Новини

До Хмельницької обласної військової адміністрації надійшло звернення Майстренко К.М., кандидата наук з державного управління, доцента, асистента кафедри публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки Білоцерківського національного аграрного університету щодо сприяння у проведенні збору емпіричних даних у межах науково-дослідницького проєкту. Емпіричне дослідження проводиться в межах дисертаційного дослідження на здобуття наукового ступеня доктора наук з державного управління на тему: “Теоретикометодологічні засади розвитку механізмів публічного управління у сфері соціальної політики в Україні за умов воєнного стану”, за спеціальністю 25.00.02 – механізми державного управління.

З метою формування обґрунтованих висновків для вдосконалення соціальної політики в умовах війни та післявоєнного відновлення, планується реалізувати онлайн-опитування цільових груп:

– громадян;

– вразливих груп населення;

– фахівців соціальної сфери;

– представників місцевого самоврядування;

– експертів у сфері соціального захисту та ін.

Опитування охоплює питання якості, доступності, довіри та ефективності соціальних послуг, впливу соціальної політики на рівень згуртованості громад, а також готовності органів влади до адаптації в умовах системної кризи.

У зв’язку з цим просимо підтримати дану ініціативу серед партнерських установ соціального спрямування або у будь-який інший можливий спосіб сприяння:

- для експертів (представників органів місцевого самоврядування, військових адміністрацій, ЦНАПів, соціальних служб, освітніх установ). Метою анкети є отримання фахового бачення щодо ефективності механізмів публічного управління у сфері соціальної політики в умовах війни. Опитування спрямоване на виявлення викликів, прогалин та успішних практик на місцевому рівні, а також на оцінку координації між органами влади, соціальними службами та громадським сектором:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd459pWYw3rVSzmauCqC5gSefcd_UlxurjOoBc_mkOcaEb1LQ/viewform

- для родин (військовослужбовці, внутрішньо переміщені особи, батьки, опікуни, багатодітні сім’ї, родини загиблих тощо). Метою анкети для родин є вивчення стану, потреб, адаптивних ресурсів і ролі сучасної української сім’ї в умовах війни. Особливий акцент робиться на здатності родини як соціального інституту сприяти реабілітації, реінтеграції, ментальному відновленню й соціальному згуртуванню: https://forms.gle/LbBqpun4MMwdz8js9

- для громадян (оцінка доступності соціальних послуг, рівня довіри до державних і місцевих інституцій, зворотний зв’язок щодо ефективності соціальної політики). Метою анкети є збір зворотного зв’язку щодо доступності, якості та результативності соціальних послуг в Україні. Опитування також дозволяє оцінити рівень довіри до органів державної та місцевої влади, з’ясувати основні труднощі у взаємодії з соціальною інфраструктурою та визначити очікування громадян щодо її вдосконалення: https://forms.gle/mKA1sEAxtMn8L74n6

Отримані дані будуть використані виключно в наукових цілях для підвищення ефективності державної соціальної політики.

 

Електронний сервіс «Перевірка транслітерації»- один із популярних сервісів, запроваджених Державною міграційною службою України для зручності громадян в отриманні адміністративних послуг, які входять до компетенції служби.

При оформленні паспорта громадянина України у формі ID-картки або ж паспорта громадянина України для виїзду за кордон громадяни можуть заздалегідь перевірити транслітерацію у них, скориставшись цим сервісом, що доступний на сайті ДМС за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/transliteration.html.

Такий електронний сервіс є зручним для громадян адже:

  • не потребує багато часу для здійснення перевірки;
  • миттєвий результат одразу у 2-х паспортних документах: ID-картці та закордонному паспорті;
  • доступний у будь-який час;
  • є безкоштовним.

Додатково інформуємо, що транслітерація у документах може бути змінена на основі  письмової заяви особи із долученням раніше виданих документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, виданих компетентними органами України, або документів, що підтверджують факт народження, зміну імені(у тому числі у разі укладання або розірвання шлюбу), виданими компетентними органами іноземної держави та легалізованих в установленому порядку(правила транслітерації регламентуються постановою КМУ №55 від 27.01.2010 року (зі змінами) та доступні за посиланням).

