Новини
👀Користуєтеся відкритими даними? Пройдіть опитування — допоможіть покращити портал
Відкриті дані — основа для ефективних державних рішень, прозорої діяльності уряду, нових цифрових продуктів і сервісів, активного громадянського руху. Україна входить у топкраїн за розвитком цієї сфери. Один із найважливіших open-data складників — Єдиний державний вебпортал відкритих даних data.gov.ua.
На порталі розміщується й зберігається публічна інформація у формі відкритих даних. Так органи влади регулярно оприлюднюють та оновлюють набори, а користувачі отримують доступ до необхідної інформації.
Цього року Єдиний державний вебпортал відкритих чекає на оновлення. Модернізація торкнеться структури, функціоналу, кіберзахисту. Проходьте опитування та допомагайте покращити сервіс.
🔗 Для цього заповніть коротку форму за посиланням — https://forms.gle/aw5nvh5f7a2QJo7B9
Опитування триватиме до 9 січня, тож не баріться. Будуємо прозору цифрову державу разом🤝🏻
 
417399175_757024303133555_5887978592878107508_n.jpg
🏗️Прозоре будівництво: підсумки роботи ЄДЕССБ за 2023 рік
Уже понад три роки українці будують без хабарів та паперової тяганини завдяки Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ).
Як було❓
Люди роками не могли отримати дозволи на будівництво — паперові документи губили, підроблювали чи гальмували їх розгляд заради хабарів.
Як стало❓
🔸Уся будівельна документація створюється виключно в е-системі. Усі процеси відбуваються онлайн, а кожна дія фіксується. Тож якщо хтось пробує шахраювати, це одразу видно.
🔸100% будівельних послуг доступні онлайн на порталі Дія. За рік ними скористалися понад 48 тисяч громадян. Ключові цифри роботи ЄДЕССБ за 2023-й дивіться на графіці.
У ЄДЕССБ також з’явився новий функціонал. Тепер на порталі можна:
✅завантажити файли з деталізованими даними про кошторис об’єктів, які зводять за державні чи публічні кошти👉 кожен може дізнатися вартість видів робіт та матеріалів і проконтролювати витрату коштів.
✅переглянути відомості про спеціальне майнове право 👉 це дає змогу перевірити майбутні обʼєкти нерухомості та дізнатися всю необхідну інформацію про їх будівництво.
Портал став основним інструментом громадського контролю за забудовою. Його відвідали 1,6 млн людей.
Робимо все, щоб ви могли будувати прозоро та ефективно!🙌
Єдина державна електронна система у сфері будівництва створена у співпраці Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури й Міністерства цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
 
415036549_756921263143859_5865019536687051912_n.jpg
🚗 Розмитнення без корупції. Зареєстрували новий законопроєкт
Одна з найочікуваніших послуг може скоро зʼявитися в Дії. Парламент отримав на розгляд проєкт закону № 10380, він передбачає виключення людського фактору з процесу розмитнення.
Якщо законопроєкт ухвалять, громадяни зможуть подавати електронну митну декларацію через застосунок Дія, бізнес — через портал Дія.
📌 Що змінить законопроєкт?
Створять Базу даних митної вартості легкових автомобілів, її сформує Мінцифра на основі даних митниці ➡️ Там буде митна вартість нових легкових автомобілів, які проходили митне оформлення в Україні з 2007 року, із деталями: марка, модель, рік випуску, тип і обʼєм двигуна
Весь процес розмитнення буде онлайн, а Дія допоможе заповнювати митну декларацію, підтягнувши інформацію про автівку за VIN-кодом.
Хочете більше дізнатися, як працюватиме електронне розмитнення? Зробили для вас детальну інфографіку ☝🏻
Сподіваємося на ухвалення законопроєкту, щоб українці розмитнювали авто онлайн без схем та хабарів 🛞
Працюємо над проєктом за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах
 
416907372_756410209861631_4801845598815971363_n.jpg
🏗️ Майнове право на майбутню нерухомість для забудовників. Які документи необхідно створити на порталі ЄДЕССБ
Триває реєстрація спеціальних майнових прав на об’єкти незавершеного будівництва та майбутні об’єкти нерухомості. Віднедавна це обов’язково для всіх забудовників України, оскільки це захищає вклади інвесторів у нове житло та усуває можливість шахрайства.
Щоб оформити спеціальне майнове право в ДРРП, необхідно зареєструвати кожен майбутній об’єкт нерухомості як складову частину будинку в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ).
Візуалізуємо, що для цього треба. Переглядайте інструкцію в галереї ☝🏻
✏️ Якщо хочете детальніше розібратися в алгоритмі, переглядайте відео з роз’ясненнями експертів на YouTube-каналі ЄДЕССБ: //www.youtube.com/@e-construction_gov_ua
 
