Новини
488914076 1213377320793846 1195685939577452296 n
Відповідь: Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) у ст.1 визначено, що витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі❗️
➡️ Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата (ч.1 ст.11 Закону).
📑 Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру затверджено наказом Міністерства юстиції України 05.05.2023 № 1692/5 (далі – Порядок).
📄 Витяг містить відомості про окрему юридичну особу, відокремлений підрозділ юридичної особи, у тому числі утвореної відповідно до законодавства іноземної держави, фізичну особу - підприємця, передбачені ст.9 Закону, станом на певну обрану дату, а також відомості про хронологію реєстраційних дій щодо відповідного суб’єкта (назва, дата та номер реєстраційної дії, дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення), відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено запис про реєстраційну дію, місце проведення реєстраційної дії, тип змін, унесених реєстраційною дією).
➡️ Відомості про наявність або відсутність виконавчих проваджень відображаються у витягу щодо юридичної особи, фізичної особи - підприємця, який містить відомості станом на дату формування такого витягу (у разі обрання поточної дати та часу отримання відомостей) (п.2 розділу VI Порядку).
📃 Надання витягу у паперовій формі здійснюється державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, адміністраторами центрів надання адміністративних послуг або нотаріусами, незалежно від місцезнаходження юридичної особи чи фізичної особи-підприємця.
📍 Витяг у паперовій формі надається на аркушах паперу форматом А4 (210 × 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису надавачем та/або печатки (п.3 розділу І Порядку).
💻 Відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі через портал електронних сервісів або через Портал Дія надаються заявнику, ідентифікованому з використанням засобів електронної ідентифікації із середнім або високим рівнем довіри (п.1 розділу ІІІ Порядку).
🔍 Відповідно до п.4 розділу I Порядку пошук відомостей в Єдиному державному реєстрі здійснюється за такими ідентифікаторами:
✔️ щодо юридичної особи: ідентифікаційний код; керівник або інша особа, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи; засновник (учасник); кінцевий бенефіціарний власник;
✔️ щодо фізичної особи - підприємця: прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта); унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі.
У разі відсутності за зазначеними заявником/користувачем параметрами пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі програмним забезпеченням цього реєстру відображається запис «відомості відсутні». У такому разі плата не повертається (п.4 розділу VI Порядку).
💰Відповідно до ч.4 ст.36 Закону за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:
0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання витягу в паперовій формі (станом на 2025 рік – 150 грн.);
75 відсотків плати, встановленої за надання витягу в паперовій формі - за надання витягу в електронній формі (станом на 2025 рік – 110 грн.).
❗️Нагадуємо, що державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, органи Бюро економічної безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через портал електронних сервісів (ч.7 ст.11 Закону).
👆Також зазначаємо, що на отримання витягу не поширюються Закон України «Про доступ до публічної інформації» та Закон України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», оскільки для його отримання законодавством визначена відповідна процедура.

155 окрема механізована бригада імені Анни Київської була створена у 2024 році, як сучасний підрозділ ЗСУ.  Назва підрозділу відсилає до історичної постаті Анни Київської, доньки Ярослава Мудрого, яка стала королевою Франції та символом мудрості й міжнародних зв’язків України.

У підрозділу налагоджена співпраця з партнерами - країнами НАТО, що дало можливість отримати сучасне озброєння та військову підготовку, зокрема бійці пройшли навчання за європейськими стандартами та отримали сучасне озброєння.

Шукаєте можливість зробити свій внесок у захист України, але ще не вирішили, на якій посаді хочете служити? Ми допоможемо знайти ідеальне місце для вас!

Що ми пропонуємо?

