Головна

vas

 

Про випадки протиправних дій, в тому числі прийняття пропозиції, обіцянки або одержання службовою особою неправомірної вигоди, а так само прохання надати таку вигоду для себе чи третьої особи  за вчинення чи не вчинення такою службовою особою в інтересах того, хто пропонує, обіцяє, 

чи надає неправомірну вигоду, чи в інтересах третьої особи  будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища стосовно працівників Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області та Хмельницької митниці ДФС звертатись до старшого оперуповноваженого з особливо важливих справ відділу внутрішньої безпеки Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області старшого лейтенанта податкової міліції Васильчука Олександра Івановича (тел. 098-864-30-53), який обслуговує Красилівську об’єднану державну податкову інспекцію (Волочиське, Деражнянське, Летичівське, Старокостянтинівське, Старосинявське відділення).         

Службовий кабінет вказаного працівника знаходиться за адресою розташування відділу внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Хмельницькій області: м. Хмельницький, вул. Свободи буд. 70, тел. (0382) 76-48-26. (факс), або скористайтеся сервісом «Пульc» тел. (044) 284-00-07).


Затверджено порядок ведення Єдиного реєстру акцизних накладних, які складаються при реєстрації пального

Старокостянтинівське відділення інформує платників, що постановою КМУ №114 від 24.02.2016 року затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру акцизних накладних, який вступає в дію з 01.03.2016 року.
Порядок визначає механізм внесення відомостей, що містяться в акцизних накладних та розрахунках коригування до акцизних накладних за операціями з реалізації пального, до Єдиного реєстру акцизних накладних, надання даних, які містяться в Реєстрі.
Офіційний текст документа розміщено на «Урядовому порталі» за наступним посиланням: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248862273


*****************************************

 


Питання щодо реєстрації платниками акцизного податку з реалізації пального!

За результатами аналізу поданих заяв та звернень щодо заповнення заяви платника акцизного податку з реалізації пального надаємо рекомендації та повідомляємо.
Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального подається до контролюючого органу за основним місцем обліку виключно в електронному вигляді за формоюJ(F)1310301 з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.
Форма Заяви розміщена на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua > Електронна звітність >Платникам податків про електронну звітність>Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр електронних форм податкових документів).
Таку заяву можна подати через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). Вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua або платник самостійно на власний розсуд може обрати інше програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Всі поля заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального обов’язкові для заповнення.
При заповненні відомостей про пункти з реалізації пального (пункт 5 Заяви) необхідно:
- код адміністративної одиниці внести відповідно до КОАТУУ (кол.5), де знаходиться пункт з реалізації пального, використовуючи Класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою, що розміщений на сайті Державної служби статистики: www.ukrstat.gov.ua (Про службу > Методологія та класифікатори >Класифікатори);
- код типу об’єктів оподаткування (кол.8) внести користуючись Довідником типів об’єктів оподаткування оприлюднений на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua > Довідники >Типи об’єктів оподаткування);
- код ознаки надання інформації (кол.10) вказати дотримуючись Правил заповнення ознаки надання інформації, використовуючи довідник ознак надання інформації, що наведений у примітці 6 Заяви.
Звертаємо увагу, що в полі «код пункту реалізації пального» має вказуватись числове значення, а саме:
стосовно пунктів, які є філіями або іншими відокремленими підрозділами заявника - юридичної особи, має вказуватись код ЄДРПОУ такої філії чи іншого відокремленого підрозділу, якщо такі філії мають власні коди ЄДРПОУ, відмінні від коду ЄДРПОУ юридичної особи;
стосовно пунктів, які не є філіями чи іншими відокремленими підрозділами юридичної особи або не мають власних кодів ЄДРПОУ, має вказуватись код за внутрішньою кодифікацією, прийнятою самою юридичною особою (наприклад, номери нафтобаз, АЗС, складів, цистерн тощо).
Кожен пункт реалізації пального повинен мати в межах підприємства свій унікальний код.
В полі коду пункту не рекомендується вказувати податковий номер заявника.
Заповнення поля коду пункту реалізації має значення для подальшого його використання при складанні акту інвентаризації обсягів залишків пального та при реєстрації акцизних накладних пунктами, яким буде делеговане право виписки таких накладних.
Пропонуємо платникам, якими некоректно заповненні дані щодо кодів пунктів реалізації пального в заявах про реєстрацію платниками акцизного податку з реалізації пального (наприклад, для всіх пунктів був вказаний код ЄДРПОУ юридичної особи) подати заяви з позначками «зміни».


