- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 6
Державне підприємство Національні інформаційні системи відновило роботу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) після масштабної кібератаки з боку росії.
Сервіси порталу ЄДР та низка онлайн-послуг за допомогою Дії будуть відновлені поступово.
Фахівці НАІС спільно з Кібердепартаменту Служба безпеки України, Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України та Кіберполіція продовжують працювати над відновленням роботи реєстрів і посиленням їхнього захисту.
Зокрема, продовжуються роботи з відновлення доступу до Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Єдиного реєстру боржників, Автоматизованої системи виконавчого провадження.
Ці реєстри є важливими також для проведення окремих реєстраційних дій відповідно до положень Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
У зв’язку з цим строки розгляду документів щодо тих реєстраційних дій, для прийняття рішення щодо проведення яких чи надання відмови потрібно використання відомостей
із зазначених реєстрів, зупинено.
Документи для проведення реєстраційних дій приймаються, однак відповідні реєстраційні дії будуть проводитись після відновлення доступу до реєстрів, використання відомостей з яких необхідне для її завершення.
Слідкуйте за оновленнями, щоб бути в курсі актуальних змін.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 46
Витяги про місце проживання дітей
Актуалізація даних про місце проживання дітей
Зимова єПідтримка для дітей
Соціальні виплати — субсидії, допомога сімʼям з дітьми
Отримайте послуги для дітей чи для себе за кілька кліків — на порталі та в застосунку Дія.
Активно працюємо над відновленням усіх сервісів спільно з Мінʼюстом, про запуск інших послуг також оперативно повідомимо. Нагадаємо, що Дія не зберігає персональні дані, а лише підтягує їх з реєстрів.
Затишних кліків, і нехай між установами бігають дані, а не ви
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 48
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 99
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 99
З 1 січня 2025 року ДП Поліграфічний комбінат "Україна" змінено вартість бланків окремих біометричних документів.
Паспорт громадянина України (ID-картка) вперше - безкоштовно;
Паспорт громадянина України (ID-картка) до 20 робочих днів - 558 грн.
Паспорт громадянина України (ID-картка) до 10 робочих днів - 928 грн.
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон до 20 робочих днів - 1042 грн.
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон до 7 робочих днів - 1682 грн.
Посвідка на постійне проживання в Україні - 1175 грн.
Посвідка на тимчасове проживання в Україні - 1080 грн.
Звертаємо увагу, що громадяни України, які оплатили адміністративні послуги та подали заяви для оформлення документів до 31.12.2024, отримають документи за старою ціною.
Ті ж особи, які оплатили адмінпослуги до 31.12.2024, але заяву для оформлення документів ще не подавали, зможуть здійснити доплату за тарифами, що діятимуть на момент подачі відповідних заяв.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 99
Відповідно до розпорядження міського голови від 30 грудня 2024 року № 466/2024-рк "Про запровадження дистанційної роботи" для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 01 січня 2025 року запроваджено дистанційну роботу.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 108
Відповідно до розпорядження міського голови від 23 грудня 2024 року № 456/2024-рк "Про запровадження дистанційної роботи" для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 25 грудня 2024 року запроваджено дистанційну роботу.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 109
У зв'язку з кібератакою росіян на державні реєстри , деякі послуги в Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) тимчасово недоступні.
За попередніми оцінками, повне відновлення роботи реєстрів та, відповідно, надання послуг займе близько двох тижнів. Запуск послуг відбуватиметься поступово, у міру відновлення функціональності окремих реєстрів.
Реєстри призупинені, тому тимчасово не працюють:
Послуги з видачі актів цивільного стану
Перереєстрація авто
єВідновлення
Витяг з ЄДР
Повідомлення про пошкоджене\знищене майно
Присвоєння поштових адрес
Послуги зі зміни реєстрації місця проживання
Послуги з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія
Послуги у сфері будівництва
Та інші сервіси, пов’язані з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, Держреєстром актів цивільного стану, Держреєстром речових прав та Держреєстром обтяжень рухомого майна.
Для консультацій та інформування громадян які хочуть скористатись онлайн сервісами у ЦНАП надаємо повний список сервісів на Порталі Дія та в мобільному застосунку Дія, які тимчасово не будуть доступні користувачам http://surl.li/geicat
Звертаємо увагу, що наразі неможливе отримання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАПи на підставі узгоджених рішень, проте органи місцевого самоврядування в рамках делегованих повноважень продовжують надання послуг щодо державної реєстрації народження, смерті, шлюбу.
