відомості про хронологію реєстраційних дій щодо відповідного суб’єкта (назва, дата та номер реєстраційної дії, дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення), відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено запис про реєстраційну дію, місце проведення реєстраційної дії, тип змін, унесених реєстраційною дією).
Відомості про наявність або відсутність виконавчих проваджень відображаються у витягу щодо юридичної особи, фізичної особи - підприємця, який містить відомості станом на дату формування такого витягу (у разі обрання поточної дати та часу отримання відомостей) (п.2 розділу VI Порядку).
Надання витягу у паперовій формі здійснюється державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, адміністраторами центрів надання адміністративних послуг або нотаріусами, незалежно від місцезнаходження юридичної особи чи фізичної особи-підприємця.
Витяг у паперовій формі надається на аркушах паперу форматом А4 (210 × 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису надавачем та/або печатки (п.3 розділу І Порядку).
Відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі через портал електронних сервісів або через Портал Дія надаються заявнику, ідентифікованому з використанням засобів електронної ідентифікації із середнім або високим рівнем довіри (п.1 розділу ІІІ Порядку).
Відповідно до п.4 розділу I Порядку пошук відомостей в Єдиному державному реєстрі здійснюється за такими ідентифікаторами:
щодо юридичної особи: ідентифікаційний код; керівник або інша особа, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи; засновник (учасник); кінцевий бенефіціарний власник;
щодо фізичної особи - підприємця: прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта); унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі.
У разі відсутності за зазначеними заявником/користувачем параметрами пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі програмним забезпеченням цього реєстру відображається запис «відомості відсутні». У такому разі плата не повертається (п.4 розділу VI Порядку).
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:
0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання витягу в паперовій формі (станом на 2025 рік – 150 грн.);
75 відсотків плати, встановленої за надання витягу в паперовій формі - за надання витягу в електронній формі (станом на 2025 рік – 110 грн.).
Нагадуємо, що державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, органи Бюро економічної безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через портал електронних сервісів (ч.7 ст.11 Закону).
Також зазначаємо, що на отримання витягу не поширюються Закон України «Про доступ до публічної інформації» та Закон України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», оскільки для його отримання законодавством визначена відповідна процедура.
155 окрема механізована бригада імені Анни Київської була створена у 2024 році, як сучасний підрозділ ЗСУ. Назва підрозділу відсилає до історичної постаті Анни Київської, доньки Ярослава Мудрого, яка стала королевою Франції та символом мудрості й міжнародних зв’язків України.
У підрозділу налагоджена співпраця з партнерами - країнами НАТО, що дало можливість отримати сучасне озброєння та військову підготовку, зокрема бійці пройшли навчання за європейськими стандартами та отримали сучасне озброєння.
Шукаєте можливість зробити свій внесок у захист України, але ще не вирішили, на якій посаді хочете служити? Ми допоможемо знайти ідеальне місце для вас!
Що ми пропонуємо?
Гарантія посади. Можливість вибору посади відповідно до ваших навичок та вмінь. Жодних переведень по посадам без вашої згоди!
Особистий менеджер. За кожним кандидатом закріплюється менеджер, який супроводжує на всіх етапах — від вибору посади до початку служби.
Гідна зарплата. Ви отримаєте високу та стабільну заробітну плату, яка відповідає рівню вашої відповідальності.
Якісне навчання. Обов’язкова базова і фахова підготовка, щоб ви почували себе впевнено у виконанні будь-якого завдання.
Жодного ризику без підготовки. Ми гарантуємо, що ви не будете відправлені на бойові позиції без належного навчання.
Сучасне оснащення. Можливість працювати з передовими технологіями та технікою включаючи САУ «Цезар», танки Leopard 2 і бронетранспортери VAB.
Згуртований підрозділ. Ви станете частиною справжньої військової родини.
Хто може подати заявку?
Усі громадяни України від 18 до 59 років, які мають бажання служити.
Попередній досвід не обов’язковий — ми надамо всю необхідну підготовку!
Кому надаємо перевагу?
Цивільним громадянам, які бажають розпочати військову службу.
Військовим запасу, які готові знову стати до строю.
Телефонуйте до відділення рекрутингу 155 омбр: 068 797 81 20, 067 245 49 46
Пам’ятаєте часи, коли за однією довідкою треба було пройти цілий квест? Сьогодні найпопулярніші довідки та витяги доступні в застосунку Дія — без черг та паперової тяганини.
Які документи можна отримати в застосунку Дія:
витяг про місце проживання — ваше чи дитини
довідки ОК-5 і ОК-7
витяг про несудимість
витяг з реєстру пошкодженого та знищеного майна
витяг про дозвіл на зброю
Усе це — за кілька кліків. Уже 32+ мільйони українців скористалися цією можливістю. Спробуйте й ви
Детальніше про кожну довідку та витяг у Дії — у галереї
Кожен громадянин України зобов’язаний отримати паспорт у 14 років. З 2016 року паспорти видають лише у форматі ID-картки.