Нагадуємо, що оформити біометричні паспортні документи можна у будь-якому територіальному підрозділі міграційної служби області незалежно від місця реєстрації.

Загальна вартість адміністративного збору у разі оформлення:

  • Паспорта громадянина України у формі картки:

- 558 грн. (протягом 20 робочих днів);

- 928 грн. (протягом 10 робочих днів).

  • Паспорта громадянина України для виїзду за кордон:

- 1042 грн. ( протягом 20 робочих днів);

- 1682 грн. (протягом 7 робочих днів).

Звертаємо увагу,  що отримати адміністративні послуги, які входять до компетенції служби  можна у Старокостянтинівському секторі УДМС у Хмельницькій області за адресою: м.Старокостянтинів, вул. Авіаторів, 2, контактний телефон: (03854) 3-25-52.

 Графік роботи підрозділу:

-вівторок-п’ятниця з 9.00 до 18.00 та у суботу з 9.00 до 16.45;

обідня перерва з 13.00 до 13.45;

неділя, понеділок-вихідний.

За детальною інформацією мешканці області можуть звертатись на «гарячу лінію» Управління за номером: (0382) 65-03-06 та (093) 273-85-10.

ТРАНСЛІТЕРАЦІЯ

 

ЄДРВВ 13.06.2025 1

ЄДРВВ 13.06.2025 2

ЄДРВВ 13.06.2025 3

 

 

А4 Постер ТОТ Друк 3ававаі

 

Поранення отримані під час війни — це не просто виклик для здоров’я. Це ще й підстава для отримання державної підтримки. Один із таких видів підтримки — статус особи з інвалідністю внаслідок війни.
📌 Хто має право на цей статус?
Отримати його можуть, зокрема:
▪️військовослужбовці та цивільні, які зазнали поранень, контузій або захворювань під час війни;
▪️учасники АТО, ООС, інших заходів із забезпечення безпеки й оборони;
▪️особи, які брали участь у бойових діях на територіях інших держав (брали участь в миротворчій місії);
▪️учасники протестів 2013–2014 років (Революції Гідності);
▪️ті, хто займався розмінуванням або іншими небезпечними роботами.
📌Як подати заяву?
Подати документи можна двома способами:
▪️Офлайн — звернутися особисто до підрозділу з питань ветеранської політики або в найближчий ЦНАП.
▪️Онлайн — подати заяву через портал чи застосунок Дія, або через Реєстр адміністративних послуг (лише учасники АТО, ООС, інших заходів із забезпечення безпеки й оборони).
📌Які документи потрібні?
Підготуйте:
▪️фото;
▪️довідка МСЕК або витяг з експертної оцінки функціонування;
▪️довідку про несудимість (не старшу за 5 днів);
▪️копії документів, що підтверджують участь в АТО, ООС, бойових діях чи небезпечних роботах;
▪️документи законного представника (якщо заяву подає не сам заявник);
▪️копію довідки ВПО — для ВПО.
‼️Важливо: якщо військовослужбовець (лише учасник АТО, ООС або інших заходів із забезпечення безпеки й оборони) не має частини документів — це не є підставою для відмови.
Достатньо подати заяву, а всі необхідні документи підрозділи з питань ветеранської політики витребують самостійно.
📌Скільки часу розглядають заяву?
До 30 календарних днів.
📌Коли можуть відмовити?
❌якщо документи неповні або підроблені;
❌якщо подано неправдиву інформацію;
❌якщо є вирок суду за тяжкий злочин;
❌якщо причина інвалідності не пов’язана з бойовими діями.
📌Що робити у разі відмови?
Якщо ви не згодні з відмовою — маєте право звернутися до суду.
🆘 Потрібна допомога?
За безоплатною правовою допомогою можна звернутися до бюро правової допомоги: legalaid.gov.ua/buro
 