  • Гарантія посади. Можливість вибору посади відповідно до ваших навичок та вмінь. Жодних переведень по посадам без вашої згоди!
  • Особистий менеджер. За кожним кандидатом закріплюється менеджер, який супроводжує на всіх етапах — від вибору посади до початку служби.
  • Гідна зарплата. Ви отримаєте високу та стабільну заробітну плату, яка відповідає рівню вашої відповідальності.
  • Якісне навчання. Обов’язкова базова і фахова підготовка, щоб ви почували себе впевнено у виконанні будь-якого завдання.
  • Жодного ризику без підготовки. Ми гарантуємо, що ви не будете відправлені на бойові позиції без належного навчання.
  • Сучасне оснащення. Можливість працювати з передовими технологіями та технікою включаючи САУ «Цезар», танки Leopard 2 і бронетранспортери VAB.
  • Згуртований підрозділ. Ви станете частиною справжньої військової родини.

Хто може подати заявку?

  • Усі громадяни України від 18 до 59 років, які мають бажання служити.
  • Попередній досвід не обов’язковий — ми надамо всю необхідну підготовку!

Кому надаємо перевагу?

  • Цивільним громадянам, які бажають розпочати військову службу.
  • Військовим запасу, які готові знову стати до строю.

Телефонуйте до відділення рекрутингу 155 омбр: 068 797 81 20, 067 245 49 46

Або переходьте за посиланням, та дізнайтеся більше про можливості служби: https://155-ombr.mssg.me/

Захищай Україну з гідністю! Приєднуйся до ЗСУ та знайди своє місце у військовій родині!

Публікація 155 

 

Якщо ваше житло було збудоване до 2013 року, вам варто внести відомості про нього до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Навіщо це потрібно:
- юридичний захист – ваше право офіційно підтверджене;
- можливість здійснення угод – продати, подарувати, передавати у спадок;
- доступ до кредитування – багато банків вимагають документальне підтвердження права власності для надання кредитів під заставу;
- участь у державних програмах (наприклад, щодо відновлення майна та отримання компенсації за зруйноване майно).
Для внесення відомостей можна звернутися до:
- державного реєстратора;
- центру надання адміністративних послуг;
- державної нотаріальної контори або приватного нотаріуса.
- можна подати заяву через Портал Дія.
Загальний строк проведення процедури не перевищує 5 робочих днів з моменту реєстрації заяви в реєстрі.
Які документи необхідно подати, хто звільняється від адміністративного збору та інше за посиланням: https://is.gd/6S7imq
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
💫Пам’ятаєте часи, коли за однією довідкою треба було пройти цілий квест? Сьогодні найпопулярніші довідки та витяги доступні в застосунку Дія — без черг та паперової тяганини.
📲 Які документи можна отримати в застосунку Дія:
👉🏻витяг про місце проживання — ваше чи дитини
👉🏻довідки ОК-5 і ОК-7
👉🏻витяг про несудимість
👉🏻витяг з реєстру пошкодженого та знищеного майна
👉🏻витяг про дозвіл на зброю
Усе це — за кілька кліків. Уже 32+ мільйони українців скористалися цією можливістю. Спробуйте й ви💫
👀 Детальніше про кожну довідку та витяг у Дії — у галереї
1 аа 2 аа
 
