- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 0
Строк дії паспорта громадянина України у формі ID-картки:
Особам віком від 14 до 18 років паспорт громадянина України у формі ID-картки видається зі строком дії 4 роки, а особам, які досягли 18-річного віку - на кожні 10 років.
Увага! Відповідно до Постанови КМУ від 21 жовтня 2022 р. № 1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану» установлено, що паспорти громадян України у формі ID-картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Якщо Вам виповнилось 18 років чи в паспорта громадянина України у формі ID-картки завершується строк його дії, не поспішайте реєструватись на обмін паспорта. Для початку перевірте термін дії Вашого паспорта, який знаходиться над Вашим відцифрованим підписом.
Слід зазначити, що документи для обміну ID-картки можуть бути подані протягом одного місяця до дати закінчення строку його дії, але не раніше.
У нашому ЦНАПі ви маєте можливість подати документи на оформлення нового паспорта громадянина України у формі ID-картки.
Необхідні документи:
- паспорт громадянина України у формі ID-картки, що підлягає обміну;
- документ, що підтверджує сплату адміністративного збору;
- витяг про реєстрацію місця проживання.
Термін оформлення та вартість:
- за звичайною процедурою - не пізніше ніж через 20 робочих днів - 558 гривень;
- у терміновому порядку - не пізніше ніж через 10 робочих днів - 928 гривень.
Оплату можна здійснити карткою в ЦНАПі.
Слід зазначити, що документи подаються незалежно від місця проживання.
Про готовність паспорта громадянина України у формі ID-картки суб’єкти звернення будуть інформовані за телефоном, або можуть дізнатися на сайті: https://vulyk.gov.ua/check.
Прийом громадян у ЦНАПі проводиться в пн.-чт. з 8:00 до 16:00 год, пт. з 8:00 до 15:00 год., крім вихідних днів, без обідньої перерви за адресою: м.Старокостянтинів, вул. Острозького, 66, нежитлове приміщення 5 у режимі живої черги та попереднього запису за посиланням https://cherga.diia.gov.ua/app/thematic_area_office/205.
Телефон для попереднього запису та довідок : (096) 770-51-66.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 4
У межах Програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що виконується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією в партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, організовано курс тренінгів з кризових комунікацій та стресостійкості для працівників центрів надання адміністративних послуг пілотних територіальних громад.
22-23 травня у м. Хмельницькому відбувся дводенний офлайн тренінг для представників ЦНАПів Хмельницької області.
Працівники ЦНАПу виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради взяли активну участь у заході та отримали нові знання та навички щодо ефективного спілкування у кризових ситуаціях, розвитку їх стресостійкості, здобули спеціалізовані знання для конструктивної взаємодії з суб’єктами звернення, які перебувають у стані психологічної кризи або мають посттравматичний стресовий розлад.
Дякуємо професійній бізнес-тренерці та психологині Олені Жаворонковій за нові знання, приємні емоції, неймовірну атмосферу!
Дякуємо Фонд Східна Європа та Міністерство цифрової трансформації України за організований навчальний курс для працівників ЦНАПів як представників провідних сервісних інституцій, що забезпечують якісний державний сервіс для громадян і бізнесу.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 4

- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 5
Паспорти-книжечки зразка 1994 року залишаються чинними, і їх можна обміняти на ID-картку за власним бажанням. Законодавство не встановлює кінцевої дати чинності цих документів.
Проте є випадки, коли обмін паспорта-книжечки є обов’язковим:
- зміна інформації, внесеної до паспорта-книжечки (наприклад, у зв’язку зі зміною прізвища чи імені);
- непридатність паспорта-книжечки до використання (фізичні пошкодження документа або фото, що унеможливлюють ідентифікацію особи);
- досягнення 25 чи 45 років та не вклеювання фото у паспорт-книжечку протягом одного місяця. Не враховується під час воєнного стану! (* Під час воєнного стану паспорти громадян України у формі книжечки, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25-річного або 45-річного віку (строк вклеювання до яких настав після 24.01.2022 та в період воєнного стану) підлягають вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану).
Чому варто обрати ID-картку?
- сучасний документ із вбудованим електронним носієм;
- підвищена безпека та захист персональних даних;
- зручний доступ до державних електронних послуг, у тому числі через портал державних послуг Дія;
- містить інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП).
У нашому ЦНАПі ви маєте можливість подати документи на зміну паспорта-книжечки на ID-картку.
ID-картка видається зі строком дії 10 років.
Необхідні документи:
- Паспорт громадянина України зразка 1994 року (книжечка).
- РНОКПП - за наявності.
- Свідоцтво про шлюб, свідоцтво або рішення суду про розірвання шлюбу, свідоцтво про зміну імені - за наявності.
- Витяг про місце проживання.
При обміні паспорта-книжечки на ID-картку сплачується відповідний адміністративний збір. Виготовлення ID-картки коштує 558 грн. (до 20-ти робочих днів), терміново (до 10 робочих днів) – 928 грн. Оплату можна здійснити карткою в ЦНАПі.
Про готовність ID-картки суб’єкти звернення будуть інформовані за телефоном, або можуть дізнатися на сайті: https://vulyk.gov.ua/check.
Нагадуємо, що оформити ID-картку можна за фактичним місцем проживання.
Прийом громадян у ЦНАПі проводиться в пн.-чт. з 8:00 до 16:00 год, пт. з 8:00 до 15:00 год., крім вихідних днів, без обідньої перерви за адресою: м.Старокостянтинів, вул. Острозького, 66, нежитлове приміщення 5 у режимі живої черги та попереднього запису за посиланням https://cherga.diia.gov.ua/app/thematic_area_office/205.
Телефон для попереднього запису та довідок : (096) 770-51-66.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 5
21 травня 2025 року, працівники ЦНАПу прийняли участь у вебінарі, присвяченому Національному тижню безбар’єрності, за участі начальниці відділу політики безбарʼєрності Міністерства культури та стратегічних комунікацій України Лесі Хемраєвої та представників Міністерства цифрової трансформації України Марини Бобраніцької та Ганни Кінаш.
Під час вебінару обговорено:
- ключові цілі та наративи Національного тижня безбар’єрності 2025 року;
- як використовувати Довідник безбар’єрності у щоденній роботі;
- що таке інформаційна безбар’єрність і як забезпечити доступність контенту для всіх;
- що передбачає комунікаційна стратегія з безбар’єрності: практичні інструменти та ресурси для ЦНАПів та громад.
На сьогодні забезпечення безбар'єрності у ЦНАП є не просто бажаною опцією, а критичною необхідністю, адже через війну відчутно більша кількість людей має труднощі в користуванні громадськими просторами та отриманні послуг саме на рівні громад. Це ключовий елемент створення інклюзивного суспільства, де кожен громадянин, незалежно від його фізичних можливостей, віку чи інших особливостей, має рівний доступ до адміністративних послуг.
Загалом, безбар'єрність у ЦНАПі – це не просто набір вимог, а філософія, що полягає у створенні комфортного та доступного простору для кожного, хто потребує адміністративних послуг. Це інвестиція у майбутнє, яка робить суспільство більш справедливим та інклюзивним.
Національний тиждень безбар'єрності – це важлива ініціатива, яка допомагає створити більш інклюзивне суспільство, де кожен має рівні права та можливості.
Безбар’єрність починається з кожного з нас. З поваги, з розуміння, з маленьких рішень, які щодня створюють великі зміни.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 5














- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 4





















- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 4

















- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 5


- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 4

- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 5
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 6











- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 6


- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 6