Сучасний паспорт — це пластикова ID-картка, яка має чип з електронними даними.
Як оформити паспорт, які документи потрібні та куди їх подавати — розповідаємо в картках
Як отримати допомогу:
Щоб отримати усну консультацію, телефонуйте до працівників ЦНАПу в будні з 8:00 до 16:00 за телефоном 0967705166.
Якщо Вам зручно отримати допомогу письмово, напишіть повідомлення на електронну адресу ЦНАПУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
В сьогоднішніх реаліях знищення/пошкодження житла або майна громадян є актуальною проблемою.
Громадяни України, які втратили житло мають право на отримання компенсації від держави.
Припинення права власності на знищений об'єкт нерухомого майна — це один із обов'язкових етапів для отримання компенсації за знищене житло.
Для державної реєстрації припинення права власності на об’єкт у зв’язку з його знищенням обов’язково подаються:
заява власника (співвласників) об’єкта, справжність підпису на якій засвідчується відповідно до Закону України «Про нотаріат». Якщо майно відповідно до закону належить на праві спільної сумісної власності подружжю (колишньому подружжю), заява підписується кожним з подружжя (колишнього подружжя) незалежно від наявності державної реєстрації права власності лише в одного з них;
у разі якщо майно перебуває у спільній власності двох або більше осіб відповідна державна реєстрація можлива виключно у разі звернення усіх співвласників одночасно, оскільки знищення частки у справі спільної власності на майно законодавством не передбачено.
документ, що посвідчує право власності на об’єкт (крім випадків, коли право
власності вже зареєстровано в Державному реєстрі прав або коли такий документ відсутній у зв’язку із втратою, пошкодженням чи псуванням).
Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень визначено, що державна реєстрація припинення права власності на закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва у зв’язку з його знищенням проводиться за наявності:
відомостей про факт знищення, отриманих державним реєстратором з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, або
витягу з Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, поданого заявником чи отриманого державним реєстратором, що містить інформацію про акт комісійного обстеження, категорія пошкоджень об’єкта в якому зазначена відповідно до Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 № 473, як “об’єкт непридатний для використання за цільовим призначенням, повністю втратив свою економічну цінність, наявні пошкодження несучих та огороджувальних конструкцій, ступінь та характер яких свідчить про небезпеку аварійного обвалення об’єкта (зруйнований об’єкт)”, чи про акт дистанційного обстеження із заключним висновком про те, що об’єкт є знищеним, складений відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту щодо проведення обстеження знищених окремих категорій об’єктів нерухомого майна, зокрема із застосуванням інформаційних продуктів дистанційного зондування Землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.10.2023 № 1185, або
поданого заявником акта комісійного обстеження, категорія пошкоджень об’єкта в якому зазначена як “об’єкт непридатний для використання за цільовим призначенням, повністю втратив свою економічну цінність, наявні пошкодження несучих та огороджувальних конструкцій, ступінь та характер яких свідчить про небезпеку аварійного обвалення об’єкта (зруйнований об’єкт)”, чи акта дистанційного обстеження із заключним висновком про те, що об’єкт є знищеним, або їх копій, засвідчених підписом такого заявника.
У разі коли акт комісійного обстеження містить висновок щодо необхідності проведення технічного обстеження, така державна реєстрація проводиться виключно за наявності відомостей про факт знищення, отриманих державним реєстратором з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Документи подаються заявником (власником майна) у паперовій формі, за особистим зверненням або уповноваженою ним особою.
Документи подаються до державного реєстратора (центру надання адміністративних послуг) або нотаріуса відповідної області чи міста Києва за місцезнаходженням нерухомого майна.
Державна реєстрація прав на майно, місцезнаходженням якого є Автономна Республіка Крим, Донецька, Запорізька, Луганська, Миколаївська, Харківська, Херсонська області, місто Севастополь може проводитись в межах України
(відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 09.06.2023 № 2179/5).
З переліками суб’єктів державної реєстрації прав міста Києва, Вінницької,
Житомирської, Київської, Хмельницької та Черкаської областей, що здійснюють
державну реєстрацію можна ознайомитися за посиланням –
Деякі люди через психічні хвороби не можуть усвідомлювати значення своїх дій і їх наслідки. Для вчинення дій від імені таких людей та захисту їх прав існує механізм визнання людини недієздатною.
Докладніше про це читайте в картках
Як отримати безоплатну правничу допомогу
Щоб отримати усну консультацію, телефонуйте 0 800 213 103 — єдиний контактний номер телефону системи надання безоплатної правничої допомоги. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Юристи консультують в будні з 8:00 до 18:00.
Якщо Вам зручно отримати правничу допомогу письмово, напишіть приватне повідомлення цій сторінці.