3 аа 4 аа
 
5 аа 6 аа
 
7 аа 8 аа
 
 
🪖 В сьогоднішніх реаліях знищення/пошкодження житла або майна громадян є актуальною проблемою.
Громадяни України, які втратили житло мають право на отримання компенсації від держави.
⚠️ Припинення права власності на знищений об'єкт нерухомого майна — це один із обов'язкових етапів для отримання компенсації за знищене житло.
📝 Для державної реєстрації припинення права власності на об’єкт у зв’язку з його знищенням обов’язково подаються:
✔️ заява власника (співвласників) об’єкта, справжність підпису на якій засвідчується відповідно до Закону України «Про нотаріат». Якщо майно відповідно до закону належить на праві спільної сумісної власності подружжю (колишньому подружжю), заява підписується кожним з подружжя (колишнього подружжя) незалежно від наявності державної реєстрації права власності лише в одного з них;
❗️у разі якщо майно перебуває у спільній власності двох або більше осіб відповідна державна реєстрація можлива виключно у разі звернення усіх співвласників одночасно, оскільки знищення частки у справі спільної власності на майно законодавством не передбачено.
✔️ документ, що посвідчує право власності на об’єкт (крім випадків, коли право
власності вже зареєстровано в Державному реєстрі прав або коли такий документ відсутній у зв’язку із втратою, пошкодженням чи псуванням).
📄 Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень визначено, що державна реєстрація припинення права власності на закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва у зв’язку з його знищенням проводиться за наявності:
➡️ відомостей про факт знищення, отриманих державним реєстратором з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, ❕️або
➡️ витягу з Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, поданого заявником чи отриманого державним реєстратором, що містить інформацію про акт комісійного обстеження, категорія пошкоджень об’єкта в якому зазначена відповідно до Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 № 473, як “об’єкт непридатний для використання за цільовим призначенням, повністю втратив свою економічну цінність, наявні пошкодження несучих та огороджувальних конструкцій, ступінь та характер яких свідчить про небезпеку аварійного обвалення об’єкта (зруйнований об’єкт)”, чи про акт дистанційного обстеження із заключним висновком про те, що об’єкт є знищеним, складений відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту щодо проведення обстеження знищених окремих категорій об’єктів нерухомого майна, зокрема із застосуванням інформаційних продуктів дистанційного зондування Землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.10.2023 № 1185, ❕️або
➡️ поданого заявником акта комісійного обстеження, категорія пошкоджень об’єкта в якому зазначена як “об’єкт непридатний для використання за цільовим призначенням, повністю втратив свою економічну цінність, наявні пошкодження несучих та огороджувальних конструкцій, ступінь та характер яких свідчить про небезпеку аварійного обвалення об’єкта (зруйнований об’єкт)”, чи акта дистанційного обстеження із заключним висновком про те, що об’єкт є знищеним, або їх копій, засвідчених підписом такого заявника.
⬆️ У разі коли акт комісійного обстеження містить висновок щодо необхідності проведення технічного обстеження, така державна реєстрація проводиться виключно за наявності відомостей про факт знищення, отриманих державним реєстратором з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
📑 Документи подаються заявником (власником майна) у паперовій формі, за особистим зверненням або уповноваженою ним особою.
📌 Документи подаються до державного реєстратора (центру надання адміністративних послуг) або нотаріуса відповідної області чи міста Києва за місцезнаходженням нерухомого майна.
⚠️ Державна реєстрація прав на майно, місцезнаходженням якого є Автономна Республіка Крим, Донецька, Запорізька, Луганська, Миколаївська, Харківська, Херсонська області, місто Севастополь може проводитись в межах України
(відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 09.06.2023 № 2179/5).
↪️ З переліками суб’єктів державної реєстрації прав міста Києва, Вінницької,
Житомирської, Київської, Хмельницької та Черкаської областей, що здійснюють
державну реєстрацію можна ознайомитися за посиланням –
🟩 Кожен громадянин України зобов’язаний отримати паспорт у 14 років. З 2016 року паспорти видають лише у форматі ID-картки.
Сучасний паспорт — це пластикова ID-картка, яка має чип з електронними даними.
Як оформити паспорт, які документи потрібні та куди їх подавати — розповідаємо в картках⤵
✅ Як отримати допомогу:
▪ Щоб отримати усну консультацію, телефонуйте до працівників ЦНАПу в будні з 8:00 до 16:00 за телефоном 0967705166.
▪ Якщо Вам зручно отримати допомогу письмово, напишіть повідомлення на електронну адресу ЦНАПУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
1 2
 
3а 4а
 
5а 6а
 
7а 8а
 
 
 