518111938 1056883009957191 6439905974240670888 n
 
 
❗️Уряд ухвалив важливі рішення, які роблять доступ до компенсації за знищене або пошкоджене житло більш зручним і реалістичним — з урахуванням воєнної ситуації та складнощів, з якими стикаються постраждалі громади.
Серед прийнятих змін:
1️⃣Можна підтвердити знищення житла дистанційно — без виїзду комісії
Це стосується населених пунктів, які перебувають під постійними обстрілами. Відтепер комісія з обстеження може не виїжджати на місце, а використати фото чи відео, які:
▪️ відповідають затвердженим критеріям (постанова КМУ №472 від 21.04.2023);
▪️ дозволяють ідентифікувати місцезнаходження об’єкта;
▪️ дають змогу оцінити ступінь його пошкодження або знищення.
🔶На основі візуальних матеріалів комісія складає акт обстеження. Якщо за результатами перевірки буде підтверджено факт знищення житла — і за наявності інших підстав, передбачених програмою єВідновлення — заявник отримає житловий сертифікат на придбання нового помешкання.
2️⃣Подати заяву на компенсацію тепер можна повторно
Це стосується тих, хто не встиг використати попередню компенсацію на ремонт житла у встановлений термін:
▪️12 місяців — для пошкоджень категорії А (легкі);
▪️18 місяців — для категорії Б (середні пошкодження).
🔶Подати повторну заяву можна, якщо причина прострочки — об’єктивна.
Зокрема:
▪️проходження військової служби в ЗСУ, інших військових формуваннях, правоохоронних органах;
▪️негативна безпекова ситуація, підтверджена наказом Головнокомандувача ЗСУ про райони ведення бойових дій або письмовим документом від уповноваженого органу (довільна форма).
🔶Після отримання нової заяви комісія:
▪️верифікує дані попереднього акту;
▪️фіксує наявність об’єктивних обставин у Реєстрі пошкодженого та знищеного майна (РПЗМ);
▪️закриває попередню заяву;
▪️розглядає нову — на загальних підставах.
 
504432309 1057646449880847 7688829014478824887 n
 
 
🔷7 липня у Києві презентували Ветеран Pro — окремий розділ у застосунку Дія, створений Мінветеранів спільно з Мінцифрою спеціально для ветеранів та ветеранок.
🔷Ветеран Pro — про сервіси, про можливості, про повагу, турботу і новий рівень державної підтримки. Тут послуги доступні у кілька кліків, а держава реагує на реальні потреби тих, хто повертається з війни.
🔷На момент запуску доступні такі функції:
✔️Пошук фахівця супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та оцінка фахівця супроводу
✔️Ветеранський спорт
✔️єОселя
✔️єВідновлення
✔️Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни
✔️Подання заяви на субсидію
🔷Послуги постійно розширюватимуться — з урахуванням потреб ветеранської спільноти та вже наявних державних і місцевих сервісів.
📲Як отримати доступ
Ветеран Pro доступний після встановлення мобільного додатку Дія на пристрій із доступом до Інтернету. Для користування потрібна електронна ідентифікація через Дію, реєстраційний номер платника податків та електронне посвідчення ветерана.
🔷Запуск Ветеран Pro — це крок до побудови системної ветеранської політики, яка враховує сучасні реалії, потреби та досвід тих, хто повертається з війни.
ℹРеалізовано Міністерством у справах ветеранів України спільно з Міністерство цифрової трансформації України та Дія за підтримки UNDP Ukraine / ПРООН в Україні у межах «Проєкту підтримки Дія», що реалізується за фінансування Швеції Embassy of Sweden in Kyiv. Послуги єОселя та єВідновлення підтримали Проєкт “Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості” - UK DIGIT, що виконується Фондом Євразія Eurasia Foundation та фінансується UK Dev, а також Фонд Східна Європа.
 
