За І квартал 2015 року до виконкому надійшло 304 звернень громадян. Серед звернень: 264 письмових звернень громадян, 28- надійшли під час особистого прийому. Кількість колективних звернень громадян – 12. За спектром і характером основні питання, з якими звертались громадяни, характеризуються таким чином:
1) питання соціального захисту та надання матеріальної дапомоги– 156 звернень;
2) питання житлово-комунального господарства - 21 звернень;
3) питання підприємництва – 15;
4) питання земельних відносин – 18;
5) питання житлової політики – 28;
6) питання містобудування та архітектури – 13;
7) питання пенсійного забезпечення – 1;
8) інші – 52.
З Хмельницької обласної державної адміністрації, обласної ради та контактного центру надійшло 40 звернень, на які вчасно надані відповіді до обласної державної адміністрації, обласної ради, контактного центру та заявникам.
Кожного третього вівторка місяця у виконавчому комітеті міської ради здійснюється пряма телефонна лінія «запитай у влади» з міським головою та його заступниками. За звітній період проведено 3 прямі лінії, надійшло 2 дзвінки по яких надано роз’яснення.
Визначений час прийому громадян міським головою і його заступниками.
Кожне звернення вивчається та опрацьовується відділами, управліннями виконавчого комітету міської ради, комунальними підприємствами відповідно до розподілу обов’язків.
Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за І квартал 2015 року
- Деталі