Новини
📲 Повідомити про початок або завершення будівництва можна буде просто в застосунку Дія. Уряд ухвалив відповідну постанову.
🏡Послуга для житлових будинків до 500м² до двох поверхів і споруд біля них — гаражів, сараїв, літніх кухонь тощо.
У застосунку Дія процедура спрощена. Дані у формі підтягнуться автоматично з ЄДЕССБ. Система сама перевірить документ, покаже помилки й підкаже, як їх виправити. Повідомлення та декларація реєструються автоматично або відправляються на розгляд у держархбудконтроль.
🔔 Push-сповіщення в Дії замість електронних листів
Дія скаже, коли документ відправить у ЄДЕССБ, і сповістить про результат, якщо ви подавали через ЦНАП.
👀 Стежте за оновленнями.
Цифровізація будівельних послуг реалізується у співпраці Міністерство розвитку громад та територій України й Міністерство цифрової трансформації України за підтримки проєкту Проєкт “Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості” - UK DIGIT, що впроваджується Фондом Євразія та фінансується UK Dev. Партнер проєкту — Фонд Східна Європа.
 
508404350 1111370444349215 4219511862359771882 n
 
 

Буклет фронт

Буклет обратка

 

🚀12 червня 2025 року працівники відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькій області Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Київ) провели онлайн-навчання для адміністраторів ЦНАП Хмельницької області.
Тема була надзвичайно актуальною: "Порядок прийняття адміністраторами ЦНАПів заяв про видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану повторно".
Під час тренінгу детально розглянули:
✅ Загальні норми, що регулюють повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.
🖇Порядок прийому заяв адміністраторами ЦНАП, а також перелік осіб, які мають право на отримання таких свідоцтв та необхідні документи для підтвердження цього права.
📍 Особливості заповнення заяв для повторної видачі свідоцтв.
Таке навчання є надзвичайно важливим для підвищення кваліфікації наших адміністраторів та забезпечення якісного й оперативного надання адміністративних послуг у сфері ДРАЦС для мешканців Хмельниччини!
Дякуємо всім учасникам за активність та прагнення до досконалості!
 
506539095 122161524422575719 3615045965733990237 n
 
 
Військовослужбовці, які отримали поранення, контузію або травму, мають право на грошову допомогу від держави. Зокрема, передбачено як щомісячні виплати, так і одноразові компенсації, залежно від обставин.
У новому спецпроєкті «Право Захисника та Захисниці» спільно із системою Безоплатної правничої допомоги інформуємо про порядок отримання компенсацій та необхідні документи для цього.
Докладніше: https://is.gd/y2Psla
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
Члени сімей загиблих військовослужбовців та військовослужбовиць мають право отримати офіційний статус члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України.
Відповідно до чинного законодавства України, такий статус передбачає низку пільг, серед яких — медичні, житлові, трудові, освітні пільги, право на безоплатну правничу допомогу та отримання передбачених виплат.
У новому спільному проєкті «Право Захисника та Захисниці» спільно із системою Безоплатної правничої допомоги ми детальніше розповідаємо про можливості отримання пільг для членів родин полеглих українських військових.
Докладніше: https://is.gd/8jJLrx
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
1️⃣Подавайте заяву про компенсацію або отримання житлового сертифіката через єВідновлення — https://curly.click/r/73bb
Як це працює?
👉🏻 Фіксуєте пошкодження в Дії або в ЦНАП
👉🏻 Подаєте заяву
👉🏻 Чекаєте на рішення
👉🏻 Отримуєте компенсацію або житловий сертифікат
2️⃣ Подавайте заяву в міжнародний Реєстр збитків у Гаазі — https://curly.click/r/25ed:
🔺А3.1. Пошкодження або знищення житла
🔺А3.2. Пошкодження або знищення нежитлового нерухомого майна
🔺А2.1. Смерть близького члена сімʼї
🔺А2.3. Серйозні тілесні ушкодження
Кожна заява в реєстр — фундамент для майбутніх репарацій. Ми маємо показати світові всі злочини та звірства країни-терориста.
Тримаємось і підтримуємо одне одного, українці 🫂
 
494404795 1115522010617114 8914495865644664358 n
 
📲Раніше вас могли зняти з місця проживання, а ви роками про це не знали. Тепер, якщо власник «випише» вас з квартири чи будинку — Дія одразу надішле сповіщення.
❗️Важливо, щоб у Реєстрі територіальної громади були дані про вас та податковий номер. Без нього сповіщення не надійде. Радимо актуалізувати дані в реєстрі — легко і швидко через портал Дія: https://diia.gov.ua/.../aktualizaciya-danih-u-reyestri...
Цифровізуємо, щоб усе було прозоро💫
Проєкт реалізується Програма EGAP, що виконується Фонд Східна Європа за підтримки уряду Швейцарії. За співпраці Міністерства цифрової трансформації України з Міністерством внутрішніх справ, Державна міграційна служба України та ДП «Документ».
 