516397711 1055586683420157 4370200614356674635 n
 
 
🏠Щоб отримати житло або грошову компенсацію — необхідно стати на квартирний облік. Це перший крок. Далі — черга, рішення і надання житла або компенсації.
📌Хто може стати на облік?
Громадяни, які потребують поліпшення житлових умов і належать до однієї з категорій:
▪️Учасники бойових дій
▪️Особи з інвалідністю внаслідок війни
▪️Сім’ї загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України
▪️ВПО (внутрішньо переміщені особи)
📌Які підстави?
▪️житлова площа — менша за норму по регіону
▪️дві й більше сім’ї в одній кімнаті або спільне проживання осіб різної статі (старших за 9 років)
▪️тяжкі хронічні захворювання (неможливо жити з іншими членами родини або в комунальній квартирі)
▪️житло не відповідає санітарним/технічним нормам
▪️проживання у гуртожитку чи комуналці
▪️оренда (державне, громадське, приватне — за договором не менше 5 років)
📌Які документи потрібно подати?
▪️Заява про взяття на облік (підписана всіма членами родини)
▪️ Довідка про реєстрацію місця проживання (на кожного члена родини)
▪️ Копія посвідчення (УБД / інвалідність / член сім’ї загиблого)
▪️ Довідки про перебування на обліку за місцем роботи (або відсутність такого обліку)
▪️ Довідки про статус ВПО (для всіх членів родини)
📌Куди звертатися?
📍ЦНАП
📍Виконком сільської, селищної чи міської ради
📍Райдержадміністрація у місті Києві (за місцем проживання)
❗️Рішення приймається протягом місяця.
📬Ви отримаєте письмову відповідь із датою постановки на облік або причинами відмови.
📌Як отримати житло або грошову компенсацію?
🔹Після постановки на облік — чекаєте своєї черги (загальна, першочергова або позачергова)
🔹Рішення про надання житла ухвалює виконавчий комітет місцевої ради
🔹Після рішення — отримуєте ордер і ключі від житла
📌Грошова компенсація
Кому належить?
▪️особам з інвалідністю І–ІІ групи внаслідок війни
▪️родинам загиблих Захисників і Захисниць України
Які умови?
▪️перебуваєте на квартирному обліку
▪️житлова площа у власності менше 13,65 м² на особу
❗️Важливо: житло або компенсацію можна отримати лише після взяття на облік. Це — ключовий крок, який відкриває доступ до державної підтримки.
 
518301988 1057009913277834 8612295083496521210 n
 
 
Закон України «Про адміністративну процедуру» встановлює єдині, прозорі та зрозумілі правила взаємодії громадян із державними органами.
Він передбачає: кожен має право на доступ до матеріалів своєї справи, а також — на чітко обґрунтоване рішення. До прикладу, якщо вам відмовили у наданні послуги чи дозволу, орган зобов’язаний пояснити причину та надати інформацію про можливість її оскарження.
Якщо державний орган планує ухвалити рішення не на вашу користь — вас повинні попередити про це заздалегідь, щоб ви могли надати пояснення або додаткові документи, які можуть вплинути на результат. А у разі коли рішення вже ухвалене, але ви вважаєте його несправедливим — маєте право звернутися до суду.
Крім того, якщо у Вас є сумніви, що посадова особа, яка розглядає справу буде справедливою — наприклад, має особисті зв’язки або зацікавлена в результаті — ви можете вимагати, щоб справу розглядав хтось інший.
Докладніше: https://is.gd/qr2sYV
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
 
516953578 1189959909836766 6300178759551207908 n
 
 
🎒 Уряд з ініціативи Президента ухвалив старт нової програми підтримки для українців від держави. Батьки та законні представники першокласників отримають через Дію по 5 000 грн на кожну дитину на підготовку до першого класу.
На що можна буде витратити кошти:
🖍 канцелярію;
👕 дитяче взуття та одяг.
Інформацію про дату запуску та деталі програми Пакунок школяра повідомимо згодом. Стежте за нашими новинами, щоб не пропустити 📲
Проєкт розроблено Міністерство соціальної політики України з Міністерством цифрової трансформації та Дією, Міністерство освіти і науки України та Пенсійний фонд України за підтримки UNDP Ukraine / ПРООН в Україні в межах «Проєкту підтримки Дія», що реалізується за фінансування Швеції, а також Швейцарсько-українського проєкту DECIDE — «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», що впроваджується в Україні консорціумом у складі ГО DOCCU та Цюрихського педагогічного університету за підтримки Швейцарії.
 