🟩 Деякі люди через психічні хвороби не можуть усвідомлювати значення своїх дій і їх наслідки. Для вчинення дій від імені таких людей та захисту їх прав існує механізм визнання людини недієздатною.
Докладніше про це читайте в картках⤵
✅ Як отримати безоплатну правничу допомогу
▪ Щоб отримати усну консультацію, телефонуйте 0 800 213 103 — єдиний контактний номер телефону системи надання безоплатної правничої допомоги. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Юристи консультують в будні з 8:00 до 18:00.
▪ Якщо Вам зручно отримати правничу допомогу письмово, напишіть приватне повідомлення цій сторінці.
▪ Або звертайтеся до найближчого бюро правничої допомоги: https://legalaid.gov.ua/buro
492197829 1138355408327646 7293510705037326738 n492300426 1138355508327636 6274840320688498785 n
492403733 1138355538327633 2632440249751029988 n491849546 1138355444994309 4910783716517280978 n
491805733 1138355414994312 8795667078137397943 n492200321 1138355498327637 2011497779889027962 n
491803504 1138355528327634 5303050564704030770 n492508066 1138355454994308 9083965736323370515 n
 
 
🟩 Якщо у вас є ордер на житло державної чи комунальної власності, в якому ви проживаєте (квартира, будинок, кімната в гуртожитку тощо), ви можете його приватизувати.
Що для цього потрібно — читайте в картках⤵
✅ Як отримати безоплатну правничу допомогу
▪ Щоб отримати усну консультацію, телефонуйте 0 800 213 103 — єдиний контактний номер телефону системи надання безоплатної правничої допомоги. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Юристи консультують в будні з 8:00 до 18:00.
▪ Якщо Вам зручно отримати правничу допомогу письмово, напишіть приватне повідомлення цій сторінці.
▪ Або звертайтеся до найближчого бюро правничої допомоги: https://legalaid.gov.ua/buro
492619970 1139405168222670 4375128934104509394 n493270419 1139405211555999 3888773689194901610 n
492502247 1139405178222669 3040922900015473115 n493546329 1139405251555995 8716401423239357899 n
492542935 1139405221555998 662254935070464925 n492697941 1139405244889329 8144899949399388891 n
 
 
Народження дитини та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміна імені, смерть є актами цивільного стану, які підлягають державній реєстрації. Про факт такої реєстрації відділи ДРАЦС видають відповідне свідоцтво.
Раніше органами ДРАЦС серед іншого надавалася послуга з ламінування документів. Люди за власним бажанням могли нею скористатися, аби краще зберегти свідоцтва. На сьогодні відповідно до законодавства таку послугу надають ЦНАП.
Зауважимо, що заламіновані свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану є дійсними та можуть пред’являтись на посвідчення зареєстрованих фактів.
Якщо виникла потреба поставити апостиль на свідоцтві, а воно заламіноване, ви можете звернутися до відділу ДРАЦС для видачі повторного документа.
Докладніше: https://is.gd/JKQ4WL
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial

Зміна прізвища є юридичним фактом, що тягне за собою обов’язок оновити низку офіційних документів. І чим швидше ви це зробите, тим менше клопоту в майбутньому.
Підлягають оновленню:
- паспорт громадянина України;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН);
- паспорт для виїзду за кордон;
- водійське посвідчення;
- банківські картки та рахунки;
- медичні картки та документи в закладах охорони здоров’я;
- реєстраційні документи підприємця для юридичної відповідності, заповіт, робочі посвідчення, довідка ВПО, інші документи, що носять характер особистого розпорядження.
Рекомендуємо актуалізувати відомості в діючих реєстрах, як-от ДРРП та ЄДР, щодо записів про право власності та корпоративні права тощо.
Докладніше: https://bit.ly/3ErtO66
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції /м. Одеса/

493326184 1133153355517422 5871195339825394773 n

 

