ЗАХОДИ
виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення та підвищення ефективності роботи з питань розгляду звернень громадян
на 2020 рік
№ п/п
|
Зміст завдання |
Термін виконання |
Відповідальний за виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Забезпечити реалізацію конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України «Про звернення громадян»: недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернення іншим органам; недопущення визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень; створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень; запровадження постійного контролю за організацією роботи посадових осіб зі зверненнями громадян |
Постійно |
Заступники міського голови, секретар міської ради, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, керівники виконавчих органів міської ради, керівники комунальних підприємств |
2 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
З’ясовувати причини, що породжують повторні звернення громадян, систематично аналізувати випадки безпідставної відмови у задоволенні законних вимог заявників, запобігати проявам упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень |
Постійно |
Заступники міського голови, секретар міської ради, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, керівники виконавчих органів міської ради, керівники комунальних підприємств |
3 |
Встановити персональну відповідальність керівників за неналежне вирішення, в межах своїх повноважень, питань, порушених в адресованих їм зверненнях громадян, а також вживати заходів для поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, у тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян |
Постійно |
Заступники міського голови, секретар міської ради, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, керівники виконавчих органів міської ради, керівники комунальних підприємств |
4 |
Вживати невідкладних заходів для вдосконалення, відповідно до вимог законодавства, умов реалізації конституційного права громадян на звернення, забезпечивши: належну взаємодію з органами державної влади та органами місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення, в межах наданих їм повноважень, питань, проблем з якими звертаються до них громадяни на особистому прийомі; |
Постійно |
Заступники міського голови, секретар міської ради, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, керівники виконавчих органів міської ради, керівники комунальних підприємств |
3 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
належне виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»; узяття під особистий контроль керівництвом виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради розгляду звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України; приділення особливої уваги вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, непрацездатні особи та особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері, інші особи, які потребують соціального захисту та підтримки |
|||
5 |
Здійснювати контроль за забезпеченням кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених у них питань, задоволенням законних вимог заявників, реальним поновленням порушених конституційних прав та запобіганням у подальшому таких порушень у виконавчих органах міської ради |
Постійно |
Заступники міського голови, секретар міської ради, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, керівники виконавчих органів міської ради, керівники комунальних підприємств |
4 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
6 |
Аналізувати та узагальнювати питання, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, виявляти причини, що їх породжують та за результатами такого аналізу вносити в установленому порядку пропозиції щодо розв’язання найбільш актуальних проблем |
Постійно |
Заступники міського голови, секретар міської ради, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, керівники виконавчих органів міської ради, керівники комунальних підприємств |
7 |
Спрямовувати свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», та вжиття заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників |
Постійно |
Заступники міського голови, секретар міської ради, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, керівники виконавчих органів Старокостянти-нівської міської ради, керівники комунальних підприємств |
8 |
Забезпечити функціонування «гарячих» телефонних ліній «Запитай у влади», проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом |
Постійно |
Заступники міського голови, секретар міської ради, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, керівники виконавчих органів міської ради, керівники комунальних підприємств |
5 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
9 |
Здійснювати контроль за розглядом звернень громадян на підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності. Результати перевірок розглядати на нарадах при міському голові та на засіданнях виконавчого комітету міської ради |
Постійно |
Загальний відділ виконавчого комітету міської ради |
10 |
Забезпечити виконання порядку розгляду письмових звернень громадян, організацій та проведення особистих прийомів громадян і «гарячих» телефонних ліній «Запитай у влади» керівництвом виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради |
Постійно |
Заступники міського голови, секретар міської ради, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, керівники виконавчих органів міської ради, керівники комунальних підприємств |
11 |
Забезпечити висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на офіційному вебсайті виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради узагальнених матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян |
Постійно |
Загальний відділ, відділ інформаційного забезпечення виконавчого комітету міської ради |
Керуючий справами Валентина ЯНЗЮК