Дата |
Заплановані заходи, |
Документ, на виконання якого організовується захід |
09.08.2017 |
Особистий прийом громадян в ЦНАПі проводить заступник міського голови, начальник фінансового управління виконавчого комітету міської ради Камінська В.К. 08:30-12:00 год.; міський центр надання адміністративних послуг. Камінська В.К. – заступник міського голови, начальник фінансового управління виконавчого комітету міської ради |
Згідно з окремим графіком |
11.08.2017 |
Комісія з питань надання населенню житлових субсидій, пільг, соціальних допомог та виплат. 08:00 год.; управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради. Камінська В.К. – голова комісії, заступник міського голови, начальник фінансового управління виконавчого комітету міської ради |
Згідно з планом роботи управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради на ІІІ квартал 2017 р. |
11.08.2017 |
Засідання робочої групи по легалізації виплати заробітної плати. 10:00 год.; управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради. Камінська В.К. – заступник міського голови, начальник фінансового управління виконавчого комітету міської ради |
Згідно з планом роботи управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради на ІІІ квартал 2017 р. |
11.08.2017 |
Година українознавства «Слава козацька не вмре, не поляже». 11:00 год.; міська бібліотека для дітей. Ништик Л.В. – в.о. директора МЦБС |
Згідно з планом роботи відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини виконавчого комітету міської ради на ІІІ квартал 2017 р. |
протягом тижня |
Організація відпочинку та оздоровлення дітей та підлітків с.Залізний Порт Голопристанського району Херсонської області. Пасічник А.П. – начальник управління освіти виконавчого комітету міської ради |
Згідно з Програмою оздоровлення та відпочинку дітей м.Старокостянтинова на 2014-2018 рр. |
протягом тижня |
Здійснення обстеження сімей, в яких вчинилося домашнє насильство. Кризовий центр Андрійчук Л.І. – психолог Кризового центру, Рибалко Ю.О. – соціальний працівник Кризового центру, Степанишина І.А. – соціальний працівник Кризового центру |
Згідно з планом роботи управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради на ІІІ квартал 2017 р. |
протягом тижня |
Обстеження умов утримання та виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Відповідно до адрес. Білокінна Л.І. – завідувач відділу опіки та піклування служби у справах дітей; Бузинарчук Т.М. – головний спеціаліст відділу опіки та піклування служби у справах дітей; Сторожук О.О. – головний спеціаліст служби у справах дітей |
Згідно із Законом України від 13.01.2005 р. №2342‑IV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» |
протягом тижня |
Обстеження умов проживання та виховання дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах. Відповідно до адрес. Білокінна Л.І. – завідувач відділу опіки та піклування служби у справах дітей; Бузинарчук Т.М. – головний спеціаліст відділу опіки та піклування служби у справах дітей; Сторожук О.О. – головний спеціаліст служби у справах дітей |
Згідно з розпорядженням міського голови від 15.05.2009 р. №198/2009‑р |
протягом тижня |
Обстеження сімей, які отримують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям та субсидію. Відповідно до адрес. Лукашева Л.А. – головний державний соціальний інспектор, Турська Ю.В. – державний соціальний інспектор |
Згідно з планом роботи управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради на ІІІ квартал 2017 р. |
протягом тижня |
Планові обстеження підопічних відділень Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Відповідно до адрес. Тітарчук Ю.П. – юрист центру; Гаврищук Л.М. – завідувач відділу денного перебування; Байдюк І.В. – завідувач відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги |
Згідно з планом роботи управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради на ІІІ квартал 2017 р. |
Завідувач
організаційно-контрольного відділу А.Гилюк