Виконавчі органи

Назва відділу: Відділ з питань реєстрації місця проживання виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради.
Адреса: м.Старокостянтинів, вул. Попова 71 (1 поверх приміщення ЖЕК)
Тел.: (03854)3-11-13
Ел. адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік особистого прийому громадян за адресою вул. Попова 71 (1 поверх приміщення ЖЕК): 

                                        понеділок з 8.00 – 12.00

                                        вівторок  з  13.00 - 16.00

                                        середа    з  8.00 – 12.00 

                                        четвер    з  13.00 - 16.00

                                        п’ятниця  з  8.00 – 12.00

Графік особистого прийому громадян у центрі надання адміністративних послуг за адресою вул. Миру 36 : 

                                        понеділок з 13.00 – 16.00

                                        вівторок  з  8.00 - 12.00

                                        середа    з  13.00 – 16.00 

                                        четвер    з  8.00 - 12.00

                                        п’ятниця  з  13.00 – 16.00

Завідувач відділу:  Іванощук Олена Петрівна

тел.: 3-21-31

1. Основними завданнями відділу є:

1. забезпечення реалізації державної політики з питань реєстрації місця проживання, визначених Законом України;

2. забезпечення реалізації державної політики у сфері зняття з реєстрації місця проживання, визначених Законом України;

3. проведення реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;

4.  формування та ведення Реєстру територіальної громади;

5. надання інформації та внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.

6. здійснення інших повноважень, визначених чинним законодавством та нормативно-правовими актами.

2. Функції відділу

2.1. Відділ, відповідно до покладених на нього завдань забезпечує дотримання Конституції України та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністів України, наказів міністерств, рішень Старокостянтинівської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, інших нормативних актів, що регулюють забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації місця проживання.

2.2. У сфері реєстрації місця проживання відділ:

2.2.1. перевіряє належність документа, до якого вносяться відомості про місце проживання, його дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання/перебування та наявність документів, необхідних для реєстрації місця проживання/перебування;

2.2.2. проводить реєстрацію місця проживання/перебування фізичних осіб;

2.2.3. оформляє і видає довідку про реєстрацію місця проживання дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки, за встановленою формою;

2.3. У сфері зняття з реєстрації місця проживання відділ:

2.3.1. перевіряє правильність заповнення заяви про зняття з реєстрації місця проживання/перебування та наявність документів, необхідних для зняття з реєстрації місця проживання/перебування;

2.3.2.  проводить зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;

2.3.3. оформляє і видає довідки про зняття/реєстрацію місця проживання фізичним особам;

2.3.4. оформляє і видає довідку про зняття з реєстрацію місця проживання дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки, а також вилучає раніше видану довідку про реєстрацію місця проживання для подальшого знищення;

2.4. формує та веде реєстр територіальної громади, розпорядником якого він є;

2.5. передає інформацію та вносить у встановленому законом порядку відомості про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру. До підключення до Єдиного державного демографічного реєстру, інформація передається протягом семи календарних днів до територіального підрозділу ДМС в паперовому та електронному вигляді за встановленими формами;

2.6. здійснює обмін відомостями між реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи у разі її вибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці;

2.7. складає адміністративний протокол за вчинення правопорушення, визначеного у Кодексі України про адміністративні правопорушення в статті 197 «Проживання без паспорта», якщо під час подачі документів встановлено, що особа звернулась для реєстрації нового місця проживання після спливу встановленого законодавством терміну зняття з реєстрації попереднього місця проживання або подала для реєстрації місця проживання недійсний паспорт громадянина України;

2.8. надсилає повідомлення (залежно від форми ведення реєстрів в письмовій або електронній формі) про зняття з реєстрації місця проживання особи за встановленою формою, у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання в іншій адміністративно-територіальній одиниці.  Повідомлення надсилається до органу реєстрації, на території обслуговування якого було зареєстроване попереднє місце проживання особи;

2.9. скасовує реєстрацію місця проживання/перебування особи або зняття з реєстрації місця проживання в разі її проведення з порушенням вимог законодавства;

2.10. у разі прийняття рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (провулків), зміни у адміністративно-територіальному устрої на підставі відповідних актів вносить зміни до реєстру територіальної громади, із збереженням попередніх даних, із подальшим внесенням цієї інформації до Єдиного державного демографічного реєстру;

2.11. надає визначені законодавством відомості до Державного реєстру виборців, про громадян України, які належать до відповідної адміністративної - територіальної одиниці;

2.12. готує відомості з інформацією щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб для передачі органам виконавчої влади у передбачених законом випадках;

2.13. до створення реєстру територіальної громади підтримує в актуальному стані картотеки з питань реєстрації осіб, які передані ДМС, житлово-експлуатаційними організаціями, що забезпечували ведення картотек за карткою реєстрації особи та адресною карткою особи за відповідними формами;

2.14.   забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

2.15.  розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів Старокостянтинівської міської ради;

2.16.  забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є; організовує роботу з укомплектування, зберігання та використання архівних документів;

2.17.  забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

2.18.   приймає участь у забезпеченні захисту персональних даних;

2.19.    видає довідки згідно затвердженого положення про порядок видачі довідок;

2.20.   проводить реєстрацію місця перебування згідно довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, виданої управлінням соціального захисту населення.

2.21.   щомісячно формує і надає до відділу Державного реєстру виборців виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради відомості про виборців (осіб).

2.22.  щотижня формує відомості про реєстрацію та зняття з реєстрації осіб, осіб які знятті з реєстрації згідно свідоцтва про смерть, відомості про впорядкування в паспортних документах перейменування (найменування)/зміну назви вулиць згідно рішень сесій міської ради на ДМС;

2.23. надає інформацію управлінню соціального захисту населення про знятих та зареєстрованих осіб за місяць, який передує звітному.   

Поділитися

Контакти

Хмельницька область

м.Старокостянтинів, 

вул. Острозького, 41, 

індекс: 31100

тел: (038-54) 3-23-55

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.