518382254 1137629448406370 2910396806450073236 n
 
Через постійні обстріли росії спеціальні комісії не завжди можуть виїжджати на місце руйнування, щоб провести обстеження. Рішення Уряду дасть змогу отримати компенсацію через єВідновлення українцям, які втратили свої домівки на прифронтових територіях.
Спочатку дистанційні обстеження запустять для житла на території активних бойових дій, а згодом розроблять механізми й для тимчасово окупованих територій.
Для дистанційного обстеження можна буде використовувати:
👉🏻 супутникові знімки;
👉🏻 фото та відео, отримані за допомогою зйомки з БпЛА;
👉🏻 матеріали, які зробив власник житла особисто.
Держава підтримує людей, які втратили житло через російську агресію. Адже кожен українець повинен мати житло, попри всі руйнування від країни-терориста 🫂
Про розширення єВідновлення повідомимо пізніше. Стежте за соцмережами Мінцифри 📲
 
517876255 1137703081732340 7029312604620009321 n
 

Текст 18 25 Регіони b53bfdb7 4c41 4fe9 93c8 9d4e26c213b3

1752143222259

1752143266843

 

 

Передання функцій відбулося відповідно до трьох постанов Кабінету Міністрів України (№№ 695, 765, 766)

☝️ Зокрема, відповідно до Постанови Уряду № 695, яка регулює виплату державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, отримувачам державної соціальної допомоги на догляд, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, Пенсійний фонд розраховує суми соцдопомоги щомісяця до 8 числа та формує потребу у бюджетних коштах на ці виплати. Після цього:
1. Пенсійний фонд протягом двох днів подає потребу в бюджетних коштах до Міністерства соціальної політики.
2.Мінсоцполітики, своєю чергою, передає документи до Державної казначейської служби.
3. Казначейство протягом кількох днів перераховує кошти на рахунки ПФУ для подальшого перерахування отримувачам.
👉 Звертаємо увагу, що усі етапи здійснення операцій відбуваються відповідно до строків, визначених в нормативній базі.
Станом на 8 липня:
✅ Пенсійний фонд вже спрямував запит на фінансування.
✅ Міністерство соціальної політики відкрило асигнування.
📌 У найближчі дні Казначейство здійснить перерахунок коштів для наступних виплат.
Тобто до кінця тижня усі отримувачі допомог осіб з інвалідністю та діти з інвалідністю мають отримати свої кошти на рахунок.
Отримувачі інших державних соціальних виплат також можуть бути впевненими - нарахування будуть здійснені вчасно відповідно до зазначених постанов. Пенсійний фонд наразі здійснює усі заходи для проведення виплат.
Отже, жодних є підстав для занепокоєння немає:
🔹У державному бюджеті передбачено достатньо коштів.
🔹Відомості передаються вчасно.
🔹Усі органи діють у межах встановленого Урядом регламенту.
🔗Детальніше — на сайті: https://bit.ly/4lBVgOe
 
517700601 1173496794816320 4825648949420350631 n
 
 

1) Олеже Михайловичу, минулого разу наша зустріч із Вами  була приділена темі виїзду за кордон із неповнолітніми дітьми та оформлення їм закордонного паспорта. Проте дедалі більше питань від батьків стосуються щодо порядку отримання вже готового дитячого  закордонного паспорта. Отже, хто із батьків може отримати цей документ?

Отримати готовий паспортний документ своєї дитини може той з батьків(усиновлювачів), опікунів, піклувальників, хто подавав заяву на його оформлення, при цьому присутність дитини у підрозділі служби є необов’язковою. Проте, якщо мова йде про отримання паспорта дитиною, яка досягала 12-ти річного віку, то присутність її в такому разі є обов’язковою, адже під час видачі документа їй необхідно пройти процедуру верифікації.