*****************************************

 

 

 

Ліквідуємо зарплату «у конвертах» – разом
В «тіні» сьогодні перебуває значна частина обігових коштів. Зарплата найманим працівникам виплачується в «конвертах» та у розмірах нижчих за мінімальну, встановлену державою. Тому податківці детально аналізують роботу кожного суб’єкта господарювання, кількість працюючих, рівень заробітної плати.
«Винахідники» використовують різні схеми приховування реально виплачених доходів. Аналіз перевірок свідчить, що поширеними є порушення податкового законодавства при наданні матеріальних та соціальних благ громадянам, виплата основних доходів за рахунок тіньових коштів та ведення подвійної бухгалтерії.
Необхідно об’єднати зусилля для ліквідації таких ганебних явищ, як заробітна плата в «конвертах».

 


*******************************


Особливості обчислення плати за землю

Плата за землю – це загальнодержавний податок, який справляється у двох формах: земельного податку, тобто обов’язкового платежу, який платять власники земельних ділянок та земельних часток(паїв) і постійні користувачі та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Старокостянтинівське відділення повідомляє, що Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році” внесено зміни, зокрема в частині плати за землю.
Відповідно до пункту 274.1 статті 274 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь та земель загального користування – не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.
Підпунктом 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 ПКУ зазначено, що рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
У разі якщо сільська, селищна, міська рада або рада об’єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов’язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (підпункт 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 ПКУ).
Також у підпункті 12.3.7 пункту 12.3 статті 12 ПКУ визначено, що не дозволяється сільським, селищним, міським радам та радам об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів.
За інформацією Державної служби статистики України індекс споживчих цін за 2015 рік становив 143,3 відсотка (лист від 11.01.2015 № 111-5/6-16).
Враховуючи, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, розрахований відповідно до пункту 289.2 статті 289 ПКУ, станом на 1 січня 2016 року становить 1,433 (лист Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 11.01.2015 №6-28-0.22-201/2-16).
Разом з тим, відповідно до пункту 6 підрозділу 6 Перехідних положень ПКУ встановлено, що індекс споживчих цін за 2015 рік, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів), застосовується із зазначенням 120 відсотків.
Враховуючи викладене, значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів) за 2015 рік становить 1,2, а для земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення становить 1,433.
Щодо справляння орендної плати за земельні ділянки, то згідно з пунктом 288.1 статті 288 ПК підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Також нагадуємо, що відповідно до пункту 288.5 статті 288 ПКУ розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:
- “288.5.1. не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;
- 288.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки;
- 288.5.3. може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 288.5.2. у разі визначення орендаря на конкурентних засадах”.
Пунктом 288.7 статті 288 ПК встановлено, що податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 – 287 цього розділу.

*******************************

 

 

До уваги передплатників журналу «Вісник. Право знати все про податки і збори»

Старокостянтинівське відділення  інформує, що триває передплата на журнал «Вісник. Право знати все про податки і збори» на 2 квартал 2016 року. Вартість передплати не змінилась і складає 176 грн. в місяць.
     Для передплатників, які оформили передплату на 6 місяців і більше  у подарунок буде надіслано безкоштовно кодифікований станом на 01.01.2016 року Податковий кодекс України.
Для отримання кодексу лише необхідно надіслати копію документа про передплату -2016-  на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або  за адресою: 04701, м. Київ, вул. Хорива,24.  

 

*********************************************


Триває кампанія декларування доходів, отриманих у 2015 році

На Старокостянтинівщині триває кампанія декларування доходів, отриманих у 2015 році. Серед тих, хто обов’язково має подати податкову декларацію – громадяни, що отримали минулоріч інвестиційні прибутки.
 
 Нагадаємо, що за результатами попередньої кампанії декларування 66 громадян області задекларували інвестиційні прибутки на суму 18,4 мільйони гривень, а місцеві скарбниці отримали близько 3 мільйони гривень податку на доходи фізичних осіб.

Платник податку обов’язково декларує результати усіх операцій з купівлі та продажу інвестиційних активів, здійснених протягом звітного  року як на території України, так і за її межами.

Загальний фінансовий результат операцій з інвестиційними активами визначається як сума інвестиційних прибутків, отриманих платником податку протягом звітного року, зменшена на суму інвестиційних збитків, понесених платником податку протягом такого року.

Облік загального фінансового результату операцій з інвестиційними активами ведеться платником податку самостійно, окремо від інших доходів і витрат.

 Документами, що підтверджують фактично понесені витрати на попереднє придбання цінних паперів фізичною особою – платником податку, в тому числі нерезидентом, є договори купівлі-продажу цінних паперів, виписки зберігачів під кожне замовлення, завірені печатками зберігачів, акти приймання-передачі цінних паперів, касові документи при готівкових розрахунках через касу або розрахункові документи при безготівкових розрахунках.

До продажу інвестиційного активу також прирівнюються операції з:

•         обміну інвестиційного активу на інший інвестиційний актив;
•         зворотного викупу або погашення інвестиційного активу його емітентом, який належав платнику податку;
•         повернення платнику податку коштів або майна (майнових прав), попередньо внесених ним до статутного капіталу емітента корпоративних прав, у разі виходу такого платника податку з числа засновників (учасників) такого емітента чи ліквідації такого емітента.