Функціонал реєстрації спеціального майнового права розроблено в тісній співпраці з Міністерство юстиції України. Цифровізація будівельних послуг реалізується в співпраці Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України й Міністерства цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
 
419218655_763950439107608_4491061265753974765_n.jpg419315211_763950459107606_5338951207769463848_n.jpg

Звертаємо увагу, що з 01.01.2024 року відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» змінюється сума адміністративних зборів за надання адміністративних послуг.

Детальна інформація щодо адміністративних зборів на 2024 рік зазначена в нижченаведеній таблиці.

Призначення платежу

Сума

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, крім внесення змін до відомостей про здійснення зв’язку з юридичною особою

(На підставі документів поданих в паперовій формі)

Строк

Сума

24 години

910 грн.

6 годин

910 грн. +1820 грн.

2 години

910 грн. +4540 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

270 грн.

За державну реєстрацію змін відомостей про благодійну організацію, про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця.

(На підставі документів поданих в паперовій формі)

Строк

Сума

24 години

300 грн.

6 годин

300 грн. +610 грн.

2 години

300+1510 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

90 грн.

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, крім внесення змін до відомостей про здійснення зв’язку з юридичною особою.

(На підставі документів поданих в електронній формі)

Строк

Сума

24 години

680 грн.

6 годин

680 грн. +1360 грн.

2 години

680+3410 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

200 грн.

За державну реєстрацію змін відомостей про благодійну організацію, про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця.

(На підставі документів поданих в електронній формі)

Строк

Сума

24 години

230 грн.

6 годин

230+450 грн.

2 години

230+1140 грн.

За виправлення помилки з вини заявника

70 грн.

За надання витягу в паперовій формі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

150 грн.

За надання витягу в електронній формі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

110 грн.

За надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі (за кожен документ)

210 грн.

За надання документа в електронній формі, що міститься в реєстраційній справі

160 грн.

За державну реєстрацію права власності (у тому числі довірчої власності)

Строк

Сума

5 робочих днів

300 грн.

2 робочих дні

3030 грн.

1 робочий день

6060 грн.

2 години

15140 грн.

За державну реєстрацію інших речових прав, похідних від права власності

Строк

Сума

5 робочих днів

150 грн.

2 робочих дні

1510 грн.

1 робочий день

3030 грн.

2 години

7570 грн.

За державну реєстрацію обтяжень речових прав

150 грн.

За державну реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальних дій

300 грн.

За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника

120 грн.

За отримання інформації з Державного реєстру в паперовій формі

80 грн.

За отримання інформації з Державного реєстру в електронній формі

40 грн.

За надання інформації адвокатам, нотаріусам шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру

120 грн.

За державну реєстрацію спеціального майнового права на об’єкт незавершеного будівництва.

300 грн.

За державну реєстрацію спеціального майнового права на майбутній об’єкт нерухомості.

355 грн.

За державну реєстрацію обтяжень майбутніх об’єктів нерухомості, включених до гарантійної частини

71 грн.

За державну реєстрацію права довірчої власності на отриманий в управлінні об’єкт незавершеного будівництва, майбутній об’єкт нерухомості.

30 грн.

За декларування/реєстрацію місця проживання

45.42 грн.

За декларування/реєстрацію місця проживання, у разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку

75.70 грн.

За зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання

45.42 грн.

За надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

151.40 грн

За видачу посвідчення водія на право керування транспортними засобами.

(Без врахування вартості бланкової продукції)

230 грн.

За реєстрацію, перереєстрацію колісних транспортних засобів з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків.

(Без врахування вартості бланкової продукції та номерного знака)

350 грн.