506108132 1105430004943259 8393046000499006668 n
 
 

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці - доступна онлайн.
Послуга стала частиною цифрового сервісу єДозвіл та надається через портал “Дія” у межах комплексної послуги “е-Підприємець”.

🔹 Без черг і паперів
🔹 Цілодобово
🔹 Безпечне подання через КЕП
🔹 Автоматичне підтвердження

Скористайтеся новими можливостями - подавайте декларацію дистанційно, у зручний для себе час!

https://diia.gov.ua/services/deklaratsiia-vidpovidnosti-materialno-tekhnichnoi-bazy-vymoham-zakonodavstva-z-pytan-okhorony-pratsi

Для ФБ

 

У сучасному світі цифрові технології відкривають нові можливості для покращення якості адміністративних послуг. Державна міграційна служба України активно впроваджує електронні сервіси, які дозволяють громадянам отримувати послуги швидше, зручніше та без черг. Саме про електронні сервіси, які запровадженні Державною міграційною службою України маємо змогу поговорити із начальником Управління ДМС України в Хмельницькій області Олегом Паньковим.

  • Олег Михайлович, що таке електронні сервіси і яка їх кількість налічується на сьогодні?

Електронні сервіси - це всі види послуг і сервісу, які надаються за допомогою електронних засобів (як наприклад за допомогою інтернету). Вони створені з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та зменшення корупційних ризиків у діяльності підрозділів ДМС України. Станом на сьогодні, Міграційною службою України запроваджено 17 електронних сервісів, за допомогою яких особа може здійснити наступні дії, зокрема:

  • записатися в електронну чергу на оформлення закордонного паспорта або паспорта громадянина України у вигляді ID-картки;
  • відстежити статус оформлення біометричних документів;
  • отримати платіжні реквізити для оплати вартості документів;
  • заздалегідь перевірити транслітерацію (ПІБ) у закордонному паспорті та ID-картці;
  • перевірити дійсність паспорта за базою даних «Недійсні документи»;
  • обрахувати термін перебування в Україні (для іноземців) за допомогою «Міграційного калькулятора»;
  • отримати інформацію щодо територіального підрозділу за відповідним кодом;
  • подати відгук про якість отримання адміністративних послуг в територіальному підрозділі ДМС України та ін.

- Ці сервіси доступні усім громадянам?

Сервіси розраховані на повнолітніх громадян України, які бажають отримати адміністративні послуги, що входять до компетенції ДМС України. Варто зазначити, що всі електронні сервіси є змістовними та важливими. Вони містять не лише законодавчу базу, яка регламентує надання адміністративних послуг громадянам, але й додаткову інформацію, що слугує інформаційним доповненням до сервісу.

  • На вашу думку, які основні переваги електронних сервісів?

Говорячи саме про переваги, хотів би зазначити наступне:

  • Доступність 24/7 - користуйтесь послугами у зручний для вас час;
  • Швидкість та зручність - мінімум черг та бюрократії;
  • Прозорість - чіткі етапи надання послуг і контроль за процесом;
  • Безпечність – захист персональних даних та перевірка справжності документів.

-Ви згадали про сервіс «Електронної черги», розкажіть будь ласка, як саме відбувається реєстрація?

Сервіс «Електронна черга»- електронна система організації прийому фізичних осіб за попереднім записом або згідно з поточною чергою з можливістю запису за допомогою онлайн-сервісу, через термінали, а також Єдиний державний портал адміністративних послуг та інші інтернет- портали.

Реєстрація в електронній черзі за допомогою онлайн-сервісу здійснюється фізичною особою самостійно шляхом заповнення відповідної форми на сайті ДМС України за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/online.html.

Після реєстрації в електронній черзі за допомогою онлайн-сервісу фізичній особі на зазначений нею під час реєстрації номер телефону надсилається SMS-повідомлення про реєстрацію, у якому зазначаються орган ДМС, номер у черзі, дата та час прийому. Звертаю увагу, що одна реєстрація означає надання однієї послуги одній особі.

  • Що робити мешканцям регіону у разі відсутності місць у черзі?

Відсутність місць в онлайн-сервісі на сайті не означає відсутності місць взагалі. Сервіс побудовано таким чином, що приблизно третина відвідувачів записується через онлайн-сервіс, третина через термінал у підрозділі (за наявності) та ще третина – це поточна черга «сьогодні на сьогодні».

  • Чи можуть працівники Міграційної служби впливати на роботу електронної черги?

Система електронної черги функціонує централізовано в автоматизованому режимі, тому працівники територіальних підрозділів не мають технічної можливості впливати на її роботу.

  • Де ці сервіси знаходяться та як ними користуватись?

Сервіси доступні на офіційному сайті ДМС України. Для користування ними достатньо зайти на сайт та обрати необхідний сервіс. За допомогою простих та зрозумілих покрокових підказок ознайомитися з інформацією щодо отримання однієї із послуг. Усі електронні сервіси є безоплатними та доступними у будь-який час.