2) Чи може виготовлений закордонний паспорт, оформлений на дитину, бути виданий іншій  особі, уповноваженій батьками дитини?

Відповідно до чинного законодавства, дитячий закордонний паспорт може бути виданий іншій особі, але за певних умов. Якщо ми говоримо про дитину, яка не досягла 12-ти річного віку, тоді виготовлений паспорт для виїзду за кордон, оформлений на ім’я цієї особи може бути виданий особі, уповноваженій на це законним представником на підставі довіреності, засвідченої в установленому порядку. Якщо ж мова йде про особу, у віці 12-16 років, то паспорт для виїзду за кордон може бути виданий особі, уповноваженій на це законним представником на підставі довіреності, засвідченої в установленому порядку, за умови присутності особи, на ім’я якої оформлено паспорт для виїзду за кордон, оскільки під час видачі необхідно пройти процедуру верифікації. У випадку, коли особа досягла 16-ти річного віку, тоді вона особисто звертається до підрозділу служби та отримує готовий  паспорт.

Варто зауважити також, що відповідно до змін внесених у законодавство, один з батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників, який подає документи для оформлення паспорта для виїзду за кордон, крім випадку подання документів представником дитячого закладу або патронатним вихователем, у письмовій заяві, поданій у довільній формі, може визначити іншу особу (іншого з батьків, опікунів, піклувальників, повнолітніх сина чи дочку, рідних (повнорідних та неповнорідних) сестру, брата, діда, бабу) для отримання паспорта для виїзду за кордон особи, котра не досягла 12-річного віку, на ім’я якої він оформлювався.

3) Де можна подати документи на оформлення біометричного паспорта?

Подати документи на оформлення закордонного паспорта можна у будь-якому підрозділі служби, попередньо скориставшись сервісом «Електронної черги» та обрати зручний час і дату для відвідування підрозділу або ж в порядку поточної черги «сьогодні-на-сьогодні». Дізнатись графік роботи підрозділів та їх адреси мешканці області  можуть за телефоном “гарячої лінії” Управління за номером: (0382) 65-03-06, (093) 273-85-10 або ж на офіційному сайті ДМС України.

Принагідно звертаю увагу, що хмельничани та мешканці області можуть отримати цю адміністративну послугу  за адресами:

  - вул.Кам”янецька, 47 ( Хмельницький відділ №1);

   -  вул. М. Мазура, 4 (Хмельницький відділ №2);

   - вул. М. Грушевського, 87 (Управління ДМС у Хмельницькій області).

4) Який термін дії та яка вартість оформлення  дитячого закордонного паспорта?

Закордонний паспорт дітям до 16-ти років оформлюється строком на 4 роки, а після 16-ти років- термін дії документа складає 10 років.

Вартість адміністративного збору при оформленні дитячого закордонного паспорта не відрізняється від вартості дорослого та становить:

- 1042 грн (протягом 20 робочих днів);

- 1682 грн (протягом 7 робочих днів).

В разі виготовлення такого документа у консульських установах України за кордоном сплачується також консульський збір.

5) Як мешканці області можуть дізнатись про готовність закордонного паспорта?

Перевірити стан виготовлення паспорта для виїзду за кордон можна за допомогою сервісу «Перевірка стану оформлення документів», що знаходиться на  сайті ДМС України. Цей сервіс допомагає відстежити статус оформлення паспортного документа від моменту його подачі аж до моменту його доставки до підрозділу. Він є безкоштовним та доступним у будь-який час.

- Куди мешканцям області можна звернутись у разі виникнення питань по роботі міграційної служби?

В Управлінні ДМС у Хмельницькій області працює «гаряча лінія» за номером: (0382)65-03-06 та (093)273-85-10, де протягом робочого часу надається фахова консультативна допомога у питаннях, що входять до компетенції служби.

 УДМС у Хмельницькій області