Доступ до публічної інформації

1. Загальні положення:

1.1. 1.1. Цей стандарт визначає опис етапів адміністративної послуги з надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – адміністративна послуга), склад, послідовність дій одержувача та адміністративного органу, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.
1.2. Виписка – це документ, що містить відомості про юридичну особу або фізичну особу – підприємця, яка подала запит про її видачу.
1.3. Адміністративний орган (посадова особа), що надає послугу:
державний реєстратор виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради.
1.4. Перелік нормативно-правових актів з надання адміністративної послуги:
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» (далі - Закон);
Наказ Державного Комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва «Щодо затвердження деяких нормативно-правових актів про надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» № 97 та від 20.10.2005 р.

2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги:

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці.

3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги:

3.1. Обов'язково подається:
3.1.1. Запит про видачу виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (запит подається особисто засновниками (учасниками) юридичної особи, фізичною особою-підприємцем або уповноваженим ними органом чи особою за місцезнаходженням або місцем проживання запитувача. Державному реєстратору пред'являються паспорт та документ, що засвідчує повноваження);
3.1.2. Копія квитанції, виданої банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку про сплату коштів за отримання відомостей з Єдиного державного реєстру.

4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги:

4.1. Послідовність дій одержувача:
подання запиту встановленої форми;
надання документа, що підтверджує внесення плати за формування виписки з Єдиного державного реєстру;
отримання виписки (в разі відмови в розгляді запиту - отримання повідомлення про відмову в наданні відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
4.2. Послідовність дій адміністративного органу:
державний реєстратор видає виписку протягом двох робочих днів з дати подання цього запиту безпосередньо фізичній особі – підприємцю або уповноваженому представнику юридичної особи, видає запитувачу довідку про вартість виписки або в разі відмови в розгляді запиту - повідомлення про відмову в наданні відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Запит про видачу виписки з відомостями, що стосуються інших юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців, державним реєстратором до розгляду не приймається.

5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строку здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги:

Виписка надається протягом двох робочих днів з дати надходження запиту та документу, що підтверджує внесення плати за формування виписки з Єдиного державного реєстру.

6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

6.1. Виписка з Єдиного державного реєстру не видається юридичній особі у разі наявності в Єдиному державному реєстрі запису про:
відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням;
відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
6.2. Реєстратор може відмовити у наданні виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців у випадках:
відсутності хоча б одного з документів, необхідних для видачі виписки.

7. Опис результату, який повинен отримати одержувач:

Отримання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

8. Інформація про платність надання адміністративної послуги та розміри плати за її надання, якщо плата передбачена:

Плата за одержання виписки становить один неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації:

Вимоги до державного реєстратора, який безпосередньо забезпечує надання адміністративної послуги, встановлені Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Законом України ″Про державну службу″ та Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».

10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної та пішохідної доступності:

10.1. Запит про надання виписки та документи подаються до адміністративного органу в одному примірнику особисто заявником.

11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації:

11.1. Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну допомогу з питань, пов'язаних з наданням адміністративної послуги, за контактним телефоном: (03854) 3-12-54.
11.2. Прийом запитів про видачу довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та їх видача здійснюється відповідно до графіку роботи державного реєстратора: щоденно у робочі дні з понеділка по п’ятницю.

12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікувань, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги:
Адміністративна послуга надається по мірі надходження документів та у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та в ході надання адміністративної послуги:

13.1. Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної послуги надається одержувачеві безкоштовно шляхом:
розміщення на інформаційних стендах в приміщенні кабінету державного реєстратора виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради;
надання консультації за контактним телефоном (03854) 3-12-54.

14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам:

Під час надання адміністративної послуги поділ одержувачів на категорії не передбачається.

15. Порядок подачі, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту:

15.1. Скарги щодо недотримання Стандарту на надання адміністративної послуги подаються відповідно до чинного законодавства про звернення громадян та можуть бути адресовані:
до виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 31100 Хмельницька область, місто Старокостянтинів, вул. К. Острозького, 41, тел. (03854) 3-12-54, 3-23-55;
15.2. Дії або бездіяльність державного реєстратора можуть бути оскаржені до суду у порядку, встановленому Законом.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу:
Шкода, що заподіяна державним реєстратором фізичним чи юридичним особам під час виконання своїх обов'язків, підлягає відшкодуванню за рахунок держави у порядку, встановленому Законом.

Поділитися

Контакти

Хмельницька область

м.Старокостянтинів, 

вул. Острозького, 41, 

індекс: 31100

тел: (038-54) 3-23-55

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.