Державна реєстрація народження дитини проводиться з одночасним визначенням її походження та присвоєнням їй прізвища, власного імені та по батькові.
Коли батько з часом змінює своє ім’я, постає запитання – чи потрібно змінювати по батькові дитини?
Зміна по батькові дитини після зміни імені батька не є обов’язковою процедурою. Вона рекомендована, оскільки дозволяє одним документом – свідоцтвом про народження дитини підтвердити факт родинних відносин. Але, якщо такі зміни не внести до актового запису про народження дитини – усі раніше видані їй документи залишаться чинними, а факт родинних відносин підтверджуватиметься свідоцтвом про зміну імені батька.
Щоб змінити ім’я батька та по батькові малолітньої дитини в актовому записі про народження дитини батьки мають подати спільну заяву до ДРАЦС (під час дії воєнного стану до будь-якого відділу).
Після внесення змін заявнику буде повторно видано свідоцтво про народження з оновленими даними.
Детальніше: https://is.gd/DLQHnS
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
Прийняття спадщини – важливий та відповідальний юридичний крок. Адже до її складу входять не тільки права, а й обов’язки. Зокрема спадкодавець може залишити борги, кредити. У таких випадках постає цілком логічне запитання: чи варто приймати таку спадщину?
Відповідно до законодавства спадкоємець може скористатися правом на відмову від спадщини. Для цього необхідно подати заяву про відмову від прийняття спадщини нотаріусу або уповноваженій на це посадовій особі за місцем відкриття спадщини.
Що потрібно знати:
- заяву подати особисто. Або надіслати поштою чи електронною поштою. У такому випадку справжність підпису має бути нотаріально засвідчена;
- строк подання – 6 місяців з часу відкриття спадщини;
- відмовитися можна на користь іншої особи;
- відмова є безумовною і беззастережною;
- є можливість відкликати відмову протягом строку, встановленого для її прийняття.
Про особливості реалізації права на відмову та правові наслідки у нашому матеріалі: https://is.gd/hzx2EQ
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
В умовах воєнного стану військові не завжди мають змогу звернутися до нотаріуса. У таких випадках Закон дозволяє посвідчувати правочини в особливому порядку.
У місцях дислокації військових частин, де немає нотаріуса чи органу, що вчиняє нотаріальні дії, заповіти та довіреності військового можуть посвідчити командири (начальники) цих частин, з’єднань, установ або закладів. Такі документи прирівнюються до нотаріально посвідчених. Місце для посвідчення має гарантувати дотримання нотаріальної таємниці.
Заповіт:
-Складається письмово, із зазначенням місця, часу та дати складення та місця народження заповідача.
-Присутність не менше 2 свідків.
-Підписує заповідач власноручно або, у разі фізичних вад, — інша особа у присутності заповідача та свідків. Не допускаться вчинення заповіту через представника.
Довіреність:
-Має містити місце, дату підписання, повні дані обох сторін, строк дії.
-Підписує довіритель в присутності посадової особи, яка посвідчує довіреність. У разі фізичних вад, підписує інша особа, відомості про яку зазначаються у посвідчувальному написі.
Докладніше про особливості посвідчення довіреностей та заповітів військових у матеріалі: https://is.gd/nrz2fe
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial
Підготовка документів до нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу житлового будинку – відповідальний процес, який вимагає уваги до деталей. Завчасна перевірка та збирання всіх необхідних документів допоможе уникнути затримок та забезпечить законність угоди.
Основний перелік документів:
- паспорти сторін договору;
- реєстраційні номери облікових карток платника податків;
- правовстановлюючі документи на будинок (договір купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про право на спадщину);
- технічний паспорт;
- довіреність, якщо діє представник.
Додаткові документи (за потреби):
- дозвіл органів опіки та піклування;
- свідоцтво про шлюб / розірвання шлюбу, згода другого з подружжя;
- оцінка майна;
- довідка про склад сім’ї;
- документи на землю;
- заява учасників спільної часткової власності про відмову від здійснення права переважної купівлі частки майна;
- довідка про відсутність боргів за комунальні послуги.
Докладніше: https://is.gd/X7KDdS
Ми в телеграм: https://t.me/minjustofficial