Головна

                                                                                                                                                 

                                                                  ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ РАЙАВТОДОР" ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 03447820

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 31100, Хмельницька обл., місто Старокостянтинів(пн), ВУЛИЦЯ КРИВОНОСА, будинок 3/2

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Технічне переоснащення діючого асфальтобетонного заводу філії "Старокостянтинівський райавтодор» за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н, Старокостянтинівська ОТГ, с.Ланок, вул. Залізнична, 49 (за межами населеного пункту). Планована діяльність підприємства полягає у переході з газоподібного на рідке паливо при виробництві асфальтобетону. Передбачається демонтаж газових пальників, та встановлення рідкопаливних пальників: ДС-185 (Г-КДМ-4) на сушильний барабан та G X4/2 на бітумоплавильних котлах, а також встановлення двох металевих ємностей об’ємом по 20 м3 для зберігання рідкого палива. Планована діяльність передбачається в межах освоєної земельної ділянки площею 1,97 га.

Технічна альтернатива 1.

 

У підпорядкування філії «Старокостянтинівський райавтодор» ДП «Хмельницький облавтодор» перебуває асфальтобетонний завод для забезпечення власних потреб у асфальтобетонній суміші для проведення ремонту доріг. Щебінь фракції 5-15 та відсів щебеню доставляється на територію заводу автотранспортом та відвантажується на відкритий склад, де і зберігається до використання у бурті. Зі складу щебінь та відсів перевантажується ковшовим навантажувачем у приймальні бункери, що розташовані один біля одного. Із бункерів транспортером подаються до сушильного барабану, що буде обладнаний ДС-185 (Г-КДМ-4), який працює на пічному паливі. Викид продуктів горіння та пилу від сушильного барабану відбувається після очистки в технологічному циклоні та гідрофільтрі. З сушильного барабану підсушений щебінь та відсів подається до змішувача ДС-158, до якого подається і розігрітий бітум, де відбувається приготування асфальто-бетонної суміші. Для нагрівання бітуму використовується бітумоплавильний котел, що буде обладнаний пальником G X4/2, який працює на дизельному паливі. Готова асфальтобетонова суміш відвантажується на кузов автомобіля та використовується при виконанні дорожньо-ремонтних робіт.

Технічна альтернатива 2.

Технічна альтернатива 2 не передбачена через відсутність інших технологій виробництва асфальтобетону з використанням рідкого палива, що можуть бути ефективнішими в плані економічності та екологічності.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Хмельницька обл. Хмельницький р-н Ланок вул. Залізнична, 49

  • Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Старокостянтинівська об’єднана територіальна громада

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Хмельницька обл. Хмельницький р-н Ланок вул. Залізнична, 49 (за межами населеного пункту).

Територія асфальтобетонного заводу філії «Старокостянтинівський райавтодор» ДП

«Хмельницький облавтодор» розташовуватиметься на земельній ділянці з кадастровим номером 6824281700:04:008:0108, займатиме один проммайданчик в с.Ланок по вул. Залізнична, 49 (за межами населеного пункту) на території Старокостянтинівської об’єднаної територіальної громади та межує: - з півночі – із частиною об’їзної автодороги м.Старокостянтинів, що розташована на ділянці з кадастровим номером 6824287700:05:022:0003 і цільовим призначенням 12.04 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, державна власність; - зі сходу - із незабудованою земельною ділянкою з кадастровим номером 6824281700:04:008:0037 і цільовим призначенням

  • для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, приватна власність; - з півдня
    • із незабудованою земельною ділянкою з кадастровим номером 6824281700:04:008:0115 і цільовим призначенням 01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, приватна власність; із незабудованою земельною ділянкою з кадастровим номером 6824281700:04:008:0038 і цільовим призначенням 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, приватна власність. Найближча житлова забудова розміщена за 1072 м на північ від складів щебеню та відсіву

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

 

Хмельницька обл. Хмельницький р-н Ланок .

