Новини
📲 На Соціальному порталі Мінсоцполітики — soc.gov.ua — можна подавати заяви на отримання соціальних послуг. Усе — онлайн, а отже без черг і без потреби кудись їхати зайвий раз.
Сервіс охоплює 37 соціальних послуг, серед яких, наприклад, — догляд вдома, стаціонарний догляд, підтримане проживання та соціальний супровід.
Якщо у вас немає електронного підпису, але потребуєте соціальної підтримки, скористайтеся формою швидкого звернення на головній сторінці порталу. Її можна заповнити без авторизації — як за себе, так і за іншу людину. Наприклад, родича або сусіда 😉
На прикладі послуги денного догляду розповідаємо, як це працює 👉 https://bit.ly/4notkz0
 
513903802 1166625722170094 5173882786864852129 n
 
 
Для отримувачів виплат:
👉 збільшиться кількість місць, куди можна звернутися за призначенням допомог. Крім ЦНАПів або фахівців сільських/селищних/міських рад, можна буде звернутися до найближчого сервісного центру ПФУ
👉 порядок призначення допомог не змінився, розміри допомог також без змін
При цьому: замість паперової тяганини — цифрова система, а виплати призначатимуться швидше і надходитимуть напряму на рахунок людини.
☁️ «Це спростить і зменшить бюрократію всередині внутрішніх процесів адміністрування», — розповіла в ефірі телемарафону «Єдині новини» на телеканалі “Ми - Україна” Міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.
«Ми розширюємо можливості для людей звертатись за підтримкою. Весь зміст допомог, всі документи залишаються без змін. Всі продовжать отримувати допомоги».
🎥 Дивіться деталі у відео за посиланням: https://www.facebook.com/share/v/1BFDLgjfEW/
 
 
Більше жодних поїздок на інший кінець міста в Сервісний центр МВС, щоб отримати нове свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Клік у Дії — і документ уже їде до вас курʼєром або на відділення Укрпошти.
Замінюйте техпаспорт у Дії, якщо:
✔️змінили персональні дані;
✔️втратили або пошкодили документ;
✔️вибрали новий номерний знак;
✔️хочете замінити пластик на цифрове або навпаки.
Якщо в авто змінилися технічні характеристики — об’єм двигуна, тип пального чи колір — зверніться до сервісного центру МВС особисто.
Як замінити техпаспорт у Дії?❓
Відкрийте застосунок Дія 👉🏼 Сервіси 👉🏼 Водієві 👉🏼 Заміна техпаспорта. Далі просто заповніть заяву, перевірте вказані дані та оберіть варіант доставки від Укрпошти — кур’єр або відділення.
Оплатіть послугу протягом 24 годин — і готово! Чекайте на сповіщення від Укрпошти про доставку.
Цифровізуємо з турботою про українців 🫂
Послуга реалізується Мінцифрою разом з МВС України, Головний сервісний центр МВС, ДП «Інфотех» та АТ Укрпошта.
 
 
🏚 Через злочинну агресію росії мільйони українців були змушені покинути свої домівки. Частина з них усе ще залишається на окупованих територіях. Держава-терорист повинна заплатити за страждання кожного українця і кожної українки.
Тому в міжнародному Реєстрі збитків з’явилася нова категорія — А3.6 «Втрата доступу та контролю над нерухомим майном на тимчасово окупованих територіях».
👉 Хто може подати заяву
Власники або співвласники нерухомості на ТОТ. Якщо співвласників кілька — кожен подає заяву окремо.
👉 Що потрібно для подання
🔗 Заповніть заяву на порталі Дія за https://diia.gov.ua/.../zaiava-v-katehorii-a36-vtrata...
Кожне звернення — реальне підтвердження злочинів росії проти українців. І ще один крок до репарацій та відновлення справедливості 💪
Послугу в Дії реалізують Міністерство цифрової трансформації України та Міністерство юстиції України. Розвиток сервісу здійснюється в межах проєкту «Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості» (UK DIGIT), що виконується Фондом Євразія та фінансується UK Dev, і швейцарсько-української програми EGAP. Партнер проєкту UK DIGIT та виконавець програми EGAP — Фонд Східна Європа.
 
512687749 1115972837222309 2617955630407428494 n
 
 
🦾 Одержані кошти витрачайте на відвідування спортзалу, басейну, оздоровчих закладів, щоб відновити сили та фізичне здоров’я після служби.
🗓️ Подавайтеся в Дії з 1 до 20 липня включно.
💳 Кошти надходять на Дія.Картку — до 6 днів після схвалення.
Заявку на виплату можуть оформити ветерани та учасники бойових дій з інвалідністю, що мають податковий номер і підтверджений статус у Єдиному реєстрі ветеранів війни.
Як податися:
1️⃣Увійдіть в Дію → Сервіси → Ветеранський спорт.
2️⃣Оберіть Дія.Картку для отримання допомоги.
3️⃣ Перевірте заявку та відправте.
Кошти треба використати до кінця кварталу, у якому їх отримали. Наприклад, липневу — до кінця вересня.
Подавайте заявку в Дії і використовуйте допомогу з користю 🤗
Проєкт реалізовано Міністерством у справах ветеранів України спільно з Міністерством цифрової трансформації України на виконання Стратегії ветеранської пролітики та реалізації Національної стратегії зі створення безбарʼєрного простору в Україні, розробленої з ініціативи першої леді Олени Зеленської.
 
