Новини
🏚 Через злочинну агресію росії мільйони українців були змушені покинути свої домівки. Частина з них усе ще залишається на окупованих територіях. Держава-терорист повинна заплатити за страждання кожного українця і кожної українки.
Тому в міжнародному Реєстрі збитків з’явилася нова категорія — А3.6 «Втрата доступу та контролю над нерухомим майном на тимчасово окупованих територіях».
👉 Хто може подати заяву
Власники або співвласники нерухомості на ТОТ. Якщо співвласників кілька — кожен подає заяву окремо.
👉 Що потрібно для подання
🔗 Заповніть заяву на порталі Дія за https://diia.gov.ua/.../zaiava-v-katehorii-a36-vtrata...
Кожне звернення — реальне підтвердження злочинів росії проти українців. І ще один крок до репарацій та відновлення справедливості 💪
Послугу в Дії реалізують Міністерство цифрової трансформації України та Міністерство юстиції України. Розвиток сервісу здійснюється в межах проєкту «Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості» (UK DIGIT), що виконується Фондом Євразія та фінансується UK Dev, і швейцарсько-української програми EGAP. Партнер проєкту UK DIGIT та виконавець програми EGAP — Фонд Східна Європа.
 
512687749 1115972837222309 2617955630407428494 n
 
 
🦾 Одержані кошти витрачайте на відвідування спортзалу, басейну, оздоровчих закладів, щоб відновити сили та фізичне здоров’я після служби.
🗓️ Подавайтеся в Дії з 1 до 20 липня включно.
💳 Кошти надходять на Дія.Картку — до 6 днів після схвалення.
Заявку на виплату можуть оформити ветерани та учасники бойових дій з інвалідністю, що мають податковий номер і підтверджений статус у Єдиному реєстрі ветеранів війни.
Як податися:
1️⃣Увійдіть в Дію → Сервіси → Ветеранський спорт.
2️⃣Оберіть Дія.Картку для отримання допомоги.
3️⃣ Перевірте заявку та відправте.
Кошти треба використати до кінця кварталу, у якому їх отримали. Наприклад, липневу — до кінця вересня.
Подавайте заявку в Дії і використовуйте допомогу з користю 🤗
Проєкт реалізовано Міністерством у справах ветеранів України спільно з Міністерством цифрової трансформації України на виконання Стратегії ветеранської пролітики та реалізації Національної стратегії зі створення безбарʼєрного простору в Україні, розробленої з ініціативи першої леді Олени Зеленської.
 
514435473 1120686570084269 4611429054124265517 n
 
 

Адреси з орієнтирами ПФУ СЦ 23

Графіки ПФУ ВРМ

Графіки ПФУ гарячі лінії

Які документи треба подавати для оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки замість втраченого/викраденого паспорта зразка 1994 року (у формі книжечки):

  • письмова заява про втрату або викрадення паспорта зразка 1994 року;
  • витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта);
  • копія втраченого паспорта (за наявності);
  • свідоцтво про народження;
  • документ, що підтверджує реєстрацію/розірвання шлюбу (за наявності);
  • документи, що підтверджують зміну прізвища, імені або по батькові (за наявності);
  • РНОКПП;
  • витяг про реєстрацію місця проживання;
  • документ, що підтверджує сплату адміністративного збору;
  • закордонний паспорт (за наявності).

Термін оформлення та вартість:

  • за звичайною процедурою - не пізніше ніж через 20 робочих днів - 558 гривень;
  • у терміновому порядку - не пізніше ніж через 10 робочих днів - 928 гривень.

Оплату можна здійснити карткою в ЦНАПі.

Нагадуємо, що документи подаються незалежно від місця проживання.

Про готовність паспорта громадянина України у формі ID-картки суб’єкти звернення будуть інформовані за телефоном, або можуть дізнатися на сайті: https://vulyk.gov.ua/check.

Прийом громадян у ЦНАПі проводиться в пн.-чт. з 8:00 до 16:00 год, пт. з 8:00 до 15:00 год., крім вихідних днів, без обідньої перерви за адресою: м.Старокостянтинів, вул. Острозького, 66, нежитлове приміщення 5 у режимі живої черги та попереднього запису за посиланням https://cherga.diia.gov.ua/app/thematic_area_office/205.

Отримати консультацію щодо виготовлення нових паспортних документів, у зв’язку з втратою попередніх, Ви можете за телефоном: (096) 770-51-66.

481666381 9701172229894832 9069566150672668008 nВАВА

 

📲 Повідомити про початок або завершення будівництва можна буде просто в застосунку Дія. Уряд ухвалив відповідну постанову.
🏡Послуга для житлових будинків до 500м² до двох поверхів і споруд біля них — гаражів, сараїв, літніх кухонь тощо.
У застосунку Дія процедура спрощена. Дані у формі підтягнуться автоматично з ЄДЕССБ. Система сама перевірить документ, покаже помилки й підкаже, як їх виправити. Повідомлення та декларація реєструються автоматично або відправляються на розгляд у держархбудконтроль.
🔔 Push-сповіщення в Дії замість електронних листів
Дія скаже, коли документ відправить у ЄДЕССБ, і сповістить про результат, якщо ви подавали через ЦНАП.
👀 Стежте за оновленнями.
Цифровізація будівельних послуг реалізується у співпраці Міністерство розвитку громад та територій України й Міністерство цифрової трансформації України за підтримки проєкту Проєкт “Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості” - UK DIGIT, що впроваджується Фондом Євразія та фінансується UK Dev. Партнер проєкту — Фонд Східна Європа.
 
