Новини
👤 Військовозобовʼязані українці, залишився місяць, щоб виконати норму закону та уточнити облікові дані. Зробіть це швидко й зручно в ЦНАПі без черг та відвідування територіальних центрів комплектування. Розробили електронний функціонал для центрів надання адмінпослуг, який значно спрощує процес і розвантажує ТЦК.
Так, за місяць роботи сервісу Київ залишається лідером серед міст, де українці подали найбільше заяв про уточнення даних у центрах надання адмінпослуг.
Українці найактивніше оновлюють облікові дані в ЦНАПах таких областей:
📍 Львівська
📍 Дніпропетровська
📍 Одеська
📍 Київська
📍 Харківська
⏳ Оновлення військово-облікових даних у ЦНАПі у середньому триває 8 хвилин. Економте свій час та виконуйте норму закону за лічені хвилини. Знаходьте найближчий ЦНАП на мапі — https://curly.click/r/t7099
уіфаефуапіупапвіпвпв
 
 

04 червня 2024 року, начальник ЦНАПу Юрій КОРЖУК разом із колегами з інших громад прийняв участь в регіональному study-турі «Надання якісних адміністративних послуг в умовах кризового реагування та відновлення», який було організовано Хмельницькою обласною військовою адміністрацією спільно з проєктом ПРООН/SIDA «Посилене партнерство для сталого відновлення», який реалізується Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки уряду Швеції. Зустріч  проходила в Красилівській та Теофіпольських громадах на базі місцевих ЦНАПів.

Метою цього заходу було покращити підходи надання якісних адміністративних послуг для громад Хмельницької області, ознайомитись з практикою та перейняти досвід діяльності Дія центру, зміцнити потенціал ЦНАПів в умовах кризового реагування та відновлення задля надання якісних адміністративних послуг.

В рамках цієї зустрічі учасники змогли ознайомились із використанням сучасних інформаційних технологій в роботі ЦНАПів, отримали практичні рекомендації щодо надання через ЦНАПи адміністративних послуг та поділились власним досвідом.

Красилів 3Красилів

Красилів 2

Теофіполь 2Теофіполь

 

 

🇺🇦 Працюємо, щоб бюрократії було менше в житті наших захисників та захисниць. Тепер не потрібно носити із собою паперовий документ, посвідчення буде завжди під рукою — у смартфоні.
Додавайте посвідчення ветерана, якщо маєте статус:
📌 учасника бойових дій
📌 людини з інвалідністю внаслідок війни
📌 учасника війни
📌 постраждалого учасника Революції гідності
📌 члена сім’ї загиблого ветерана війни
📌 члена сім’ї загиблого захисника і захисниці України
Як додати документ❓
Оновіть застосунок 👉🏻 прогортайте всі документи в Дії 👉🏻 натисніть Додати документ 👉🏻 виберіть Посвідчення ветерана 👉🏻 надайте дозвіл на отримання даних та натисніть Додати посвідчення.
Готово, документ протягом кількох хвилин зʼявиться в застосунку.
Цифровізуємо 🫡
Послуги реалізуються Мінцифрою спільно з Мінветеранів за підтримки «Проєкту підтримки Дія», який впроваджується UNDP Ukraine / ПРООН в Україні за фінансування Швеції, та за експертної підтримки проєкту DT4UA, що фінансує Європейський Союз та впроваджує E-Governance Academy.
пквпп
 
 
18.05.2024 р. набув чинності закон про мобілізацію, тож військовозобов’язані українці віком 18–60 років протягом 60 днів мають оновити облікові дані. Зробіть це в ЦНАПі, щоб не стояти в чергах та швидко й зручно виконати норму закону без відвідування ТЦК. Мінцифра розробила електронний функціонал для ЦНАПів, який значно спростить процес і розвантажить ТЦК.
Як це працює❓
Військовозобовʼязаний українець чи українка приходить до ЦНАПу 👉🏻 надає актуальні дані про себе та підтверджує їх 👉🏻 адміністратор вносить дані в електронну систему 👉🏻 інформація автоматично підтягується в Оберіг 👉🏻 заявник отримує витяг з печаткою і підписом адміністратора ЦНАПу про актуалізацію даних.
Навіть якщо ви не маєте військового квитка, багато років не були у військкоматі або з певних причин не оновлювали дані в ТЦК, зробіть це в ЦНАПі. Так ви виконаєте норму закону та убезпечите себе від штрафу.
💁🏻‍♀️ Навчили працювати з електронною платформою 8 300+ адміністраторів ЦНАПів: провели онлайн-тренінги, надали інструкції та відеогайди. Від сьогодні адміністратори поступово отримують доступ до електронного функціоналу.
Тож чекаємо від сьогодні в ЦНАПі, найближчий знаходьте на мапі — https://curly.click/r/e44a.
Детальна інструкція — на інфографіці. Збережіть собі та поділіться з друзями.
Цифровізуємо 🫡
441195515_838880591614592_5540934888609355299_n.jpg
 