За тимчасової відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян для подання заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторну видачу свідоцтва використовуються їх паперові форми, передбачені додатками до Правил та Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2011 року № 96/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за № 55/18793.
Послуга єВідновлення до моменту відновлення роботи реєстрів працюватиме за наступним порядком.
Щодо заявок на компенсацію за пошкоджене майно:
Заявки, які були подані на відшкодування пошкодженого майна до обмеження доступу до реєстрів, обробляються в робочому режимі.
Нові заявки на відшкодування пошкодженого майна не приймаються до відновлення роботи реєстрів.
Щодо заявок на компенсацію за знищене майно (житлові сертифікати):
Вже подані заявки від громадян, які є одноосібними власниками знищеного житла, можуть опрацьовуватись комісіями в робочому режимі завдяки автономній роботі Реєстру пошкодженого та знищеного майна.
Для власників житлових сертифікатів, які вже забронювали кошти за сертифікатом, термін бронювання буде продовжено на період некоректної роботи реєстрів.
Для подання нових заяв на єВідновлення та реалізації житлових сертифікатів необхідно дочекатись відновлення роботи реєстрів.
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 20 грудня 2024 року № 1445 “Про зупинення строків адміністративного провадження у зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції” згідно з якою зупинено строки адміністративного провадження, надання публічних (електронних публічних) послуг, що відповідно до законодавства надаються з використанням єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, до відновлення доступу до зазначених реєстрів.
Датою відновлення доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, є перший робочий день, що настає за днем оприлюднення відповідного повідомлення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції.
Будемо з вами на звязку та поступово повідомлятимемо про зміни.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 106
Ви українець чи українка, якій виповнилося 18 років у 2024-му або виповниться в наступних роках? За кілька кліків подавайте заяву через Дію та отримуйте 908 гривень від держави на купівлю паперових, електронних чи аудіокниг українською. єКнигу ініціювало Міністерство культури та стратегічних комунікацій України, щоб підтримати українських видавців і мотивувати молодь читати українською.
Оновіть Дію Зайдіть у застосунок та натисніть Сервіси єКнига
Відкрийте спеціальний рахунок для єКниги в одному з банків-учасників програми
Надішліть заяву про виплату
От і все! Очікуйте на зарахування грошей.
Витратити кошти потрібно буде протягом трьох місяців з дня нарахування лише в книгарнях, які беруть участь у програмі єКнига. Невикористані гроші повернуться на рахунок Українського інституту книги.
У яких магазинах можна придбати книги — дивіться на сайті Українського інституту книги — https://curly.click/r/260b.
Проєкт реалізовано Міністерство культури та стратегічних комунікацій України спільно з Міністерством цифрової трансформації України, Український інститут книги та «Проєкт підтримки Дія», що UNDP Ukraine / ПРООН в Україні в Україні реалізує за фінансування Уряду Швеції.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 107
Спрощуємо взаємодію захисників і захисниць та їхніх родин із державою. Уряд ухвалив постанову про запуск комплексної послуги державної допомоги військовослужбовцям Сил оборони, ветеранам та членам їхніх сімей.
Уже скоро за однією заявою через Дію можна буде отримати 12 послуг. Серед них для військових:
грошова допомога та пенсії від держави
пільги на оплату комунальних послуг
А родина військовослужбовця зможе отримати статус члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці та грошову допомогу від держави.
Українські військові щодня оберігають наш спокій. Працюємо, щоб бюрократії було менше в житті наших героїв і героїнь.
Про запуск комплексної послуги повідомимо в соцмережах. Стежте за новинами на сторінках Дії та Мінцифри, щоб не пропустити бета-тест
Комплексна послуга буде реалізована Мінцифрою спільно з Мінветеранів, Міністерство оборони України та Міністерство соціальної політики України за підтримки UNDP Ukraine / ПРООН в Україні та Уряду Швеції.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 109
Офіційне представлення цієї послуги відбулося за участю секретаря міської ради Олександра СТЕПАНИШИНА, заступників міського голови Олега БОРИКІНА, Валентини КАМІНСЬКОЇ, Миколи КОШИКА, Ольги ТРОЯН, представника міграційної служби Олени ГАЄВСЬКОЇ, керівників структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради
Наталія ШАБЕЛЬНИК, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, детально розповіла про важливість цієї послуги для громади та шляхи її впровадження.
