«Під час «червоної» карантинної зони, Міграційна служба працюватиме у штатному режимі та надаватиме адміністративні послуги мешканцям області у повному обсязі»- начальник УДМС області Олег Паньков.
- Олеже Михайловичу, з 7 по 18 квітня Хмельницька область знаходиться в режимі «червоної зони». Розкажіть, будь ласка, за яким графіком роботи працюватимуть підрозділи служби?
- Епідемічна ситуація в Україні продовжує лишатись напруженою, тим більше, що ми увійшли в число тих областей, які наразі перебувають у «червоних зонах», проте графік роботи Міграційної служби області не змінюється, тому ми й надалі надаватимемо адміністративні послуги громадянам за умови дотримання санітарно-епідеміологічних норм.
2) Якщо особа не зареєстрована на території області чи може вона звернутись до підрозділу служби для отримання адміністративних послуг?
- Так, може. Адже на період дії карантинних заходів отримати паспорт громадянина України у формі ID-картки – вперше, у разі закінчення терміну дії, втрати, при обміні паспорта «старого зразка» на ID-картку за бажанням або ж вклеїти фото до паспортної книжечки можна у будь-якому підрозділі Міграційної служби області незалежно від реєстрації місця проживання.
Однак, враховуючи суттєве загострення епідемічної небезпеки, без нагальної потреби звертатися до підрозділів Міграційної служби не варто. Усі необхідні консультації можна отримати дистанційно, не ризикуючи власним здоров'ям. Зокрема, звернутися до Управління можна електронною поштою, через офіційну сторінку у соціальній мережі Facebook або у телефонному режимі. На час карантину ми посилили “гарячу лінію”, щоб оперативно консультувати мешканців області з міграційних питань. Усі контактні дані є на сайті ДМС України.
3) Якщо паспортний документ вже є виготовлений, або ж наприклад, особа оплатила послугу, проте не встигла нею скористатись, що робити в таких випадках?
- Однозначно не хвилюватись! В таких випадках, громадянам варто пам’ятати 3 речі, зокрема:
- у період дії карантину документи, які не були отримані заявниками, знищенню не підлягають;
- якщо послуга ДМС уже попередньо оплачена - цією квитанцією можна скористатися після закінчення карантину;
- якщо паспортний документ вже готовий до видачі - його можна отримати після скасування карантинних обмежень.
4) Ви згадали про «гарячу лінію» Управління, чи можете сказати за яким номером телефону можна звертатись мешканцям області?
У разі виникнення питань, які входять до компетенції Міграційної служби, громадяни можуть звертатись на телефонну «гарячу лінію» Управління: (0382) 65-03-06 та (093) 273-85-10. Графік роботи: з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00 та у п’ятницю з 9.00 до 16.45; обідня перерва з 13.00 до 13.45.
5) А як щодо захисту працівників у підрозділах Міграційної служби?
- Наші фахівці під час обслуговування громадян суворо дотримуються рекомендацій МОЗ – використовують засоби індивідуального захисту, щоб зберегти своє здоров’я і не наражати на небезпеку оточуючих. Усі підрозділи забезпечені санітайзерами, робочі поверхні електронних приладів для верифікації особи під час оформлення біометричних документів регулярно обробляються дезінфікуючими засобами. Окрім цього, працівниками служби на місцях постійно проводиться санітарно-гігієнічна обробка службових приміщень. Ми обмежуємо кількість відвідувачів, які одночасно знаходяться у підрозділі. На взаємне ставлення сподіваємося і від заявників наших послуг – користуйтеся захисною маскою, гумовими рукавичками. Не створюйте скупчення людей біля входу до підрозділу та пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метри).
Подбайте про власну безпеку, бережіть себе та своїх рідних і будьте здорові.