 

Додаток 1Додаток 2

Додаток 3Додаток 4

 

Ваша домівка постраждала від російської агресії? Подавайте через Дію заяви в міжнародний Реєстр збитків та пришвидшуйте запуск компенсаційного механізму. Дані з Реєстру стануть основою для майбутніх репарацій, які росія має заплатити за всі руйнування та злочини.
Зараз послуга доступна для українців, які мають Акт про пошкоджене майно від місцевої влади. Здебільшого це люди, які подавались на єВідновлення в Дії. Згодом подати заяву до міжнародного Реєстру збитків буде можливо і без акта, в тому числі, якщо житло на тимчасово окупованих територіях або в зоні бойових дій.
Механізм подання заяви дуже простий. Підготували для вас покрокову інструкцію, як скористатись сервісом 👉🏻 https://youtu.be/Wmx4huYYIIw
росія відповість за всі руйнування та злочини проти України 👊🏻
Сервіс у Дії та вимоги до розроблення міжнародного Реєстру реалізовано у співпраці з Міністерством цифрової трансформації та Міністерство юстиції України за підтримки проєкту USAID / UK aid TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.

440325913_831279039041414_7830036927436160883_n.jpg

 

Відповідно до розпорядження міського голови від 29 квітня 2024 року № 155/2024-рк «Про запровадження дистанційної роботи» 06 травня 2024 року запроваджено дистанційну роботу для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради.

По всіх питаннях роботи ЦНАПу (віддалених робочих місцях адміністраторів) прошу звертатися  виключно за допомогою телекомунікаційних засобів зв'язку: тел. (096) 919-17-54, (095) 755-90-88, електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

🌎 Тільки плануєте відкрити туристичний бізнес і не знаєте, з чого почати? Гід з державних послуг допоможе. Там знайдете покрокову інструкцію, як отримати необхідний сервіс. Замість того, щоб годинами розбиратися самотужки.
Ділимося добіркою сервісів у сфері туризму на Гіді 👇🏻
🖇 Видача ліцензії на право провадження туроператорської діяльності https://curly.click/r/bdb9
🖇 Анулювання ліцензії на право провадження туроператорської діяльності https://curly.click/r/4b79
🖇 Звуження провадження туроператорської діяльності https://curly.click/r/de78
🖇 Зупинення дії ліцензії на провадження туроператорської діяльності повністю або частково за заявою ліцензіата https://curly.click/r/eb7a
🖇 Відновлення дії ліцензії на провадження туроператорської діяльності повністю або частково https://curly.click/r/7cfb
🖇 Встановлення категорій готелям та іншим об'єктам, що призначаються для надання послуг з тимчасового розміщення (проживання) https://curly.click/r/40fa
пакапкапк
 
🚗 Розмитнення авто в Дії — революційний сервіс, який повністю прибирає людський фактор та корупцію з процесу. А головне — заощаджує кошти та економить час тисячам українців. Загалом весь процес розмитнення відбуватиметься онлайн у кілька кліків.
Після ухвалення законопроєкту Мінцифра на основі інформації від митниці створить Базу даних митних вартостей. Там буде митна вартість нових легкових автомобілів, які ввозили в Україну після 2007 року, із деталями: марка, модель, тип і обʼєм двигуна, рік випуску. Це дозволить виключити людський фактор та автоматично розрахувати чесну вартість розмитнення.
Сподіваємось на підтримку законопроєкту у другому читанні 🙏🏻
Послугу реалізують Міністерство цифрової трансформації, Міністерство фінансів України та Державна митна служба України за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
какпкп
 