 

 

Тепер власники зруйнованого житла можуть використати житлові сертифікати в Дії для купівлі нової домівки. Раніше з нього можна було дізнатися суму компенсації та термін дії, зараз за ці кошти можна придбати нове житло.
Окей, я маю сертифікат. Як його використати?
1️⃣ Оновіть застосунок до останньої версії
2️⃣ У розділі єВідновлення відкрийте вкладку Сертифікати на житло
3️⃣ Натисніть Забронювати кошти
🤔 Що далі?
Протягом 5 робочих днів надійде підтвердження в Дію про те, що кошти заброньовані. Після цього є 30 днів, щоб оформити угоду купівлі-продажу. Цю угоду можуть оформити лише ті нотаріуси, які мають доступ до Реєстру пошкодженого та знищеного майна. Протягом 5 днів кошти надійдуть продавцю житла. Якщо не встигаєте, потім повторно подасте заяву про бронювання коштів. Ви можете придбати нову квартиру чи будинок на вторинному ринку або ж вкласти інвестиції в будівництво.
❗️ Важливий момент
Щоб скористатися сертифікатом, потрібно припинити право власності на знищений об’єкт нерухомості. Це можна зробити в ЦНАПі або в нотаріуса.
Оновлюйте застосунок та починайте відбудовувати рідну домівку 🫂
Послугу компенсації за знищене майно розроблено Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України спільно з Міністерством цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
 
413979026_751631993672786_8791342361260239372_n.jpg
Змінили прізвище, місцезнаходження, номер телефону або вид діяльності? Вносьте зміни до ФОП за 2 кроки.
💻 Автоматизували послугу, тепер змінити дані про ФОП можна без участі державного реєстратора. Жодного людського фактору, очікування та непередбачених відмов. Опрацювання заяви займає 3 секунди замість доби та відбувається автоматично.
Тепер не доведеться вказувати податкові дані, Дія це зробить самостійно на основі інформації з реєстрів.
Ви можете внести зміни до:
🪪 ПІБ
📍 місцезнаходження бізнесу
💅🏻 КВЕДів (видів економічної діяльності)
📱 контактної інформації
Кілька кліків — і актуальна інформація про ваш бізнес вже в податковій та єдиному державному реєстрі.
Запускаємо послуги — спрощуємо життя підприємцям 🫂
Послугу реалізовано Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством юстиції за підтримки Програма EGAP, що виконується Фонд Східна Європа та фінансується Швейцарією.
 
412751314_748097204026265_469591207978485721_n.jpg
Це як єМалятко, але для бізнесу: 8 послуг, 1 заява, 20 хвилин часу — і ви відкрили бізнес. Без поїздок по різних установах, черг та збору дозволів. Раніше цей процес міг зайняти понад 1 місяць, з Дією — 20 хвилин.
Уявіть, одна заява — і ви відкрили салон краси, кафе або магазин. 1 заява — і ваша мрія перетворилася на реальність.
Які послуги обʼєднує е-Підприємець?
👉🏻 державна реєстрації ФОП
👉🏻 державна реєстрація змін до ФОП
👉🏻 реєстрація протипожежної декларації
👉🏻 державна реєстрація потужності
👉🏻 подання інформації про вакансії
👉🏻 реєстрація платником єдиного податку
👉🏻 реєстрація платником податку на додану вартість
👉🏻 відкриття банківського рахунку
Вже маєте свій бізнес, але хочете його масштабувати? Через е-Підприємець зможете відкрити новий заклад чи точку продажу, внести зміни до ФОП тощо.
⚙️ Зараз послуга — у бета-тесті. Долучайтеся за посиланням та тестуйте революційні послуги першими: https://t.me/diia_beta_bot?start=home
Будуємо країну зручну для підприємців 🤝🏻
Комплексну послугу е-Підприємець розробили у межах проєкту EU4DigitalUA, що фінансується Європейським Союзом та впроваджується Академією електронного управління Естонії.
 
Тепер придбати машину можна буде в кілька кліків без зайвих перевірок, «бігунків», черг на касі банку та величезної комісії — послуга перереєстрації авто доступна в Дії. Зараз сервісом зможуть скористатися власники легкових автівок, мотоциклів і мопедів.
🤩 Більше жодного очікування, непотрібних «подорожей» до сервісних центрів МВС, черг, посередників та перекупів. Щоб придбати чи продати авто, достатньо заповнити заяву та почекати, поки вона пройде реєстрацію.
Онлайн-сервіс зробить послугу прозорою та зменшить корупційні ризики, адже перевірка авто та користувачів здійснюється автоматично, без участі людини.
Хочете скористатися сервісом уже зараз? Розказуємо, як це зробити
🚘 Власник авто формує заяву в Дії та ділиться QR-кодом або посиланням на договір
🔑 Покупець його підписує й вибирає: залишити старий номерний знак або змінити на новий зі спеціальною серією.
У Дії також можна замовити доставку техпаспорта й нового номерного знака на відділення Укрпошти. Тож більше не потрібно витрачати час на повторні поїздки до сервісного центру та стояти в чергах.
Клік-клік — і ваша «ластівка» в нового власника. Цифровізація економить час ✨
Від застосунку з документами до SuperApp. Презентуємо оновлений дизайн Дії
Уперше кардинально змінили дизайн застосунку, він стане більш зручним, адаптивним та інформативним.
⚡️ Дія вже давно перестала бути паспортом у смартфоні, у застосунку зʼявилися десятки нових послуг та сервісів, тому дизайн має відповідати функціоналу.
Що змінилося?
🪪 Вигляд документів. З динамічним фоном та збільшеним фото
🔍 Меню. Контрастне та читабельне
📰 Стрічка. З новинами, сервісами та інформацією про оновлення
Далі більше — вже невдовзі оновимо сервіси, щоб вони відповідали новому дизайну.
Ще детальніше — у відео ☝🏻
Новий дизайн Дії стане доступним протягом доби, оновлюйтеся та тестуйте Дію 4.0 🤩
 
