Назва відділу: відділ з питань державної реєстрації виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради.
Адреса: м.Старокостянтинів, вул. Острозького 66
Тел.: (03854)3-22-10
Ел. адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік особистого прийому громадян:
понеділок з 8.00 – 12.00
вівторок з 13.00 - 16.00
середа з 8.00 – 12.00
четвер з 13.00 - 16.00
п’ятниця з 8.00 – 12.00
Начальник відділу: Решетнік Юрій Юрійович
Основні завдання та функції відділу:
Основними завданнями відділу є:
1. забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, визначених Законом України;
2. забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форм власності та підпорядкування та фізичних осіб – підприємців, визначених Законом України;
3. забезпечення державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій;
4. ведення Державного реєстру прав, Єдиного державного реєстру та надання відомостей з нього;
5. формування та ведення реєстраційних справ;
6. здійснення інших повноважень, визначених чинним законодавством та нормативно-правовими актами/
Функції відділу:
Відділ, відповідно до покладених на нього завдань забезпечує дотримання Конституції України та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, рішень Старокостянтинівської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, інших нормативних актів, що регулюють забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації.
1. У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відділ:
1) проводить державну реєстрацію прав;
2) здійснює ведення Державного реєстру прав;
3) встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;
4) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;
5) запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав до 1 січня 2013 року, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем, документів та/або у разі, якщо відповідні документи не подані заявником;
6) під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
7) відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав;
8) присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав;
9) виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);
10) формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;
11) формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі;
12) здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством.
2. У сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – підприємців відділ:
1) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;
2) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;
3) проводить реєстраційні дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;
4) веде Єдиний державний реєстр;
5) веде реєстраційні справи;
6) здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством.
__________________________________________________________________________________