Інвестиційний актив, подарований платнику податку чи успадкований платником податку, вважається придбаним за вартістю, що дорівнює сумі державного мита та податку з доходів фізичних осіб, сплачених у зв’язку з таким даруванням чи успадкуванням.

Якщо загальний фінансовий результат операцій з інвестиційними активами має від’ємне значення, його сума переноситься у зменшення загального фінансового результату операцій з інвестиційними активами наступних років до його повного погашення, крім фінансових результатів, зазначених в абзаці першому пункту 29 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Проте згідно з п.п.170.2.8 п.170.2 ст.170 ПКУ не підлягає оподаткуванню та не включається до загального річного оподатковуваного доходу  інвестиційний дохід менший від 1710 гривень.

Ще одна підстава звільнення від оподаткування передбачена п.п. 165.1.40 п. 165.1 ст. 165 ПКУ (сума доходу, отриманого платником податку внаслідок відчуження акцій (інших корпоративних прав), одержаних ним у власність в процесі приватизації в обмін на приватизаційні компенсаційні сертифікати, безпосередньо отримані ним як компенсація суми його внеску до установ Ощадного банку СРСР або до установ державного страхування СРСР, або в обмін на приватизаційні сертифікати, отримані ним відповідно до закону, а також сума доходу, отриманого таким платником податку внаслідок відчуження земельних ділянок сільськогосподарського призначення, земельних часток (паїв) за нормами безоплатної передачі, визначеними ст. 121 Земельного кодексу України залежно від їх призначення, та майнових паїв, безпосередньо отриманих ним у власність у процесі приватизації).

У перерахованих випадках, фізична особа податку не включає до розрахунку загального фінансового результату операцій з інвестиційними активами суму доходів та витрат на придбання таких інвестиційних активів.

Запровадження нових термінів та ставок акцизного податку

Старокостянтинівське відділення, інформує суб’єктів господарювання  щодо запровадження нових ставок та  термінів  акцизного податку.

Згідно із змінами в Податковому кодексі України (далі Кодексу) на 2016 рік, встановлено терміни запровадження нових ставок акцизного податку:
-   на спирт етиловий, пиво, слабоалкогольні напої та інші алкогольні   напої, які не маркуються акцизними марками, а також тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну, паливо – з 01.01.2016;

- алкогольні напої що маркуються акцизними марками – з 01.03.2016;
-   спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду – з 01.04.2016.

Для пального тимчасово, з 1 січня 2016 року до 29 лютого 2016 року (включно), встановлено ставки акцизного податку, збільшені на 13 відсотків порівняно зі ставками, чинними в 2015 році, при цьому одиниця виміру – евро за 1000 кілограмів (пункт 9 підрозділу 5 розділу XX Кодексу).

Ставка акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (підпункт 215.3.10 пункту 215.3 статті 215 Кодексу):

-  для пального - 0,042 евро за 1 літр реалізованого товару (з 01.01.2016);

- для інших видів підакцизних товарів – залишилась незмінною (5,0 відсотків вартості реалізованого товару).

Законом звільнено від оподаткування акцизним податком реалізацію відходів тютюнової сировини за умови документального підтвердження їх утворення та подальшого знищення або утилізації (підпункт 213.3.12
пункту 213.3 статті 213 Кодексу).

Пунктом 10 розділу II „Прикінцеві положення” Закону запроваджено норму щодо встановлення Кабінетом Міністрів України мінімальних оптово-відпускних та роздрібних цін на тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну.

 ***********************************************************

Основні принципи функціонування системи електронного адміністрування ПДВ визначено статтею 200 1 ПКУ.
Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року N 569 (далі – Порядок N 569).
Відповідно до пункту 200 1.8 статті 200 1 ПКУ та пункту 7 Порядку N 569 після анулювання реєстрації особи як платника податку залишок коштів на його електронний рахунок перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається. Перерахування коштів до бюджету здійснюється на підставі реєстру, який центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію податкової та митної політики, надсилає органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів (далі – Казначейство), в якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, в якому зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника і сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету. На підставі такого реєстру Казначейство перераховує суми податку до бюджету.


Повідомлення про закриття електронного рахунка Казначейство надсилає ДФС не пізніше наступного робочого дня з дня його закриття.
При цьому у разі анулювання реєстрації особи як платника податку податкові зобов’язання визначаються на підставі податкової декларації з податку за підсумками останнього звітного (податкового) періоду, визначеного пунктом 184.6 статті 184 ПКУ. Після анулювання такої реєстрації залишок коштів на електронному рахунку платника податку після розрахунків з бюджетом за результатами останнього звітного (податкового) періоду перераховується до бюджету.
Помилково та/або надміру сплачені грошові зобов’язання можуть бути повернуті платнику податку за його заявою відповідно до статті 43 ПКУ.


 

*****************************************************

УВАГА! СЕМІНАР!