Територіальна альтернатива розглядалась на стадії вибору земельної ділянки; враховані варіанти можливого розміщення з точки зору техніко-економічних міркувань, економного використання земель, транспортного сполучення, наявності існуючого виробничого устаткування та підсобних приміщень, рівня соціально-економічного розвитку регіону та вимог до розташування ферм асфальтобетонного заводу. Територіальна альтернатива 1 є оптимальною для розміщення об’єкта планової діяльності.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Забезпечення потреб місцевої інфраструктури якісним асфальтобетонним покриттям автошляхів та тротуарів. Перехід з природного газу на рідке паливо зменшить залежність від споживання енергоносії, що походять від країни-агресора. Безперебійна робота асфальтобетонного заводу забезпечить проведення дорожніх і ремонтних робіт, що сприятиме покращенню соціально-економічного стану району планованої діяльності, наповненню бюджету та створенню робочих місць для населення, що проживає в межах даної територіальної одиниці.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Загальна площа земельної ділянки, на якій розташовується діючий асфальтобетонний завод філії «Старокостянтинівський райавтодор» ДП «Хмельницький облавтодор», становить 1,97 га. Фактична потужність з випуску асфальто-бетону становить 5000 т/рік. Технічне переоснащення заводу передбачає: - встановлення на сушильний барабан пальника ДС-185 (Г-КДМ-4) номінальною тепловою потужністю 4 МВт, паливо – пічне паливо, планована річна кількість використання палива – 75,4 тонн; - встановлення на бітумолавильні котли 3 (три) пальника G X4/2, номінальною тепловою потужністю по 95 КВт, паливо – дизельне паливо, планована річна кількість використання палива - 9,8 тонн; - встановлення двох металевих ємностей об’ємом по 20 м3 для зберігання рідкого палива – пічного та дизельного палива.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно законодавства України з дотриманням нормативів граничнодопустимих рівнів екологічного завантаження на природне середовище, технічних умов, містобудівних умов та обмежень: - ступінь забруднення атмосферного повітря від планованої діяльності на межі санітарно-захисної зони не повинен перевищувати нормовані показники, що встановлені Наказом МОЗ України №813 від 10.05.2024 р.; - дотримання розмірів санітарно-захисної зони (СЗЗ) на рівні 1000 м відповідно до ДСП-173-96;

  • по акустичному впливу - допустимі рівні шуму не повинні перевищувати допустимі норми згідно вимог ДБН В.1.1-31-2013, ДСП 173-96 та наказу МОЗ України від 22.02.2019 року №463; - по забрудненню та виснаженню водного середовища - ст.ст. 44, 88, 89 "Водного кодексу України". - по забрудненню ґрунтів – ст. 167 "Земельного кодексу України" та ст.ст. 44, 45 Закону України "Про охорону земель"; - по впливу на тваринний та рослинний світ – планована діяльність повинна відповідати вимогам ст.20, 21, 40 Закону України «Про природно-заповідний фонд»; - по поводженню з відходами – максимально можливе використання відходів повторно у виробництві; поводження з відходами відповідно до ст. 13, 17 Закону України "Про управління відходами"; - використання дизельно палива екологічного стандарту не нижче Євро-5; - використання легкого пічного палива, що відповідає вимогам ГСТУ 00149943.010-98 Паливо пічне побутове (ППП). Технічні умови - дотримання правил пожежної безпеки.

щодо технічної альтернативи 2.

 

технічна альтернатива 2 не розглядається через її відсутність

щодо територіальної альтернативи 1.

територія об’єкту розташована за межами об'єктів природно-заповідного фонду та інших природоохоронних територій. Обмеження щодо дотримання розмірів погоджених та відведених меж територій, протипожежних та санітарних розривів між будівлями та спорудами, водоохоронних та санітарно-захисних зон

щодо територіальної альтернативи 2.