Оновили дизайн застосунку та презентували нові сервіси, які так давно очікували українці.
Завдяки підтримці Президента України, Уряду, партнерів та кожного українця провели перший Diia Summit з початку повномасштабної війни. Захід став початком нової сторінки в житті цифрової держави.
Які сервіси зʼявилися з Дії?
💼 Автоматизована послуга Внесення змін про ФОП.
За кілька хвилин без участі реєстратора
🚘 Перереєстрація авто
Купівля-продаж автомобіля в Дії. Швидко, без зайвих папірців та посередників
🧑🏻‍💼 е-Підприємець — бета-тест
Декілька послуг для бізнесу в одній заяві.
🌊 Послуги для моряків
Документи без даремних поїздок та годин витраченого часу.
💅🏻 Новий дизайн застосунку
Інклюзивний, зрозумілий та сучасний.
Ці сервіси покажуть зовсім новий підхід до державних послуг, у якому немає місця корупції та бюрократії.
Не зупиняємося та продовжуємо трансформацію, у планах на наступний рік — запуск Дія.Офісу та Мрії.
Тестуйте нові послуги, оцінюйте дизайн та ставайте рушієм цифрової трансформації 🦾
Diia Summit провели за підтримки Швейцарії в межах Програма EGAP, що виконується Фонд Східна ЄвропаUSAID Ukraine - USAID Україна TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах, Фонду Євразія, Європейського Союзу в межах проєкту EU4DigitalUA, а також «Проєкту підтримки Дія», який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції, проєктам GIZ Ukraine за підтримки уряду Німеччини, та Visa.
 
Українці зможуть швидко знаходити найближче безпечне місце під час повітряних тривог на інтерактивній мапі в Дії.
Також можна буде переглянути його фото, дізнатися місткість та вид, а після відвідування — залишити відгук.
❗️ Постанова також зобов’язує органи державної влади та місцевого самоврядування постійно оновлювати інформацію про укриття. А ще контролювати їхній стан і доступність.
Влада швидше реагуватиме на неналежний вид укриття, а українці швидко знаходитимуть зручне й безпечне місце в разі ракетних атак 🤗
 
412646007_746968704139115_6541096156340856404_n.jpg
Тисячі українців постійно живуть за бар’єрами: обмежена мобільність, ментальні та фізичні відмінності, нерозуміння з боку суспільства. Щоб усунути ці бар’єри та побудувати доступний цифровий простір для кожного, створено Раду безбар’єрності.
Під час підсумкового засідання Ради, що відбулося за участі Першої леді України Олена Зеленська та під головуванням Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля, Валерія Іонан презентувала результати реалізації флагманських проєктів із безбар’єрності.
Що вже вдалося зробити?
👉🏻 Підвищили вебдоступність публічної інформації за стандартами ЄС. Тепер держоргани влади створюють контент на основі міжнародних рекомендацій WCAG 2.1.
👉🏻 Провели аудит цифрових сервісів і рівня цифрової грамотності громадян. Готуємо нові освітні серіали про професійну освіту для кожного українця.
👉🏻 Запустили перший в Україні імерсивний мультифункціональний хаб, щоб підвищити доступність цифрової освіти для вразливих груп населення та соціальну інклюзію.
👉🏻 Забезпечили 45%+ освітніх курсів на платформі Дія.Освіта українськими чи англомовними титрами. Крім того, 5% серіалів уже мають дубляж жестовою мовою
Головне завдання на наступний рік — щоб Україна стала найзручнішою державою у світі, щоб українці отримували безбарʼєрні послуги в кожному селі або містечку.
Адже цифрова країна має бути доступною для всіх! 🧑🏼‍💻
 
410459744_743205137848805_3889651281787713709_n.jpg