Старокостянтинівське відділення Красилівської ОДПІ ПОВІДОМЛЯЄ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРУ НА БАЗІ САТАНІВСЬКОГО САНАТОРНО-КУРОРТНОГО КОМПЛЕКСУ  ДП „Оздоровчий комплекс „Поділля”

з  25. 11.15 – 27.11.2015

 ТЕМА:  „Останні зміни в Податковому кодексі України та їх практичне застосування”



 бажаючим прийняти участь в семінарі звертатись

Старокостянтинівське відділення Красилівської ОДПІ, КАБ. 5 (прибудови)
ТЕЛ. 3-20-72

ГДІ з питань комунікацій

 

 

Реєструйтеся суб’єктами господарювання – за 1 день

                 Для спрощення умов ведення бізнесу зменшено до одного дня строк державної реєстрації та взяття на облік в органах державної фіскальної служби (ДФС) юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

        Отже, процедура відкриття бізнесу складається з таких етапів:

         І. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи – підприємця.

Термін – у день надходження документів для проведення державної реєстрації (для юридичних осіб), або не пізніше наступного робочого дня після надходження документів (для фізичних осіб – підприємців).

        ІІ. Передача відомостей з Єдиного державного реєстру (ЄДР) про проведення реєстраційних дій до контролюючих органів.

Термін – у день проведення реєстраційної дії.

        ІІІ. Взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в органах ДФС як платників податків та платників єдиного внеску.

Термін – у день отримання відомостей з ЄДР.

        IV. Передача до ЄДР даних про взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в органах ДФС, реєстраційний номер платника єдиного внеску та клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності.

Термін – у день отримання відомостей з ЄДР.

        V. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором юридичній особи або фізичній особі – підприємцю витягу з ЄДР, який містить інформацію про державну реєстрацію та взяття на облік в органах ДФС.

Термін – протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після отримання державним реєстратором від органів ДФС та статистики даних про взяття на облік.

        Звертаємо увагу  на те, що отримати витяг з ЄДР з даними про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця та взяття на облік в органах ДФС можливо не пізніше наступного робочого дня з дня подачі документів державному реєстратору для проведення державної реєстрації.

 

До уваги фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку третьої групи!

Згідно із абз.2 п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період
Згідно із абз.2 п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями до  визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.
З урахуванням зазначеної норми, звертаємо увагу фізичних осіб -платників єдиного податку 3 групи, що  декларація за 3 квартал 2015 року подається за діючою формою, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 21 грудня 2011 року № 1688 (у редакції  наказу Міністерства фінансів України від 07 листопада 2012 року № 1159, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 листопада 2012 року за № 1998/22310).
У зв’язку із зміною з 01.01.2015 року розміру ставок єдиного податку для платників спрощеної системи 3 групи, підприємці при заповненні декларації  зазначають дохід, що оподатковується за ставкою 2 або 4 відс., у рядках, в яких передбачено відображення доходу за  ставкою 3 або 5 відс. відповідно, аналогічно зазначається  сума податку.
Крім того, інформуємо про прийняття нормативно – правових актів, що безпосередньо стосуються адміністрування єдиного податку,  які набрали чинності з 28 липня 2015  року, а  саме :
наказ Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №578 “Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за №800/27245, (далі – наказ 578), яким внесено зміни до форми податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи - підприємця у зв’язку з оптимізацією груп платників єдиного  податку – фізичних  осіб  з  01.01.2015р.;
наказ Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №579 “Про затвердження форм книги обліку доходів і книги обліку доходів і витрат та  порядків їх ведення”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за №799/27244, (далі - наказ 579).
З огляду на вищезазначене, звертаємо увагу, що форма податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, затверджена наказом 578, буде використовуватись такими платниками для складання звітності за 2015 рік починаючи з 01.01.2016.
З метою забезпечення єдиного підходу при поданні звітності за 2015 рік платниками єдиного податку – фізичними  особами першої та  другої  групи  та з урахуванням зручностей  при  адмініструванні  єдиного  податку, вказана форма декларації, яка затверджена наказом 578 також рекомендована для подання платниками за річний податковий (звітний) період – 2015 рік.
Разом з тим, повідомляємо, що платники єдиного податку - фізичні особи не зобов’язані перереєстровувати книги обліку доходів і книги обліку доходів і витрат, так як згідно п.5 наказу 579 книги, зареєстровані до  набрання  чинності  цим  наказом,  діють до їх закінчення.