Юрій КОРЖУК, начальник ЦНАПу, наголосив, що з моменту створення ЦНАПу основне завдання залишалося незмінним: максимально наближати послуги до жителів, робити їх зручними і комфортними. Також подякував керівництву громади за підтримку на шляху надання цієї послуги у ЦНАПі.
- Послуги з оформлення та видачі паспортів у формі ІD-картки та для виїзду за кордон підвищують спроможність громади, оскільки 70% вартості послуг надходитиме до бюджету громади.
Вартість послуги
- ІD-картка: 504 грн (до 20 робочих днів), терміново: 874 грн (до 10 робочих днів)
- Перше виготовлення паспорта громадянина України у 14 років безкоштовний
- Закордонний паспорт: 958 грн (до 20 робочих днів), терміновий: 1598 грн (до 7 робочих днів)
- У разі термінового виїзду за потребою лікування, супроводу хворого чи через смерть родича за кордоном, паспорт можна виготовити до 3 робочих днів за вартістю 1598 грн.
Запис через електронну чергу, онлайн чи особисто в ЦНАПі.
Про готовність паспорта повідомляється телефоном або онлайн.
Деталі та записи на чергу за посиланням: офіційний сайт(https://starkon.gov.ua/cnap/index.php)
Для оцінки якості послуг скануйте QR-код у ЦНАПі!
Графік прийому документів:
- Пн-Чт: 9:00-16:00
- Пт: 9:00-15:00
Послуга доступні для всіх громадян України незалежно від місця реєстрації!
Долучайтеся до зручного отримання послуг у нашій громаді!
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 109
Продовжуємо цифровізувати будівництво. Запускаємо електронний Містобудівний кадастр
Відтепер взаємодія з містобудівною інформацією, документами та їх погодження відбуватиметься в електронній системі. Запуск Містобудівного кадастру на державному рівні допоможе пришвидшити процеси будівництва та сприятиме підвищенню прозорості й захисту сфери від махінацій. Усі дії в електронних реєстрах та системах логуються, тож кожен крок легко відстежити.
Реєстр містобудівної документації
Єдина державна електронна система у сфері будівництва
Реєстр будівель і споруд
Адресний реєстр
Реєстр адміністративно-територіальних одиниць
Електронна система ціноутворення
База даних енергоефективності будівель
Цифровізація будівництва — один із наших пріоритетів з початку роботи Мінцифри. Раніше будівельна сфера вважалася однією з найкорумпованіших. Українці роками не могли отримати будівельні документи: їх губили, підробляли чи гальмували розгляд, щоб отримати хабарі. А обсяги хабарів у галузі становили близько 3 млрд грн щорічно.
Цифровізація мінімізувала людський фактор та прибрала чиновника з процесів. Завдяки цьому стало легше контролювати процеси й запобігати корупції.
Цифровізуємо, щоб боротися з корупцією
Цифровізація містобудівної діяльності реалізується Міністерство розвитку громад та територій України у співпраці з Міністерством цифрової трансформації за сприяння Проєкт “Підтримка цифрової трансформації”, що фінансується USAID та UK Dev. Партнер проєкту — //www.facebook.com/@eef.org.ua/?__cft__[0]=AZUr1CI0ny-mCWciB5MNPfeTQ4lPJRrofNWX6EJYtDMMHGO7AAg62Q8oDghhDi0I_n1x5_PLpnsZPxXltLV1Inys6bd97_xwtVNPDMzmzz3XCV5G8-OpO8LDuCT3QqcBAn8e0lVZgZXqraFn2vmEEKFdeF5q_AuKfGXh2ajVMMvuMmBlZDn7aI5wLHW-wCdK-Os&__tn__=-]K-R" class="x1i10hfl xjbqb8w x1ejq31n xd10rxx x1sy0etr x17r0tee x972fbf xcfux6l x1qhh985 xm0m39n x9f619 x1ypdohk xt0psk2 xe8uvvx xdj266r x11i5rnm xat24cr x1mh8g0r xexx8yu x4uap5 x18d9i69 xkhd6sd x16tdsg8 x1hl2dhg xggy1nq x1a2a7pz x1sur9pj xkrqix3 x1fey0fg x1s688f" style="color: var(--blue-link); cursor: pointer; text-decoration: none; list-style: none; margin: 0px; text-align: inherit; border-style: none; padding: 0px; box-sizing: border-box; border-width: 0px; outline: none; -webkit-tap-highlight-color: transparent; font-weight: 600; touch-action: manipulation; background-color: transparent; display: inline; font-family: inherit;" tabindex="0" role="link">Фонд Східна Європа.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 132