Окрім цього, для зручності відвідувачів, у територіальних підрозділах Міграційної служби та у місцях вільного доступу громадян додатково розміщенні інформаційні буклети з QR-кодами, за допомогою яких можна власноруч та за лічені хвилини записатись до електронної черги на оформлення біометричних документів, перевірити стан їх готовності або ж залишити відгук про роботу підрозділу та якості надання адмінпослуги.

- Куди мешканці області можуть звернутись у разі виникнення у них питань по роботі вашої служби?

В Управлінні ДМС області працює «гаряча лінія» за номером: (0382)65-03-06 та (093)273-85-10, де мешканці області можуть отримати фахову консультативну допомогу протягом робочого часу щодо питань, які входять до компетенції служби.

 

🟩 Кабінет міністрів України розширив перелік категорій, за якими українці можуть подавати заяви до Міжнародного реєстру збитків, завданих агресією рф проти України.
Наразі подати заяву можна за такими категоріями:
▪ пошкодження або знищення житлового нерухомого майна
▪ пошкодження або знищення нежитлового нерухомого майна
▪ смерть близького члена сім’ї
▪ серйозні тілесні ушкодження
▪ сексуальне насильство
▪ катування, нелюдське або таке, що принижує гідність, поводження чи покарання
▪ позбавлення свободи
▪ примусова праця або служба
▪ вимушене внутрішнє переміщення
▪ зникнення безвісти близького члена сім’ї.
Як подати заяву❓
Через вебпортал Дія — www.diia.gov.ua/services/RD4U
До заяви необхідно додати докази.
Заяву з доказами розглянуть, після чого ухвалять рішення чи підлягає вона внесенню до Реєстру.
Чи можна подати декілька заяв❓
Так, одна людина може подати заяви в кількох категоріях одночасно.
✅ Потрібна консультація юриста? Звертайтеся до системи надання БПД.
▪ Щоб отримати усну консультацію, телефонуйте 0 800 213 103 — єдиний контактний номер телефону системи надання безоплатної правничої допомоги. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Юристи консультують в будні з 8:00 до 18:00.
▪ Якщо Вам зручно отримати правничу допомогу письмово, напишіть приватне повідомлення цій сторінці.
▪ Або звертайтеся до найближчого бюро правничої допомоги: https://legalaid.gov.ua/buro
500979958 1166287545534432 8630098295146943541 n
 
 
🏠 Отримуйте другий транш на зведення будинку на власній ділянці
Уже отримали перші кошти за програмою єВідновлення й почали будувати нове житло? Маємо гарні новини: другий транш уже в дорозі.
Як отримати другий транш на відбудову? Все просто:
✅ Використайте не менш ніж 90% першого траншу й зберіть документи (фото, чеки, акти, виписки з банку).
✅ Почніть будівництво — самих покупок матеріалів недостатньо.
✅ Підготуйте проєктну документацію та завантажте її в ЄДЕССБ.
✅ Подайте зміни до повідомлення про початок будівництва через ЦНАП або Дію.
✅ Повідомте про готовність до перевірки — просто в Дії.
Після цього приїде комісія, усе перевірить, і якщо все гаразд — отримаєте другий транш.
Будуйте свій дім — крок за кроком, разом із державою у смартфоні 💛
Сервіс єВідновлення та Реєстр пошкодженого і знищеного майна реалізуються Міністерством розвитку громад та територій України та Міністерством цифрової трансформації України в межах Проєкт “Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості” - UK DIGIT , що виконується Фондом Євразія та фінансується UK Dev. Партнер проєкту — Фонд Східна Європа.
 
 

Алгоритм дій Уповноваженого

 

Єдина електронна черга - це про зручність та безбар`єрне отримання послуг громадянами. Вдячні всім, хто використовує всі цифрові можливості і вже підключили електронну чергу в ЦНАП.
Працюємо над збільшенням кількості центрів, які підключать єдину електронну чергу, щоб більше громадян в одному місці записувались на отримання послуг😉
 
Як працює електронна черга в ЦНАПах
Збираєтеся відвідати ЦНАП? Сплануйте візит завчасно. Реєструйтеся в електронній черзі на сайті cherga.diia.gov.ua — обирайте зручний центр, час і послуги. Далі — отримаєте електронний талон із QR-кодом та посиланням на Гід держпослуг, де знайдете всю інформацію щодо процедури, необхідних документів і термінів.
Також система підкаже, чи є потрібна послуга в Дії, щоб отримати її онлайн за кілька кліків 📲
Детальніше про електронну чергу розповідає Марина Бобраніцька, начальниця управління системного розвитку адмінпослуг Мінцифри.
За рік електронною чергою скористалися вже 2,3+ мільйона українців. Як підʼєднати ваш ЦНАП до електронної черги, дізнавайтеся за посиланням — https://curly.click/r/291f
Дивіться відео та діліться дописом з рідними й знайомими. Разом створюємо рівний доступ до цифрових та офлайн-послуг для кожного в межах проєкту безбарʼєрності 🫂
Проєкт «Безбар’єрний ЦНАП» реалізується в межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, яка створена з ініціативи першої леді Олена Зеленська. Тетяна Ломакіна