*********************************************

Щодо справляння єдиного податку платниками четвертої групи

Державна фіскальна служба України листом №32589/7/99-99-15-03-01-17 від 02.09.2015 р. повідомила, що з 1 січня 2015 року Законому України від 28 грудня 2014 року № 71-VII „Про внесення змін до Податкового кодексу України” фіксований сільськогосподарський податок трансформовано в єдиний податок (виділено в окрему четверту групу).
Відповідно до п.п. 295.9.2 п. 295.9 ст. 295 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платники єдиного податку четвертої групи повинні сплачувати податок щоквартально протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу.
На сьогодні платниками єдиного податку четвертої групи подано податкові декларації за формою, затвердженою наказом Міністерства доходів і зборів України від 30.12.2013 № 864 „Про затвердження форми Податкової декларації з фіксованого сільськогосподарського податку”, і податкові зобов’язання на 2015 рік нараховується помісячно.
Як наслідок, в інтегрованій картці платника податку обліковується податковий борг та умовно нараховані штрафні санкції.
З метою дотримання вимог чинного податкового законодавства наказом МФУ від 19.06.2015 № 578 „Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку” (далі – наказ № 578), який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 07 червня 2015 року за № 799/27244, затверджено форму податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи. Відповідно до п. 4 наказу № 578 цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Таким чином платникам єдиного податку четвертої групипропонується подати уточнюючі податкові декларації з фіксованого сільськогосподарського податку на 2015 рік (усіх декларацій, поданих у 2015 році) із заповненням розділу „нараховано до зменшення податкового зобов’язання», що унеможливить виникнення штучного податкового боргу та умовно нарахованих штрафних санкцій та подати „звітну” декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2015 рік за формою, затвердженою наказом № 578. Граничний термін подання декларацій платника єдиного податку четвертої групи – до 10.10.2015.

*********************************************

Нові правила щодо надсилання податкової декларації поштою!

 З 1 вересня 2015 року у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов'язаний надіслати її не пізніше, ніж за п'ять днів до закінчення граничного строку подання декларації.

Раніше таке відправлення слід здійснити було не пізніше, ніж за десять днів до закінчення установленого строку подання податкової декларації.


Також нагадуємо, що податкова декларація відправляється на адресу відповідної податкової інспекції за місцем реєстрації платника податку.

При поданні податкової звітності в електронній формі така звітність повинна бути подана не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

Зазначені зміни передбачені Законом України від 17.07.2015 року № 655-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо зменшення податкового тиску на платників податків».

***********************************


Відповідальність за порушення строків сплати єдиного соціального внеску платниками єдиного податку!

 
У разі несплати або несвоєчасної сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) після 20-го числа місяця, наступного за кварталом, за який сплачується єдиний внесок, до фізичних осіб – підприємців, які застосовують спрощену систему оподаткування, та допустили зазначене порушення у період до 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум, а починаючи з 01 січня 2015 року – штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум. На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

За порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати єдиного внеску фізичні особи підприємці несуть адміністративну відповідальність:

Несплата або несвоєчасна сплата єдиного внеску, у тому числі авансових платежів, у сумі, що не перевищує трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 грн.) – тягне за собою накладення штрафу від сорока до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (680-1360 грн.), за повторне за рік вчинення таких дій – від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (2550-5100 грн.).

Несплата або несвоєчасна сплата єдиного внеску, у тому числі авансових платежів, у сумі більше трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 і більше) – тягне за собою накладення штрафу від вісімдесяти до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1360-2040 грн.), за повторне за рік вчинення таких дій – від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (2550-5100 грн.).


***********************************


Хто уповноважений отримати реєстраційний номер облікової картки для неповнолітньої особи


Старокостянтинівське відділення Красилівської ОДПІ,  інформує громадян міста та району щодо порядку отримання реєстраційного номеру облікової картки неповнолітньою особою.

         Облікові картки фізичних осіб віком до шістнадцяти років або неповнолітніх осіб, які ще не отримали паспорта, подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника). Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською мовою, необхідно подати засвідчений в установленому законодавством порядку переклад такого свідоцтва українською мовою (після пред’явлення повертається) та його копію (пункт 5 розділу VII Положення №779).

         Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, видається одному з батьків (усиновителю, опікуну, піклувальнику) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

         За бажанням особи, документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, може бути виданий законному представнику чи уповноваженій особі за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на видачу такого документа (після пред’явлення повертається) та її копії (пунк 11 розділу VII Положення №779).

         Отже, подати відповідному контролюючому органу Облікову картку за формою №1ДР, яка є водночас заявою для реєстрації у Державному реєстрі, та отримати документ, що засвідчує реєстрацію неповнолітньої особи у Державному реєстрі, може законний представник чи уповноважена особа за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, документа, що посвідчує особу довірителя (одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника) або його ксерокопії (з чітким зображенням), свідоцтва про народження дитини, а також засвідченої у нотаріальному порядку довіреності, наданої довірителем на здійснення таких дій.

