Головна

Відповідно до п. 3 протоколу № 18 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 12 травня 2020 року та керуючись постановою Головного державного лікаря України від 09 травня 2020 року № 18 «Про затвердження  Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при роботі закладів громадського харчування на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) визначені заходи щодо організації роботи суб’єктів господарювання на період карантину.
Суб’єктам господарювання, що надають стоматологічну допомогу забезпечити виконання наступних заходів:

1) Проведення температурного скринінгу усім працівникам. Працівників, в яких виявлено температуру тіла понад 37,20 С або ознаки респіраторних захворювань не допускати до виконання обов’язків. При проведені вимірювання температури тіла контактним методом забезпечувати обов’язкову дезінфекція виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

2) Прийом пацієнтів виключно за попереднім записом з дотримання часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними та проведення необхідного прибирання/дезінфекції. Перебування в приміщенні сторонніх осіб та очікування послуг заборонити, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують дітей віком до 14 років та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю. Очікування повинно відбуватись назовні з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).

3) Не пізніше ніж за день до прийому пацієнта, здійснювати його опитування стосовно стану здоров’я (наявність підвищеної температури, кашель, лихоманка) та контактів з іншими хворими на ГРВІ, визначення доцільності звернення за стоматологічною допомогою. Проводити опитування щоразу перед прийомом пацієнта.

4) Рекламні брошури, журнали та інші матеріали повинні бути недоступними для пацієнтів.

5) При вході до закладу організувати місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.

6) При наданні стоматологічної допомоги пацієнтам використовувати техніки екстраоральних рентгенограм зубів (панорамну рентгенографію або КПКТ).

7) Уникати або мінімізувати маніпуляції, що продукують утворення крапель або аерозолів, мінімізувати використання стоматологічного пустера, повітряно-абразивної обробки, турбінного наконечника.

8) Використання захисту органів дихання та зору (хірургічні маски, респіратори класу захисту FFP2/FFP3, суцільні захисні щитки для обличчя), одноразових халатів, шапочок, стерилізації інструментів та пристроїв, проведення дезінфекції поверхонь та приміщень.

9) Ізоляцію пацієнта в стоматологічному кабінеті.

10) Утилізацію одноразових засобів індивідуального захисту відповідно до вимог Державних санітарно-епідеміологічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325.

11) Після прийому кожного пацієнта здійснення прибирання, дезінфекції засобів індивідуального захисту багаторазового використання та провітрювання приміщення не менше ніж на 15 хвилин.

 

Відповідно до п. 3 протоколу № 18 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 12 травня 2020 року та керуючись постановою Головного державного лікаря України від 09 травня 2020 року № 18 «Про затвердження  Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при роботі закладів громадського харчування на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) визначені заходи щодо організації роботи суб’єктів господарювання на період карантину.

Керівникам закладів громадського харчування забезпечити виконання наступних заходів:

1) Проведення, перед початком зміни, температурного скринінгу усім працівникам. Працівники, в яких виявлено температуру тіла понад 37,20 С або ознаки респіраторних захворювань не допускати до виконання обов’язків. При проведені вимірювання температури тіла контактним методом, забезпечити обов’язкову дезінфекція виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

2) Проведення обслуговування виключно на виніс за попереднім замовленням та/або на відкритих (літніх) майданчиках за умови забезпечення дотримання відстані не менше як 1,5 м між місцями для сидіння за сусідніми столами та розміщення не більше як двох клієнтів за одним столом (без урахування дітей віком до 14 років). Вхід в приміщення клієнтам дозволяти виключно для користування санвузлами та проходами/сходами, що ведуть до літніх майданчиків на даху.

3) Організацію в зоні обслуговування місць для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів та розмістити вказівники про необхідність дезінфекції рук.

4) Здійснення замовлень дистанційно, через облаштоване вікно (вхідні двері) закладу, працівником закладу на відкритих (літніх) майданчиках.

5) Заборони видачі клієнтам паперових меню. Меню розміщувати для безконтактного ознайомлення біля входу або в місцях прийняття замовлення, у кількості, достатній, щоб уникнути скупчення людей.

6) Місце замовлень та розрахунку повинно унеможливлювати вхід клієнтів/офіціантів до приміщень закладу, організувати можливість безготівкового (безконтактного)  розрахунку.

7) Видачу замовлень на виніс здійснювати в закритій тарі.

8) Видачу замовлень на літніх майданчиках можливо здійснювати в багаторазовому посуді за умови його миття при високих температурах у посудомийній машині, з використанням миючих засобів.

9) Працівники повинні бути одягнені в медичну маску або респіратор та одноразові рукавчики.

10) Проведення навчань серед працівників щодо правил використання засобів індивідуального захисту, їх утилізація та контроль за використанням.

11) Постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах. Заборонити використання багаторазових рушників.

12) Інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мереж інтернет та соціальних мережах.

