Рішення виконкому
УКРАЇНА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від «27» жовтня   2011р.    № 3                                                      м. Старокостянтинів

Заслухавши інформацію заступника міського голови, начальника фінансового управління виконавчого комітету міської ради Камінської В.К. про стан надходження місцевих податків і зборів до місцевого бюджету та керуючись п. б ст. 28  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради                                                         вирішив:   1.  Інформацію заступника міського голови, начальника фінансового управління виконавчого комітету міської ради Камінської В.К. про надходження місцевих податків і зборів до місцевого бюджету взяти до відома.   2. Міському відділу регулювання земельних відносин (Капляр Л.Г.):
2.1     Розробити пропозиції щодо розміру плати за резервування земельної ділянки для суб”єктів підприємницької діяльності на період укладання договору  до 15.11.11 р. та подати на затвердження  чергової сесії міської ради.
2.2    Провести інвентаризацію земель міста щодо правомірності використання її фізичними та юридичними особами, провести звірку наявності договорів оренди з Старокостянтинівською ОДПІ.
2.3    Переглянути всі діючі договори оренди земельних ділянок та провести перерахунок розміру орендної плати у відповідності до рішення 27 сесії міської ради від 06.06.2008 року №23 в термін до 01.12.2011 р.
2.4    Постійно здійснювати контроль за своєчасним оформлення договорів оренди земельних ділянок в Державному кадастрі та повідомляти землекористувачів про закінчення терміну дії договорів за два місяці до закінчення дії договору.
2.5    Відновити облік по земельних ділянках, які надано в тимчасове користування для городництва.
2.6.    Щомісячно надавати реєстр про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання для Старокостянтинівської ОДПІ.
2.7. Цільове призначення  земельної ділянки в каталозі по земельних питаннях на сесії міської ради в частині орендної плати вказувати відповідно до додатку 1 рішення 27 сесії міської ради від 06.06.2008 року №23.
      2.8. При розгляді питань на сесії міської ради по продовженню терміну дії договорів оренди для землекористувачів, проводити звірку з даними податкової інспекції щодо наявності (відсутності) податкового боргу до бюджету по сплаті орендної плати за землю.
2.9. Щомісячно, до 12 числа місяця наступного за звітним місяцем надавати інформацію по оренді землі фінансовому управлінню виконкому міської ради.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря міської ради Степанишина О.Д.

 

Міський голова                                                                                                                                   Микола Мельничук