👨‍👩‍👧‍👦 Покинули домівку через війну, але досі не маєте довідки внутрішньо переміщеної особи? Повернули сервіс у Дію зі зручними оновленнями та доопрацюваннями, які впроваджували спільно з Міністерством соціальної політики.
Відтепер оформлюйте довідку та грошову допомогу від держави за кілька кліків одразу на всю родину: на себе, чоловіка або дружину та дітей. Раніше кожен член родини оформлював заяву особисто на себе.
Також отримуйте довідку й виплати на дітей, які народилися вже після переїзду — дані про них автоматично підтягнуться зі свідоцтва про народження. Все зручно й без черг в установах.
Як скористатися сервісом❓
1️⃣ Оновіть Дію 👉🏻 Зайдіть у застосунок та натисніть 👉🏻 Сервіси 👉🏻 Послуги для ВПО 👉🏻 Допомога для ВПО
2️⃣ Вкажіть своє поточне місцеперебування та підтвердьте геолокацію
3️⃣ Якщо подаєте заяву на партнера чи дитину — додайте інформацію про них
4️⃣ Виберіть картку єПідтримка, щоб отримувати грошову допомогу
5️⃣ Вкажіть, яка допомога вам необхідна — потреби в медичному обслуговуванні, освіті або ж гуманітарці, та залиште контактні дані
Довідка ВПО зʼявиться поруч з іншими цифровими документами, а кошти надходитимуть на картку єПідтримка за всіх членів родини. Клік-клік — і готово 🙌🏻
❗️Сервіс доступний лише для українців, які ще не мають довідки ВПО.
Швидко, зручно та без бюрократії. Як завжди — з турботою про вас 🫂
Послуга реалізується Мінцифрою спільно з Міністерство соціальної політики України за підтримки Фонд Східна Європа, а також UNDP Ukraine / ПРООН в Україні за фінансування Уряду Швеції в межах «Проєкту підтримки Дія».
 

4

Керівник податкової інспекції проінформував начальника та працівників ЦНАПу про новації податкового законодавства, зокрема, щодо зняття з обліку фізичних осіб-підприємців в податкових органах після припинення підприємницької діяльності. Також, посадовець розказав про можливості електронних сервісів ДПС та зазначив про переваги спілкування з податковими органами в електронному форматі, зокрема за допомогою сервісу ДПС «Електронний кабінет» та мобільного застосунку «Моя податкова». Відповідно надано інформаційні матеріали для розміщення в ЦНАПі.

1

2

3

 

🏗️ Прозоре та швидке будівництво без хабарів — реальність завдяки цифровізації. Щоб українці отримували будівельні послуги без корупції та паперової тяганини, у 2020 році створили Єдину державну електронну систему у сфері будівництва (ЄДЕССБ). Система створює та зберігає документи, які фіксують характеристики й стан об’єктів на різних етапах будівництва.
Раніше будівельна сфера вважалася однією з найкорумпованіших. Українці роками не могли отримати дозволи на будівництво — паперові документи губили, підроблювали чи гальмували їх розгляд, щоб отримати хабарі.
Тепер уся будівельна документація лише в електронній системі. Система логує кожен крок, і будь-які спроби шахрайства блокуються. Будівельні послуги онлайн уже принесли державі понад 11,2 млрд гривень антикорупційного ефекту.
За перші три місяці цього року українці отримали 13,3 тисяч будівельних послуг онлайн. Це на 36% більше, ніж за аналогічний період у 2023 році. Популярність онлайн-послуг зростає, а ми продовжуємо цифровізувати, щоб процеси були швидкими та прозорими. Детальніше про результати — на інфографіці ☝🏻
Також до ЄДЕССБ доєдналися 7,6 тисяч користувачів. Це архітектори, інженери-проєктувальники, працівники органів архітектурно-будівельного контролю та інші представники будівельної спільноти.
Зручно. Прозоро, Антикорупційно 🙌🏻
Єдина державна електронна система у сфері будівництва створена у співпраці Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України та Міністерства цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.
fsdagfdsgdf