13) Нанесення маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотримання дистанції між клієнтами не менше 1,5 м.

14) Вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни.

15) Централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими пакетами з подальшою утилізацією.

16) Тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).

17) Регулярне миття рук працівниками з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування, утримання від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі, самоізоляцію у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

 

 

Відповідно до п. 3 протоколу № 18 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 12 травня 2020 року та керуючись постановою Головного державного лікаря України від 09 травня 2020 року № 18 «Про затвердження  Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при роботі закладів громадського харчування на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) визначені заходи щодо організації роботи суб’єктів господарювання на період карантину.
Суб’єктам господарювання, що надають послуги в перукарнях та салонах краси забезпечити виконання наступних заходів:

1) Проведення, перед початком зміни, температурного скринінгу усім працівникам. Працівників, в яких виявлено температуру тіла понад 37,20 С або ознаки респіраторних захворювань не допускати до виконання обов’язків. При проведені вимірювання температури тіла контактним методом забезпечувати обов’язкову дезінфекція виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

2) Прийом виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу, який дозволяє виключити контакт між відвідувачами. Очікування організувати ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5м).

3) Заборону перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтам в закладі, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей та/ або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю, осіб похилого віку.

4) На вході до приміщення організовати місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів та розмістити вказівник про необхідність дезінфекції рук.

5) Дозволити одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 5 кв.м. площі зали обслуговування.

6) Забезпечення дистанції не менше 1,5 м між місцями надання послуг. Рекламні брошури, журнали та інші поліграфічні матеріали повинні бути недоступні для клієнтів.

7) Працівники повинні бути одягнені в респіратор або в захисну маску та одноразові рукавчики.

8) Проведення навчань серед працівників щодо правил використання засобів індивідуального захисту, їх утилізація.9) Проведення дезінфекції після кожного клієнта та поточного прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти (ручки дверей, крісел, раковини для миття волосся, полиці робочих місць), очищення/стерилізація інструментів багаторазового використання.

10) Забезпечення працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів.

11) Постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах. Заборонити використання багаторазових рушників.

12) Інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мереж інтернет та соціальних мережах.

13) Нанесення маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотримання дистанції між клієнтами не менше 1,5 м.

14) Вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни.

15) Централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими пакетами з подальшою утилізацією.

16) Тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).

17) Регулярне миття рук працівниками з рідким милом або оброблення їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування, утримання від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі, самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань

Відповідно до п. 3 протоколу № 18 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 12 травня 2020 року та керуючись постановою Головного державного лікаря України від 09 травня 2020 року № 18 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при роботі закладів громадського харчування на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) визначені заходи щодо організації роботи суб’єктів господарювання на період карантину.
Суб’єктам господарювання, що здійснюють торгівлю продовольчими (окрім ринків) та непродовольчими товарами забезпечити виконання наступних заходів:

1) Проведення, перед початком зміни, температурного скринінгу усім працівникам. Працівників, в яких виявлено температуру тіла понад 37,20 С або ознаки респіраторних захворювань не допускати до виконання обов’язків. При проведені вимірювання температури тіла контактним методом забезпечити обов’язкову дезінфекцію виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

2) На вході до закладу торгівлі, а також на кожному вході до торговельно-розважального центру розмістити інформаційні матеріали щодо профілактики коронавірусної хвороби COVID-19 та повідомлення з проханням до відвідувачів залишатись вдома при наявності ознак респіраторних захворювань, організувати місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. 

3) Одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв.м. площі зали обслуговування з дотриманням принципу соціального дистанціювання (1,5 м). Допуск відвідувачів та перебування у закладі дозволяти лише у респіраторі або в захисній масці (у тому числі саморобній).

4) Контроль за виконанням умов з недопущення черг.

5) Ручки корзинок та візків для покупок обробляти дезінфекційним засобом і розташовувати окремо з табличкою «Продезінфіковано». Використані відвідувачами корзини та візки складати окремо та проводити дезінфекційну обробку перед наступним використанням.

6) Працівники повинні бути одягнені в медичну маску або респіратор та одноразові рукавчики.

7) Проведення навчань серед працівників щодо правил використання засобів індивідуального захисту, їх утилізація та контроль за використанням.

8) Постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах. Заборонити використання багаторазових рушників.

9) Інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мереж інтернет та соціальних мережах.

10) Нанесення маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотримання дистанції між клієнтами не менше 1,5 м.

11) Вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни.

12) Централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими пакетами з подальшою утилізацією.

13) Тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).

14) Працівники повинні регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування, утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі, самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

 

Поділитися

Контакти

Хмельницька область

м.Старокостянтинів, 

вул. Острозького, 41, 

індекс: 31100

тел: (03854) 3-11-36  

факс: (03854)3-23-55  

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.