ІНФОРМАЦІЯ
ПРО  СТАН  НАДХОДЖЕННЯ МІСЦЕВИХ ПОДАТКІВ ТА ЗБОРІВ


На виконання п. І рішення виконавчого комітету міської ради від 29.09.2011 року № 460 «План роботи виконавчого комітету міської ради на ІV квартал 2011 року», фінансове управління виконавчого комітету міської ради повідомляє, що станом на 01.10.2011 року до бюджету міста надійшло платежів на суму  85995,9 тис.грн., що становить 74,5% річних планових показників на 2011 рік та 132,1% до фактичних надходжень відповідного періоду минулого року.
    До загального фонду бюджету надійшло 80026,9 тис.грн. (разом з трансфертами), що становить 98,3% уточнених показників розпису доходів на 9 місяців та 131,8 % до фактичних надходжень відповідного періоду минулого року, в тому числі власних доходів бюджету міста надійшло 23016,1 тис.грн., що становить 104,1% уточнених показників розпису доходів на 9 місяців та 119,2 % до відповідного періоду минулого року.    
    Станом на 01.10.2011 року доходів, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів (І кошик) надійшло 20231,5 тис.грн., що становить 71,0% річних планових показників, 109,7% показників розпису доходів доведених МФУ на 9 місяців, 102,7% уточнених показників розпису доходів затверджених міською радою на 9 місяців та 121,3% до  відповідного періоду минулого року.
Збільшення надходжень у 2011 році до надходжень відповідного періоду минулого року досягнуто по:
- по податку на доходи найманих працівників завдяки збільшенню мінімальної заробітної плати у 2011 році;
- податку на доходи фізичних особ - суб»єктів підприємницької діяльності і незалежної професійної діяльності завдяки збільшенню розмірів доходів суб»єктами підприємницької діяльності за підсумками 2010 року відповідно до задекларованих доходів на 2010 рік та  сплаті донарахованих сум за 2010 рік;
- податку на доходи фізичних  особ – військовослужбовців та особ рядового і начальницького складу завдяки збільшенню розміру фонду оплати праці військовослужбовцям у середньому на 40%;
- податку на доходи фізичних особ від продажу нерухомого майна та надання нерухомості в оренду (субаренду), житловий найм (піднайм) в зв»язку із обмеженням пільгових умов оподаткування операций з продажу об»єктів нерухомого майна відповідно до ст. 172 Податкового кодексу України;
- податку на доходи фізичних осіб від отриманого  платником доходу внаслідок прийняття ним у спадщину майна, коштів, майнових чи немайнових прав в зв»язку із обмеженням переліку членів сім»ї спадкодавця, які користуються пільгою при успадкуванні об»єктів спадщини відповідно до ст. 174.2.1.а)  Податкового кодексу України.
          Доходів, що не враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів (ІІ кошик) до бюджету міста надійшло 2784,5 тис.грн., що  становить 68,3% річних планових показників, 115,1% показників розпису доходів на 9 місяців та 106,1 % до відповідного періоду минулого року.
           Збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності (торгові патенти) до бюджету надійшло  в сумі 212,7 тис.грн., що становить 108,6%  до плану на 9 місяців та 140,1 % до відповідного періоду минулого року.  Збільшення надходжень до попереднього періоду досягнуто завдяки збільшенню кількості платників збору на 3 юридичні особи по роздрібній торгівлі. На 4 сесії міської ради від 25.01.2011 року затверджені нові ставки збору на 2011 рік відповідно до Податкового кодексу України (граничні розміри) та затверджено Положення про збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності.
           Зменшення надходжень по окремих платежах до відповідного періоду минулого року пояснюється наступним:
-    по фіксованому податку на доходи фізичних осіб – майже 40% платників зареєструвалися платниками єдиного податку.
-    по податку на прибуток -  у 2010 році КП «Тепловик» сплатив  донараховану суму за підсумками документальної перевірки податковою інспекцією в розмірі 197,5 тис.грн., а в 2011 році таких нарахувань немає.
-    по податку на землю з юридичних осіб - у січні-вересні 2010 року сплатив ТОВ «Старокостянтинівцукор» в сумі 78,4 тис.грн., коли у січні-вересні 2011 року підприємство сплачує орендну плату за землю.
Збільшення надходжень по окремих платежах до відповідного періоду минулого року досягнуто наступним:
-    по орендній платі за землю у січні-вересні 2011 року сплатив ТОВ «Старокостянтинівцукор» в сумі 391,3 тис.грн., коли у січні-вересні 2010 року  сплата була в сумі  256,7 тис.грн.
-    по частині чистого прибутку (доходу) – у 2011 році до бюджету перерахувала редакція газети частину прибутку (доходу) в сумі 3,1 тис.грн. за підсумками 2010 року (нарахування проведені за рахунок виборчої кампанії). За результатами звітності за І півріччя до бюджету сплатили КП «Водоканал» в сумі 7,5 тис.грн та КРБШП в сумі 13,3 тис.грн., коли у 2010 році таких нарахувань не було.
       -  по коду 240603 інші надходження – надійшли кошти  за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності 32,8 тис.грн., повернення коштів до бюджету міста згідно акту ревізії за 2010 рік в сумі 7,4 тис.грн., часткове погашення кредиторської вимоги ІІІ черги ліквідатором по АКАБ «Україна» в сумі 1,4 тис.грн., повернення надмірно виплачених лікарняних за 2010 рік в сумі 0,4 тис.грн..
-    плати за оренду комунального майна – проведена індексація орендної плати.
       До спеціального фонду бюджету міста надійшло 5969,0 тис.грн., що становить 82,1 %  до річних планових призначень та 136,6% до надходжень минулого року.
         Власних коштів бюджетних установ надійшло 1593,9 тис.грн., що становить  79,3 % до річних планових призначень та 113,9% надходжень минулого року. Надходження за платні послуги  бюджетних установ збільшилися до попереднього року по управлінню освіти виконкому міської ради  в зв»язку із збільшенням  кількості орендарів майна та збільшення оплати за навчання в МНВК. Надходження по інших джерелах власних надходжень бюджетних установ збільшилися до попереднього року по відділу культури виконкому міської ради  в зв»язку їз збільшенням обсягу благодійних внесків на захід «Подаруй замку майбутнє» в сумі 10,5 тис.грн. та на будинок культури -1,0 тис.грн..
          Збору за першу реєстрацію транспортного засобу до бюджету міста надійшло 653,7 тис.грн., що становить 95,2 % до річних планових показників.
          Збору за забруднення навколишнього природного середовища (екологічного податку) надійшло в сумі 143,3 тис.грн, що становить 66,9 % до уточнених річних планових показників та 359,1% до  минулого року.
Єдиного податку надійшло до бюджету міста в сумі 1485,4 тис.грн., що становить 103,7 % до планових показників на 9 місяців поточного року  та 112,5 % до минулого року. Збільшення надходжень по фізичних особах досягнуто завдяки збільшення кількості платників та затвердження нових збільшених ставок податку на 2011 рік  на 4 сесії міської ради від 25.01.2011 року.
             Коштів за відчуження комунального майна до бюджету надійшло в сумі 5,8 тис.грн згідно акту ревізії КРУ за продаж автомобілів у 2010 році комунальними підприємствами міста (ЖЕК, Водоканал, Тепловик).
           Коштів цільового фонду, утвореного міською радою надійшло в сумі 0,7 тис.грн. за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності.
     