***********************************

Про основні особливості законодавчих змін в електронному адмініструванні ПДВ


Законом № 643 передбачено, зокрема:

1. застосування штрафів за несвоєчасну реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних лише тих податкових накладних/розрахунків коригування, які підлягають наданню покупцю - платнику податку на додану вартість та подовження терміну не застосовування штрафів, передбачених нормами п. 1201.1 статті 1201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – Кодекс) щодо податкових накладних/розрахунків коригування, складених до 1 жовтня 2015 року;

2. надання права платнику податку протягом 365 календарних днів з дати складання податкової накладної на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН);

3. врегулювання питання акумулювання коштів на спеціальних рахунках сільськогосподарських (далі - с/г) підприємств, зокрема відкриття платникам - с/г підприємствам, що обрали спеціальний режим оподаткування ПДВ, додаткових рахунків в системі електронного адміністрування ПДВ, а кошти, що надходитимуть на такі рахунки, автоматично перераховуватимуться Казначейством на спеціальні рахунки таких с/г підприємств, протягом операційного дня;

4. можливість центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію податкової та митної політики направляти органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, коригуючі реєстри для уточнення інформації, зазначеної у раніше надісланих реєстрах;

5. можливість використання коштів, зарахованих на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість в погашення податкового боргу з податку на додану вартість;

6. скорочення реквізитів податкової накладної, які втратили актуальність у зв'язку із запровадженням системи електронного адміністрування ПДВ;

7. надання можливості складання раз на місяць (в останній день місяця) зведених податкових накладних у разі здійснення постачання товарів (послуг), постачання яких має безперервний або ритмічний характер (як платникам так і неплатникам ПДВ);

 8. надання можливості складати податкові накладні за щоденним підсумком операцій;

9. врегулювання питання отримання податкових накладних філіями (структурними підрозділами) платника податкових накладних шляхом відображення в податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу);

10. що податкові накладні, отримані з ЄРПН, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту;

11. продовження до 365 днів строку, протягом якого платники податку можуть подати скаргу на продавця/покупця товарів/послуг у разі порушення ним порядку заповнення та/або порядку реєстрації в ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування;

12. скасування необхідності проведення перерахунку частки використання необоротних активів, придбаних після 01.07.2015, в оподатковуваних операціях за підсумками одного, двох і трьох календарних років їх використання;

13. «обнуління» з 01.07.2015 показника суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в ЄРПН та включення до нього:

- суми середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених за останні 12 звітних місяців/4 квартали (т. з. «овердрафт»);

- суми помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань з податку на додану вартість станом на 01.07.2015;

- суми від'ємного значення, непогашеного станом на 01.07.2015;

- залишку коштів на електронному рахунку платника;

14. продовження строків реєстрації податкових накладних, складених в період з 01.07.2015 по 31.08.2015, в ЄРПН до 31 календарного дня місяця;

15. у разі встановлення під час перевірки факту завищення платником податку від’ємного значення сум податку на додану вартість, яке залишилося непогашеним станом на 1 липня 2015 року в податковій звітності з податку на додану вартість, що призвело до завищення суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в ЄРПН, застосування до такого платника податку, крім штрафів, передбачених статтею 123 Кодексу, штрафу у розмірі 10 відсотків суми завищення такого від’ємного значення.

16. встановлення для податкових накладних, дата складення яких припадає на період з 1 липня по 30 вересня 2015 року, не застосування граничних строків реєстрації в ЄРПН, встановлених пунктом 201.10 статті 201 Кодексу, та встановлення таких строків реєстрації:

податкові накладні, складені з 1 по 15 день (включно) місяця у період, зазначений в абзаці першому цього пункту, підлягають реєстрації в ЄРПН до останнього дня (включно) місяця, в якому вони були складені;

податкові накладні, складені з 16 по останній день (включно) місяця у період, зазначений в абзаці першому цього пункту, підлягають реєстрації в ЄРПН до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому вони були складені;

17. запровадження норми згідно з якою на кошти, які знаходяться на електронних рахунках платників, не поширюється дія Закону України «Про виконавче провадження», та зняття арешту з коштів, на які такий арешт був накладений.

Закон № 643 набрав чинності з 29 липня 2015 року, крім абзаців двадцять сьомого – одинадцятого підпункту 3 пункту 11 розділу І (щодо застосування штрафних санкцій за завищення суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних), які набирають чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем набрання чинності цим Законом.

 Довідково: Закон № 643 опубліковано в газеті Верховної ради України «Голос України» від 29 липня 2015 року № 135 (6139).

Інформаційо-довідковий департамент  ДФС Україн

****************************************


Затверджено нові форми книг обліку доходів і книг обліку доходів і витрат та порядки їх ведення

Старокостянтинівське відділення Красилівської ОДПІ інформує, що в бюлетені "Офіційний вісник України" 28 липня 2015 року № 57 офіційно оприлюднено Наказ Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року № 579 «Про затвердження форм книги обліку доходів і книги обліку доходів і витрат та порядків їх ведення» який  зареєстровано у Міністерстві  юстиції України 07 липня 2015 р.  за № 800/27245.  Наказом  №579 затверджено:

форму книги обліку доходів (для платників єдиного податку першої, другої та третьої груп, які не є платниками податку на додану вартість);

Порядок ведення книги обліку доходів для платників єдиного податку першої, другої та третьої груп, які не є платниками податку на додану вартість;

форму книги обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість);

Порядок ведення книги обліку доходів і витрат для платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість.

Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства фінансів України від 15 грудня 2011 року № 1637 «Про затвердження форм книги обліку доходів і книги обліку доходів і витрат та порядків їх ведення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27 грудня 2011 року за № 1534/20272.

Наказ набрав чинності з дня його офіційного опублікування.

 Встановлено, що книги обліку доходів (для платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість) та книги обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість), зареєстровані до набрання чинності цим наказом, діють до їх закінчення.

З текстом наказу можна ознайомитись на веб-порталі Верховної Ради України за наступним посиланням: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0800-15

****************************************


Про внесення змін щодо застосування РРО

       Старокостянтинівське відділення Красилівської ОДПІ інформує, що 23 липня 2015 року в газеті «Голос України №131 офіційно оприлюднено Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій» від 1 липня 2015 року №569-VІІІ , який набрав чинності з дня його опублікування.
Зокрема,  даним законодавчим актом викладено  в новій редакції п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України , а саме  реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку: першої групи; другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 000 000 гривень У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 000 000 гривень застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов’язковим.
Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу,  наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

****************************************

Про особливості заповнення декларації з акцизного податку

Порядок заповнення та подання декларації акцизного податку затверджений наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 14, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за № 105/26550 (далі – Порядок № 14).

Відповідно до п.п. 14.1.5 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) алкогольні напої – продукти, одержані шляхом спиртового бродіння цукровмісних матеріалів або виготовлені на основі харчових спиртів з вмістом спирту етилового понад 0,5 відсотка об’ємних одиниць, які зазначені у товарних позиціях 2203, 2204, 2205, 2206, 2208 згідно з УКТ ЗЕД, а також з вмістом спирту етилового 8,5 відсотка об’ємних одиниць та більше, які зазначені у товарних позиціях 2103 90 30 00, 2106 90 згідно з УКТ ЗЕД.


Порядок заповнення Додатка 6 до декларації акцизного податку (далі – Декларація) визначено у п. 6 розд. V Порядку № 14. При цьому підакцизні товари підлягають відображенню в Додатку 6 наступним чином:

рядок 1 – лікеро-горілчана продукція. За ДСТУ 4257:2003 лікеро-горілчаний напій визначається як спиртний напій міцністю від 1,2 до 60 відсотків об’ємних одиниць, виготовлений змішуванням спирту етилового ректифікованого з напівфабрикатами та інгредієнтами. У цьому рядку зазначаються горілки та лікеро-горілчані напої. Горілки поділяються на горілки та горілки особливі. Лікеро-горілчані напої в свою чергу поділяються на групи: лікери, наливки, настоянки, бальзами, аперитиви, коктейлі, напої десертні. Також у цьому рядку зазначаються слабоалкогольні напої – алкогольні напої з вмістом етилового спирту від 0,5 до 8,5 відсотка об’ємних одиниць та екстрактивних речовин не більш як 14,0 г на 100 см 3, виготовлені на основі водно-спиртової суміші з використанням інгредієнтів, напівфабрикатів та консервантів, насичені чи ненасичені діоксидом вуглецю (абзац восьмий ст. 1 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481)), зокрема – «SHAKE», «Лонгер», «Бренді-кола», «Ром-кола», «Джин-тонік», «Рево» та інші;

рядок 2 – виноробна продукція, інші спиртові дистиляти, продукти з вмістом спирту етилового 8,5 відсотка об’ємних одиниць та більше. Виноробна продукції - вина виноградні натуральні, вина натуральні кріплені, шампанські, ігристі, газовані, вермути, бренді, сусло виноградне та інші виноматеріали, коньяки, інші алкогольні напої з винограду, плодів та ягід (п.п. 14.1.26 п. 14.1 ст. 14 ПКУ). На підставі цього у рядку 2 зазначають інші алкогольні напої, отримані шляхом переробки та збродження плодів та ягід, соків плодово-ягідних за спеціальною технологією міцністю до 8,5 відсотка об’ємних одиниць, а саме: сидри, перрі та інші. Також у рядку 2 вказують інші спиртові дистиляти – віскі, ром, джин, текіла, продукти з вмістом спирту етилового 8,5 відсотка об’ємних одиниць та більше та інші товари, які не відносяться до рядка 1;

рядок 3 – пиво. Пиво - насичений діоксидом вуглецю пінистий алкогольний напій із вмістом спирту етилового від 0,5 відсотка об’ємних одиниць, отриманий під час бродіння охмеленого сусла пивними дріжджами, що відноситься до товарної групи УКТ ЗЕД за кодом 2203 (п.п. 14.1.144 п. 14.1 ст. 14 ПКУ). У цьому рядку зазначають пиво, пиво спеціальне – «BEERMIX». При цьому пиво безалкогольне, яке зазначено у товарній позиції 2202 згідно з УКТ ЗЕД, не є підакцизним товаром.