508404350 1111370444349215 4219511862359771882 n
 
 

Буклет фронт

Буклет обратка

 

🚀12 червня 2025 року працівники відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Хмельницькій області Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Київ) провели онлайн-навчання для адміністраторів ЦНАП Хмельницької області.
Тема була надзвичайно актуальною: "Порядок прийняття адміністраторами ЦНАПів заяв про видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану повторно".
Під час тренінгу детально розглянули:
✅ Загальні норми, що регулюють повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.
🖇Порядок прийому заяв адміністраторами ЦНАП, а також перелік осіб, які мають право на отримання таких свідоцтв та необхідні документи для підтвердження цього права.
📍 Особливості заповнення заяв для повторної видачі свідоцтв.
Таке навчання є надзвичайно важливим для підвищення кваліфікації наших адміністраторів та забезпечення якісного й оперативного надання адміністративних послуг у сфері ДРАЦС для мешканців Хмельниччини!
Дякуємо всім учасникам за активність та прагнення до досконалості!
 
506539095 122161524422575719 3615045965733990237 n
 
 
Військовослужбовці, які отримали поранення, контузію або травму, мають право на грошову допомогу від держави. Зокрема, передбачено як щомісячні виплати, так і одноразові компенсації, залежно від обставин.
У новому спецпроєкті «Право Захисника та Захисниці» спільно із системою Безоплатної правничої допомоги інформуємо про порядок отримання компенсацій та необхідні документи для цього.
Докладніше: https://is.gd/y2Psla
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
Члени сімей загиблих військовослужбовців та військовослужбовиць мають право отримати офіційний статус члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України.
Відповідно до чинного законодавства України, такий статус передбачає низку пільг, серед яких — медичні, житлові, трудові, освітні пільги, право на безоплатну правничу допомогу та отримання передбачених виплат.
У новому спільному проєкті «Право Захисника та Захисниці» спільно із системою Безоплатної правничої допомоги ми детальніше розповідаємо про можливості отримання пільг для членів родин полеглих українських військових.
Докладніше: https://is.gd/8jJLrx
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
1️⃣Подавайте заяву про компенсацію або отримання житлового сертифіката через єВідновлення — https://curly.click/r/73bb
Як це працює?
👉🏻 Фіксуєте пошкодження в Дії або в ЦНАП
👉🏻 Подаєте заяву
👉🏻 Чекаєте на рішення
👉🏻 Отримуєте компенсацію або житловий сертифікат
2️⃣ Подавайте заяву в міжнародний Реєстр збитків у Гаазі — https://curly.click/r/25ed:
🔺А3.1. Пошкодження або знищення житла
🔺А3.2. Пошкодження або знищення нежитлового нерухомого майна
🔺А2.1. Смерть близького члена сімʼї
🔺А2.3. Серйозні тілесні ушкодження
Кожна заява в реєстр — фундамент для майбутніх репарацій. Ми маємо показати світові всі злочини та звірства країни-терориста.
Тримаємось і підтримуємо одне одного, українці 🫂
 
494404795 1115522010617114 8914495865644664358 n
 

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці - доступна онлайн.
Послуга стала частиною цифрового сервісу єДозвіл та надається через портал “Дія” у межах комплексної послуги “е-Підприємець”.

🔹 Без черг і паперів
🔹 Цілодобово
🔹 Безпечне подання через КЕП
🔹 Автоматичне підтвердження

Скористайтеся новими можливостями - подавайте декларацію дистанційно, у зручний для себе час!

https://diia.gov.ua/services/deklaratsiia-vidpovidnosti-materialno-tekhnichnoi-bazy-vymoham-zakonodavstva-z-pytan-okhorony-pratsi

Для ФБ

 

📲Раніше вас могли зняти з місця проживання, а ви роками про це не знали. Тепер, якщо власник «випише» вас з квартири чи будинку — Дія одразу надішле сповіщення.
❗️Важливо, щоб у Реєстрі територіальної громади були дані про вас та податковий номер. Без нього сповіщення не надійде. Радимо актуалізувати дані в реєстрі — легко і швидко через портал Дія: https://diia.gov.ua/.../aktualizaciya-danih-u-reyestri...
Цифровізуємо, щоб усе було прозоро💫
Проєкт реалізується Програма EGAP, що виконується Фонд Східна Європа за підтримки уряду Швейцарії. За співпраці Міністерства цифрової трансформації України з Міністерством внутрішніх справ, Державна міграційна служба України та ДП «Документ».
 