                  В той же час, є значні резерви надходження до місцевого бюджету по окремих платежах  за рахунок погашення податкового боргу, яки станом на 1 жовтня 2011 року складає  965,1 тис.грн.:
-    земельний податок (в т.ч. орендна плата)– 220,9 тис.грн
-    місцеві податки і збори                              – 10,4 тис.грн.
-    плата за забруднення навколишнього
природного середовища                            - 10,3 тис.грн. (70%)
            -    єдиний податок                                           – 13,9 тис.грн. (43%)
-    податок на доходи фізичних осіб               – 573,1  тис.грн.
-    податок на транспорт                                –  135,7 тис.грн.
             -    збір за спеціальне водокористування     -   0,8 тис.грн.           Крім цього, для залучення до бюджету міста додаткових надходжень необхідно активізувати роботу по організації справляння земельних платежів, а саме необхідно міському відділу регулювання земельних відносин:
- розробити пропозиції щодо розміру плати за резервування земельної ділянки для суб”єктів підприємницької діяльності на період укладання договору  до 15.11.11 р. та подати на затвердження  чергової сесії міської ради.
- провести інвентаризацію земель міста щодо правомірності використання її фізичними та юридичними особами, провести звірку наявності договорів оренди з Старокостянтинівською ОДПІ.
- переглянути всі діючі договори оренди земельних ділянок та провести перерахунок розміру орендної плати у відповідності до рішення 27 сесії міської ради від 06.06.2008 року №23 в термін до 01.12.2011 р.
- постійно здійснювати контроль за своєчасним оформлення договорів оренди земельних ділянок в Державному кадастрі та повідомляти землекористувачів про закінчення терміну дії договорів за два місяці до закінчення дії договору.
- відновити облік по земельних ділянках, які надано в тимчасове користування для городництва.
- щомісячно надавати реєстр про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання для Старокостянтинівської ОДПІ.
- цільове призначення  земельної ділянки в каталозі по земельних питаннях на сесії міської ради в частині орендної плати вказувати відповідно до додатку 1 рішення 27 сесії міської ради від 06.06.2008 року №23.
      - при розгляді питань на сесії міської ради по продовженню терміну дії договорів оренди для землекористувачів, проводити звірку з даними податкової інспекції щодо наявності (відсутності) податкового боргу до бюджету по сплаті орендної плати за землю.
- щомісячно, до 12 числа місяця наступного за звітним місяцем надавати інформацію по оренді землі фінансовому управлінню виконкому міської ради.
  
 
      Заступник міського голови,
      начальник фінуправління                                                                В.К.Камінська


Поділитися

Контакти

Хмельницька область

м.Старокостянтинів, 

вул. Острозького, 41, 

індекс: 31100

тел: (038-54) 3-23-55

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.