514435473 1120686570084269 4611429054124265517 n
 
 

Адреси з орієнтирами ПФУ СЦ 23

Графіки ПФУ ВРМ

Графіки ПФУ гарячі лінії

Які документи треба подавати для оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки замість втраченого/викраденого паспорта зразка 1994 року (у формі книжечки):

  • письмова заява про втрату або викрадення паспорта зразка 1994 року;
  • витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта);
  • копія втраченого паспорта (за наявності);
  • свідоцтво про народження;
  • документ, що підтверджує реєстрацію/розірвання шлюбу (за наявності);
  • документи, що підтверджують зміну прізвища, імені або по батькові (за наявності);
  • РНОКПП;
  • витяг про реєстрацію місця проживання;
  • документ, що підтверджує сплату адміністративного збору;
  • закордонний паспорт (за наявності).

Термін оформлення та вартість:

  • за звичайною процедурою - не пізніше ніж через 20 робочих днів - 558 гривень;
  • у терміновому порядку - не пізніше ніж через 10 робочих днів - 928 гривень.

Оплату можна здійснити карткою в ЦНАПі.

Нагадуємо, що документи подаються незалежно від місця проживання.

Про готовність паспорта громадянина України у формі ID-картки суб’єкти звернення будуть інформовані за телефоном, або можуть дізнатися на сайті: https://vulyk.gov.ua/check.

Прийом громадян у ЦНАПі проводиться в пн.-чт. з 8:00 до 16:00 год, пт. з 8:00 до 15:00 год., крім вихідних днів, без обідньої перерви за адресою: м.Старокостянтинів, вул. Острозького, 66, нежитлове приміщення 5 у режимі живої черги та попереднього запису за посиланням https://cherga.diia.gov.ua/app/thematic_area_office/205.

Отримати консультацію щодо виготовлення нових паспортних документів, у зв’язку з втратою попередніх, Ви можете за телефоном: (096) 770-51-66.

481666381 9701172229894832 9069566150672668008 nВАВА

 

📲 Повідомити про початок або завершення будівництва можна буде просто в застосунку Дія. Уряд ухвалив відповідну постанову.
🏡Послуга для житлових будинків до 500м² до двох поверхів і споруд біля них — гаражів, сараїв, літніх кухонь тощо.
У застосунку Дія процедура спрощена. Дані у формі підтягнуться автоматично з ЄДЕССБ. Система сама перевірить документ, покаже помилки й підкаже, як їх виправити. Повідомлення та декларація реєструються автоматично або відправляються на розгляд у держархбудконтроль.
🔔 Push-сповіщення в Дії замість електронних листів
Дія скаже, коли документ відправить у ЄДЕССБ, і сповістить про результат, якщо ви подавали через ЦНАП.
👀 Стежте за оновленнями.
Цифровізація будівельних послуг реалізується у співпраці Міністерство розвитку громад та територій України й Міністерство цифрової трансформації України за підтримки проєкту Проєкт “Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості” - UK DIGIT, що впроваджується Фондом Євразія та фінансується UK Dev. Партнер проєкту — Фонд Східна Європа.
 
508404350 1111370444349215 4219511862359771882 n
 
 

Буклет фронт

Буклет обратка

 

🚀12 червня 2025 року працівники відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькій області Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Київ) провели онлайн-навчання для адміністраторів ЦНАП Хмельницької області.
Тема була надзвичайно актуальною: "Порядок прийняття адміністраторами ЦНАПів заяв про видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану повторно".
Під час тренінгу детально розглянули:
✅ Загальні норми, що регулюють повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.
🖇Порядок прийому заяв адміністраторами ЦНАП, а також перелік осіб, які мають право на отримання таких свідоцтв та необхідні документи для підтвердження цього права.
📍 Особливості заповнення заяв для повторної видачі свідоцтв.
Таке навчання є надзвичайно важливим для підвищення кваліфікації наших адміністраторів та забезпечення якісного й оперативного надання адміністративних послуг у сфері ДРАЦС для мешканців Хмельниччини!
Дякуємо всім учасникам за активність та прагнення до досконалості!
 
506539095 122161524422575719 3615045965733990237 n
 
 
Члени сімей загиблих військовослужбовців та військовослужбовиць мають право отримати офіційний статус члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України.
Відповідно до чинного законодавства України, такий статус передбачає низку пільг, серед яких — медичні, житлові, трудові, освітні пільги, право на безоплатну правничу допомогу та отримання передбачених виплат.
У новому спільному проєкті «Право Захисника та Захисниці» спільно із системою Безоплатної правничої допомоги ми детальніше розповідаємо про можливості отримання пільг для членів родин полеглих українських військових.
Докладніше: https://is.gd/8jJLrx
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
Військовослужбовці, які отримали поранення, контузію або травму, мають право на грошову допомогу від держави. Зокрема, передбачено як щомісячні виплати, так і одноразові компенсації, залежно від обставин.
У новому спецпроєкті «Право Захисника та Захисниці» спільно із системою Безоплатної правничої допомоги інформуємо про порядок отримання компенсацій та необхідні документи для цього.
Докладніше: https://is.gd/y2Psla
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
1️⃣Подавайте заяву про компенсацію або отримання житлового сертифіката через єВідновлення — https://curly.click/r/73bb
Як це працює?
👉🏻 Фіксуєте пошкодження в Дії або в ЦНАП
👉🏻 Подаєте заяву
👉🏻 Чекаєте на рішення
👉🏻 Отримуєте компенсацію або житловий сертифікат
2️⃣ Подавайте заяву в міжнародний Реєстр збитків у Гаазі — https://curly.click/r/25ed:
🔺А3.1. Пошкодження або знищення житла
🔺А3.2. Пошкодження або знищення нежитлового нерухомого майна
🔺А2.1. Смерть близького члена сімʼї
🔺А2.3. Серйозні тілесні ушкодження
Кожна заява в реєстр — фундамент для майбутніх репарацій. Ми маємо показати світові всі злочини та звірства країни-терориста.
Тримаємось і підтримуємо одне одного, українці 🫂
 
494404795 1115522010617114 8914495865644664358 n