506108132 1105430004943259 8393046000499006668 n
 
 

У сучасному світі цифрові технології відкривають нові можливості для покращення якості адміністративних послуг. Державна міграційна служба України активно впроваджує електронні сервіси, які дозволяють громадянам отримувати послуги швидше, зручніше та без черг. Саме про електронні сервіси, які запровадженні Державною міграційною службою України маємо змогу поговорити із начальником Управління ДМС України в Хмельницькій області Олегом Паньковим.

  • Олег Михайлович, що таке електронні сервіси і яка їх кількість налічується на сьогодні?

Електронні сервіси - це всі види послуг і сервісу, які надаються за допомогою електронних засобів (як наприклад за допомогою інтернету). Вони створені з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та зменшення корупційних ризиків у діяльності підрозділів ДМС України. Станом на сьогодні, Міграційною службою України запроваджено 17 електронних сервісів, за допомогою яких особа може здійснити наступні дії, зокрема:

  • записатися в електронну чергу на оформлення закордонного паспорта або паспорта громадянина України у вигляді ID-картки;
  • відстежити статус оформлення біометричних документів;
  • отримати платіжні реквізити для оплати вартості документів;
  • заздалегідь перевірити транслітерацію (ПІБ) у закордонному паспорті та ID-картці;
  • перевірити дійсність паспорта за базою даних «Недійсні документи»;
  • обрахувати термін перебування в Україні (для іноземців) за допомогою «Міграційного калькулятора»;
  • отримати інформацію щодо територіального підрозділу за відповідним кодом;
  • подати відгук про якість отримання адміністративних послуг в територіальному підрозділі ДМС України та ін.

- Ці сервіси доступні усім громадянам?

Сервіси розраховані на повнолітніх громадян України, які бажають отримати адміністративні послуги, що входять до компетенції ДМС України. Варто зазначити, що всі електронні сервіси є змістовними та важливими. Вони містять не лише законодавчу базу, яка регламентує надання адміністративних послуг громадянам, але й додаткову інформацію, що слугує інформаційним доповненням до сервісу.

  • На вашу думку, які основні переваги електронних сервісів?

Говорячи саме про переваги, хотів би зазначити наступне:

  • Доступність 24/7 - користуйтесь послугами у зручний для вас час;
  • Швидкість та зручність - мінімум черг та бюрократії;
  • Прозорість - чіткі етапи надання послуг і контроль за процесом;
  • Безпечність – захист персональних даних та перевірка справжності документів.

-Ви згадали про сервіс «Електронної черги», розкажіть будь ласка, як саме відбувається реєстрація?

Сервіс «Електронна черга»- електронна система організації прийому фізичних осіб за попереднім записом або згідно з поточною чергою з можливістю запису за допомогою онлайн-сервісу, через термінали, а також Єдиний державний портал адміністративних послуг та інші інтернет- портали.

Реєстрація в електронній черзі за допомогою онлайн-сервісу здійснюється фізичною особою самостійно шляхом заповнення відповідної форми на сайті ДМС України за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/online.html.

Після реєстрації в електронній черзі за допомогою онлайн-сервісу фізичній особі на зазначений нею під час реєстрації номер телефону надсилається SMS-повідомлення про реєстрацію, у якому зазначаються орган ДМС, номер у черзі, дата та час прийому. Звертаю увагу, що одна реєстрація означає надання однієї послуги одній особі.

  • Що робити мешканцям регіону у разі відсутності місць у черзі?

Відсутність місць в онлайн-сервісі на сайті не означає відсутності місць взагалі. Сервіс побудовано таким чином, що приблизно третина відвідувачів записується через онлайн-сервіс, третина через термінал у підрозділі (за наявності) та ще третина – це поточна черга «сьогодні на сьогодні».

  • Чи можуть працівники Міграційної служби впливати на роботу електронної черги?

Система електронної черги функціонує централізовано в автоматизованому режимі, тому працівники територіальних підрозділів не мають технічної можливості впливати на її роботу.

  • Де ці сервіси знаходяться та як ними користуватись?

Сервіси доступні на офіційному сайті ДМС України. Для користування ними достатньо зайти на сайт та обрати необхідний сервіс. За допомогою простих та зрозумілих покрокових підказок ознайомитися з інформацією щодо отримання однієї із послуг. Усі електронні сервіси є безоплатними та доступними у будь-який час.

Окрім цього, для зручності відвідувачів, у територіальних підрозділах Міграційної служби та у місцях вільного доступу громадян додатково розміщенні інформаційні буклети з QR-кодами, за допомогою яких можна власноруч та за лічені хвилини записатись до електронної черги на оформлення біометричних документів, перевірити стан їх готовності або ж залишити відгук про роботу підрозділу та якості надання адмінпослуги.

- Куди мешканці області можуть звернутись у разі виникнення у них питань по роботі вашої служби?

В Управлінні ДМС області працює «гаряча лінія» за номером: (0382)65-03-06 та (093)273-85-10, де мешканці області можуть отримати фахову консультативну допомогу протягом робочого часу щодо питань, які входять до компетенції служби.