Заслухавши інформацію заступника міського голови, начальника фінансового управління виконавчого комітету міської ради Камінської Валентини Казимирівни про перевірку наявності повноти документів для надання пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги та використання субвенції з державного бюджету за 2010 рік та І півріччя 2011 року, керуючись п. 3 ст.111 Бюджетного кодексу України та ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради вирішив:1. Інформацію заступника міського голови, начальника фінансового управління виконавчого комітету міської ради Камінської В.К. про перевірку наявності повноти документів для надання пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги та використання субвенції з державного бюджету за 2010 рік та І півріччя 2011 року взяти до відома.
2. Начальнику Управління праці та соціального захисту населення Верчуку І.М. та начальнику відділу бухгалтерського обліку та виплат – головному бухгалтеру Кислій О.М.:
2.1 встановити суворий контроль за ефективним та цільовим використанням бюджетних коштів;
2.2 вчасно проводити звіряння надання пільг особам, які мають право на пільги з підприємствами-надавачами послуг;
неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови, начальника фінансового управління Камінську В.К.
Міський голова Микола Мельничук
І Н Ф О Р М А Ц І Я
про перевірку наявності повноти документів для надання пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги та використання субвенції з державного бюджету за 2010 рік та І півріччя 2011 року.
Відповідно до плану роботи головним спеціалістом фінансового управління виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради проведено перевірку наявності повноти документів для надання пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги та використання субвенції з державного бюджету за 2010 рік та І півріччя 2011 року.В ході перевірки встановлено:Субсидії. Протягом 2010 року в управлінні праці та соціального захисту населення було призначено субсидію 3015 сімей. Загальна сума призначених субсидій на житлово-комунальні послуги склала 4587345,23 грн. в тому числі за рахунок загального фонду – 907163,31 грн., та спеціального фонду – 3680181,92 грн.
В порівнянні з минулим опалювальним сезоном ( за 2009 рік) кількість отримувачів субсидій зросла на 955 сімей.
На період опалювального сезону січень- квітень 2011 року було призначено субсидію в середньому на 3166 сімей. Станом на 01.07.2011 року ( травень-червень) отримує субсидію 390 сімей. Збільшення кількості отимувачів субсидій пов”язано із підвищенням тарифів на газ, воду, теплопостачання та електроенергію.
Субсидія в управлінні праці та соціального захисту населення призначається на шість місяців для сімей, в яких плата за житлово-комунальні послуги перевищує 15% від середньомісячного сукупного доходу сім”ї для працездатних осіб, та 10% - для непрацездатних осіб. Щомісяця формуються переліки уповноважених власників (наймачів), яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, які подаються до підприємств житлово-комунального господарства.
Сума призначених субсидій на житлово-комунальні послуги станом на 01.07.2011 року складає 4732256,64 грн.; профінансовано 5137125,85 грн. з них: - заборгованість минулого року 561375,82 грн.; - поточне споживання 4575750,03 грн. В той же час кредиторська заборгованість по субсидіїї складає 156506,61 грн.Пільги. У відділі персоніфікованого обліку пільгових категорій населення станом на 01.07.2011 року зареєстровано в Єдиному державному автоматизованому реєстрі 6502 особи, які мають право на пільги згідно Законів України:
- ЗУ “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” - 1927 чол.; в т.ч.:
- інваліди війни – 184 особи - пільга 100%;
- учасники бойових дій – 580 осіб – пільга 75%;
- учасники війни - 829 осіб – пільга 50%;
-члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни – 334 особи – пільга 50%.
- ЗУ “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні” – 1799 осіб – безкоштовний проїзд.
- ЗУ “Про соціальний захист дітей війни” – 3039 осіб – пільга 25%.
- ЗУ “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” – 181 особа – пільга 50%.
- ЗУ “Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист” - 937 осіб - пільга 50%.
- ЗУ “Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні” – 3 особи – пільга 50%.
- ЗУ “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” – 780 осіб безкоштовний проїзд.
- ЗУ”Про жертви нацистських переслідувань” – 5 осіб – пільга 50%
- ЗУ “Про пожежну безпеку”, “Про Службу безпеки України”, “Про соціальний і правовий захист військовослужбовцій та членів їх сімей”, “Про міліцію” - 107 осіб – пільга 50%.
- ЗУ “Про охорону дитинства” – 157 осіб – пільга 50% в т.ч.:
- дітей 339 осіб – безкоштовний проїзд.
- Пенсіонери за віком – 3042 особи - безкоштовний проїзд. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 31.03.2003 року №426 до членів сім'ї пільговика при наданні пільг належать:
- дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років);
- неодружені повнолітні діти, визнані інвалідами з дитинства І та ІІ групи, або інвалідами І групи;
- особа, яка проживає з інвалідом війни І групи та доглядає за ним;
- непрацездатні батьки;
- особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням пільговика та проживає разом з ним. В управлінні праці та соціального захисту населення на кожного пільговика заведена особова справа за номером . В склад справи обов”язково входять копії:
- посвідчення, що дає право на пільгу;
- ідентифікаційного номера;
- паспорта,
- довідка про склад сім”ї ;
- персональна облікова картка (Форма-1 пільга) Вибірковою перевіркою справ осіб, які мають право на пільги щодо повноти наявності всіх документів для нарахування пільг відповідно до категорій та на членів сім»ї, на яких поширюється пільга, порушень не встановлено, всі справи сформовано з повним обсягом документів та призначено пільги відповідно до вимог чинного законодавства. Також, сформовані справи по організаціях – надавачах послуг, де щомісячно підшиваються акти звіряння розрахунків за надані послуги, розрахунок вартості послуг, списки пільговиків, звіт електронної звірки з надавачами послуг. В звітах електронної звірки комунальних підприємств вказується категорії пільговиків, їх кількість, розмір пільги та сума нарахувань. Сума нарахувань електроної звірки відповідає актам звіряння .
Щомісяця підприємства-надавачі послуг подають інформацію про фактично нараховані суми за надані послуги пільговикам управлінню праці та соціального захисту населення в електронному вигляді, після чого проводиться електронна звірка вартості пільгових послуг, наданих пільговикам в минулому місяці. За результатами проведеної звірки організації-надавачі послуг надають управлінню праці в паперовому вигляді акт звіряння розрахунків за надані послуги.
Після підписання акту звіряння управління праці готує розрахунки за надані послуги і подає їх фінансовому управлінню.
Станом на 01.07.2011 року нараховано пільг на житлово-комунальні послуги в сумі 3815521,71 грн., профінсовано субвенції з державного бюджету на відшкодування пільг в сумі 3511064,74 грн. В той же час заборгованість по пільгах складає 816174,67 грн. За результатами проведеного аналізу керівнику та головному бухгалтеру підприємства необхідно:
• встановити суворий контроль за ефективним та цільовим використанням бюджетних коштів;
• вчасно проводити звіряння надання пільг особам, які мають право на пільги з підприємствами-надавачами послуг;
• неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Заступник міського голови, начальник фінуправління В.К.Камінська