не розглядається, у зв'язку з тим, що прийнята пріоритетною територіальна альтернатива 1.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Інженерна підготовка території не потребується, оскільки зведення нових будівль та споруд для здійснення плановано діяльності не передбачається. Проектні рішення в період технічного переснащення та експлуатації будуть забезпечувати: - раціональне використання площ; - застосування заходів протидії підтопленню, просіданню, активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювані, захисні та компенсаційні заходи; - запобігання потрапляння забруднених дощових та талих вод в ґрунт та підземні води передбачено шляхом їх збору та відведення; покриття доріг, проїздів, майданчиків асфальтобетонним та бетонним покриттям.

щодо технічної альтернативи 2.

відмова від провадження планової діяльності не розглядається

щодо територіальної альтернативи 1. аналогічно технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 2.

не розглядається, у зв'язку з тим, що прийнята пріоритетною територіальна альтернатива 1

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Очікувані впливи планованої діяльності об’єкта на наступні компоненти природного середовища: - клімат і мікроклімат – в межах нормативного; - повітряне середовище – викиди в атмосферне повітря при повсякденному функціонуванні асфальтобетонного заводу; - водне середовище – забір води для виробничих та господарсько-питних потреб, утворення стічних вод при використанні води персоналом для господарсько-питних потреб; - геологічне середовище, ґрунти, підземні води –можливість забруднення при експлуатації об’єкта (випадкові витоки рідкого палива та бітуму, забруднені дощові та талі води) - при виконанні запроектованих заходів по захисту - в межах нормативного; - шум – при роботі устаткування завода та двигунів внутрішнього згоряння; - рослинний та тваринний світ – в межах нормативного; - культурна спадщина - вплив відсутній; - навколишнє соціальне середовище - позитивний вплив на рівень зайнятості місцевого населення та розвиток економіки регіону. - навколишнє техногенне середовище - вплив відсутній.

щодо технічної альтернативи 2.

не розглядається через її відсутність

 

щодо територіальної альтернативи 1. аналогічно технічній альтернативі 1 щодо територіальної альтернативи 2.

не розглядається, у зв'язку з тим, що прийнята пріоритетною територіальна альтернатива 1

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

11 Інші види діяльності Інші види діяльності: постійно діючі траси і треки для перегонів, тестові полігони для моторизованих транспортних засобів; майданчики для тестування (випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше; шламонакопичувачі, хвостосховища; складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; склади і перевалочні бази металобрухту площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу; установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання, гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150 кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік; виробництво і переробка виробів на основі еластомерів; споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону; видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду; генетично- інженерна діяльність, введення в обіг та будь-яке використання генетично модифікованих організмів та продукції, виробленої з їх використанням (у відкритій системі); інтродукція чужорідних видів фауни та флори у довкілля; виробництво мікробіологічної продукції; виробництво, утилізація і знищення боєприпасів, ракетного палива та інших токсичних хімічних речовин;"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, визначається згідно ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23 травня 2017 року, Постановою КМУ від 13 грудня 2017 р. № 1026

«Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля», Наказом Міндовкілля України від 15.03.2021 № 193 «Про затвердження Загальних методичних рекомендацій щодо змісту та порядку складання звітів з оцінки впливу на довкілля». Зокрема, плануються дослідження впливу на атмосферне повітря, геологічне і водне середовища, ґрунти, рослинний та тваринний світ, культурну спадщину, соціальне та техногенне середовища, передбачається виконання розрахунків розсіювання шкідливих речовин в атмосферному повітрі, аналіз приземних концентрацій шкідливих речовин

 

на межі санітарно-захисної зони, розрахунки рівнів шуму.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку

 

впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається що видається Департаментом природних ресурсів та екології Хмельницької обласної державної адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент природних ресурсів та екології Хмельницької обласної державної адміністрації , 29000, м. Хмельницький, вул. Свободи, 70, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., (0382) 61 85 08; (0382) 61 85 07, начальник відділу оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки – Олех Марина Сергіївна

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Поділитися

Контакти

Хмельницька область

м.Старокостянтинів, 

вул. Острозького, 41, 

індекс: 31100

тел: (038-54) 3-23-55

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.