Пунктом 1 ст. 11 Закону № 481 визначено, що на лицьовій стороні етикетки кожної пляшки або самої пляшки (іншого посуду) алкогольних напоїв, які реалізуються через торговельну мережу, в доступній для споживача формі згідно з чинним законодавством про мови вказуються загальна та власна назви виробу, вміст спирту (відсотків об’ємних одиниць).

Таким чином, визначення виду алкогольного напою з метою заповнення відповідних рядків Декларації, здійснюється на підставі інформації, яка зазначена на відповідному виробі. Розділ Ґ Декларації заповнюється на підставі Додатка 6.


********************************************

Грошове забезпечення військовослужбовців

З 09.07.2015 року набрали чинності зміни, внесені до підпунку 1.7 пункту 16 1 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, яким передбаченно звільнення  від   оподаткування військовим збором доходів у вигляді грошового забезпечення працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та інших осіб, які беруть безпосередню участь в АТО  на період її проведення.

****************************************

Особливості нарахування та сплати єдиного соціального внеску юридичною особою за відокремлений підрозділ!

 Відповідно до Порядку обліку платників єдиного внеску, відокремлені підрозділи обліковуються як страхувальники з урахуванням таких особливостей:

 - у разі отримання повідомлення від державного реєстратора про створення відокремленого підрозділу, такий підрозділ обліковується з приміткою «Неплатник»;

 - у разі прийняття рішення юридичною особою про виділення відокремленого підрозділу на окремий баланс та перехід до самостійного ведення ним розрахунків із застрахованими особами юридична особа повинна повідомити про це в десятиденний термін з дня прийняття такого рішення контролюючий орган за місцем знаходження такого відокремленого підрозділу. На підставі такого повідомлення такий підрозділ обліковується як платник єдиного внесу.

Таким чином, нарахування, утримання і сплату єдиного внеску за відокремлені підрозділи, які не мають окремого балансу, здійснює централізовано головне підприємство за своїм місцезнаходженням.

У разі прийняття юридичною особою рішення про виділення відокремленого підрозділу на окремий баланс та перехід до самостійного ведення ним розрахунків із застрахованими особами, такий відокремлений підрозділ самостійно нараховує та перераховує суми єдиного внеску за своїм місцезнаходженням.

****************************************

Запроваджено ряд сервісів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ!
 
Державною фіскальною службою України запроваджено сервіси щодо отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ:

Код форми

           

 

Назва сервісу

 

J/F1300103

 

Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних

 

J/F1400103

 

Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (надається як на вказану дату, так і в розрізі контрагентів із зазначенням дати на номеру документа та суми податку)

 

J/F1301204

 

Запит щодо отримання реквізитів рахунку та відомостей про стан рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість та суми податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

 

J/F1401204

 

Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ

 

J/F1301301

 

Запит на отримання інформації щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ΣНакл), за рахунок сум від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів до 1 лютого 2015 року, що були задекларовані платником у додатку 2 до декларації з ПДВ

 

 

J/F1401301

 

Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних

 

 

J/F1301401

 

Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних

 

J/F1401401

           

 

Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (надається по виданих податковим накладним та розрахункам коригування зареєстрованих з порушенням граничного терміну реєстрації за запитуваний період)

 

J/F1301901

 

Запит щодо отримання інформації в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ

 

 

J/F1401901

 

Витяг в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ

 

 

****************************************


До уваги громадян, які подавали податкову декларацію про майновий стан та доходи за 2014 рік!

 
Старокостянтинівське  відділення Красилівської ОДПІ  нагадує громадянам міста та району, що згідно п. 179.1  ст.179 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), Ви зобов’язані самостійно сплатити суму податку на доходи фізичних осіб, зазначену Вами в поданій податковій декларації про майновий стан і доходи за 2014 рік  до 1 серпня 2015 року, тобто останній день сплати припадає на 31.07.2015 року.
Сума податку на доходи фізичних осіб сплачується  платником за своєю податковою адресою (пп. 168.4.5  п.168.4  ст.168 ПКУ).
Податковою адресою  платника податків – фізичної особи вважається місце  її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі  (п.45.1 ст.45 ПКУ).
Також, особливу увагу звертаємо, що у разі  несплати платником податків узгодженої суми грошового зобов’язання протягом строку визначеного Кодексом, такий платник притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах  (ст.126 ПКУ):
- 10%  суми податкового боргу  - за прострочення до 30 календарних днів включно;
- 20%  суми податкового боргу  - за прострочення більше 30 календарних днів.
Крім того, доведеться ще сплатити і пеню, яка нараховується на суму податкового боргу  за кожний календарний день прострочення з розрахунку 120% річних облікової ставки НБУ.


****************************************

 

Поділитися

Контакти

Хмельницька область

м.Старокостянтинів, 

вул. Острозького, 41, 

індекс: 31100

тел: (038-54) 3-23-55

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.