Даний аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради «Про внесення змін в порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності та надається розповсюджувачам зовнішньої реклами» (далі Аналіз) підготовлений відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” від 11.09.2003 р. №1160-IV.
Опис проблеми
У зв’язку із зміною вартості землі в місті згідно рішення 4 сесії міської ради від 25 січня 2011 року №22 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста» з метою приведення плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів до нової вартості землі пропонується до розгляду проект рішення виконавчого комітету міської ради «Про внесення змін в порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами».
Основними нормативно-законодавчими актами, які регулюють цей порядок є Закон України «Про рекламу» від 11.07.03 №1121-IV , постанова Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року №2067 «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами» із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009 року № 968, рішення виконавчого комітету міської ради від 12 листопада 2009 року №478 «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами в м. Старокостянтинів», рішення 4 сесії міської ради від 25 січня 2011 р. №22 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста».
Цілі державного регулювання
Основною метою даного регулювання є виконання вимог законодавчих та нормативних актів щодо порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами. Встановлення економічно обґрунтованої плати за користування місцем розташування зовнішньої реклами в залежності від місця встановлення зовнішньої реклами.
Альтернативні способи досягнення встановлених цілей.
Залишити існуючу ситуацію без змін. Ця альтернатива є неприйнятною, оскільки залишається неузгодженість з вимогами чинного законодавства.
Прийняття запропонованого рішення. Ця альтернатива є найбільш прийнятною, оскільки, запропоноване рішення упорядковує відносини із суб’єктами господарювання, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на об’єктах, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Старокостянтинів.
Механізми та заходи, які пропонується застосувати для розв’язання проблеми
Порядком обрахування плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Старокостянтинова регламентована процедура обрахування плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності, яка залежить від вартісної оцінки землі в місті. В зв’язку із збільшенням вартості 1 м² землі в місті з 33,00 грн. до 65,00 грн. підлягає перегляду даний Порядок.
Очікувані результати від прийняття регуляторного акта
У разі прийняття запропонованого регуляторного акта можливість досягнення цілей регулювання є повною. Вплив зовнішніх факторів виключений, за винятком випадку зміни законодавства України у сфері регулювання цього питання.
Для визначення очікуваних результатів від прийняття даного регуляторного акта застосовуємо метод аналізу вигод і витрат.
Таблиця вигод і витрат
Сфера впливу |
Вигоди |
Витрати |
Місцева влада |
|
Витрати відсутні |
Суб’єкти підприємницької діяльності-юридичні та фізичні особи |
врегулювання питання розміру плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів виходячи з нової оцінки землі |
Збільшення плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів |
Громадяни |
- збільшення надходжень до бюджету міста |
Витрати громадян відсутні |
Додаткові надходження до бюджету становитимуть 56000,00 грн.
Обґрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акту
Термін дії запропонованого регуляторного акту необмежений, з можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни законодавства чи в інших випадках.
Показники результативності регуляторного акта
- Кількість розповсюджувачів реклами (суб’єктів господарювання) на території міста Старокостянтинів.
- Загальна кількість рекламних конструкцій.
- Розмір надходжень від плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності м. Старокостянтинова.
Заходи з відстеження результативності регуляторного акта
- Базове відстеження результативності регуляторного акта проведено при підготовці проекту.
- Строк проведення повторного відстеження результативності акта – через рік з дня набрання чинності рішення.
Для відстеження результативності використовуються дані отримані в фінансовому управлінні виконавчого комітету міської ради.