- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 1047
Більше не треба йти у ДРАЦС. У декілька кліків на порталі Дія ви подаєте заяву та обираєте місце, час, формат, проведення церемонії.
Для цього потрібно:
Авторизуватися на порталі Дія та перейти у розділ «Сім’я»
Обрати послугу «Заява про шлюб»
Заповнити заяву та обрати час і місце реєстрації
Сплатити адміністративний збір
Підписати заяву електронним підписом
Щоб ваш партнер авторизувався у своєму кабінеті на порталі, перейшов на заяву за посиланням з пошти та підписав її електронним підписом.
Після цього обраний ДРАЦС надішле вам відповідь та деталі щодо церемонії на пошту.
Процес подання заяви онлайн триває менше 15 хвилин: https://diia.gov.ua/services/zayava-na-shlyub
А вам лише потрібно з’явитися у ДРАЦС у день одруження
Послуга реалізується Мінцифрою спільно з Міністерство юстиції України за підтримки Європейського Союзу в межах проєкту EU4DigitalUA.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 525
Дізнайтесь про послуги з соціального захисту на Гіді з державних послуг. Буде корисно усім, хто потребує соціальної допомоги, зокрема безробітним, вимушеним переселенцям, людям похилого віку.
Прийняття рішення про надання соцпослуг https://curly.click/r/eb25
Призначення компенсації за надання соцпослуг з догляду на непрофесійній основі https://curly.click/r/dd24
Призначення компенсації за надання соцпослуг з догляду на професійній основі https://curly.click/r/4fa5
Соцпослуга з надання притулку https://curly.click/r/bfa0
Соцпослуга з соціальної адаптації https://curly.click/r/2ee1
Соцпослуга з денного догляду https://curly.click/r/77b7
Соцпослуга з надання натуральної допомоги https://curly.click/r/e9f6
Соцпослуга з екстренного (кризового) втручання https://curly.click/r/1db6
Соцпослуга з соціальної інтеграції https://curly.click/r/t4636
Соцпослуга з перекладу жестовою мовою https://curly.click/r/b2b5
Якщо у вас є знайомі, які втратили роботу, власний дім чи потребують допомоги, — поділіться з ними цією добіркою.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 494
Бета тестування 10 000 користувачів
Подати заяву на отримання грошової допомоги на сайті https://eveteran.gov.ua.
Послуга повністю автоматична!
Інструкція про те, як подати заявку у відео https://youtu.be/7LGOIzH6_H8
Головне заповнювати все особисто, і не передавати свої дані третім особам!!!
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 624
Продовжуємо працювати над тим, щоб українці отримували державні сервіси зручно, швидко, сучасно та безбар’єрно.
Ділимося результатами оцінки рівня задоволеності відвідувачів якістю послуг у ЦНАП, які зросли протягом січня:
91,4 % українців задоволені сервісом у ЦНАП;
72,5 % відвідувачів готові рекомендувати ЦНАП близьким.
Якісний державний сервіс — це культура обслуговування відвідувачів на всіх етапах взаємодії з ними. Корисні матеріали для працівників та керівників ЦНАП зберегли у посібниках на Платформі Центрів Дія:
Практичні поради щодо підвищення якості надання послуг у ЦНАП (Дія Центрах) та інших фронт-офісах https://bit.ly/3JYMIBE
Практичні поради щодо діяльності керівника (керівниці) фронт-офісу https://bit.ly/3jLPdwi
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 578
Користуйтесь послугами, які допоможуть задокументувати стосунки та створити сім’ю онлайн.
Добірка необхідних сервісів Гіду з державних послуг:
Державна реєстрація шлюбу https://curly.click/r/3a74
Реєстрація народження дитини https://curly.click/r/5f75
Повторна видача свідоцтва про шлюб https://curly.click/r/c377, також доступно онлайн на Порталі Дія https://curly.click/r/35b7
Витяг про шлюб https://curly.click/r/9b37, також доступно онлайн на Порталі Дія https://curly.click/r/a373
Комплексна послуга «єМалятко» https://curly.click/r/t1f5, також доступно онлайн на Порталі Дія https://curly.click/r/a3832
Кохайте, українці, бо ви того варті
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 579
Ділимося добіркою послуг Гіду з державних послуг із базового поводження з відходами та захисту від їх негативного впливу.
Екологічний аудит та оцінка впливу:
Сертифікат екологічного аудитора https://curly.click/r/df25
Внесення до Реєстру екологічних аудиторів https://curly.click/r/s9024
Продовження дії сертифікату екологічного аудитора https://curly.click/r/a466
Видача висновку з оцінки впливу на довкілля https://curly.click/r/a2f5
Операції поводження з відходами:
Реєстрація декларації про відходи https://curly.click/r/33e7
Паспорт місяць видалення відходів https://curly.click/r/c3e7
Внесення змін до паспорта місць видалення відходів https://curly.click/r/53e6
Реєстрові карти об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів https://curly.click/r/s6262
Внесення змін до реєстрових карт https://curly.click/r/fc23
Будьте свідомими, переходьте на еко-friendly технології та діліться інформацією з усіма, кому це буде корисно.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 535
Усиновлення: продовження кандидатсва
Прийомні батьки, батьки-вихователі: реєстрація кандидатом
Стати другим з батьків-вихователей чи прийомних батьків
Опіка, піклування над дитиною: реєстрація кандидатом
Усиновлення: зняття з обліку
Заповнення усіх необхідних даних триває близько 30 хвилин, після чого служба у справах дітей опрацює заяку і проведе поточну перевірку.
Тож більше не потрібно витрачати тижні на збір довідок — усі необхідні документи підтягнуться з реєстрів автоматично.
Працюємо над цифровізацією сфери усиновлення, щоб українці без черг та бюрократії могли стати батьками, а діти-сироти зростали в сім'ях.
Проєкт реалізовано завдяки ініціативі Радниці-уповноваженої Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації Дар'я Герасимчук, Міністерство соціальної політики України та Міністерства цифрової трансформації України за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Програми розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 579
Якщо ви – підприємець, і потребуєте один із сервісів Держмитслужби — скористайтесь Гідом з держпослуг.
Авторизація АЕО https://curly.click/r/52c6
Зупинення дії авторизації АЕО https://curly.click/r/6ec2
Скасування авторизації АЕО https://curly.click/r/b3102
Перегляд рішення про відповідність АЕО https://curly.click/r/a3d5
Дозвіл на відкриття складу тимчасового зберігання https://curly.click/r/fb95
Дозвіл на відкриття митного складу https://curly.click/r/md5
Дозвіл на відкриття вільної митної зони https://curly.click/r/5b55
Зберігайте інформацію та діліться нею з усіма, кому буде корисно
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 471
Адміністративні послуги |
Надано працівниками ЦНАПу (головний офіс) |
Надано працівниками ВРМ ЦНАПу |
Разом |
Послуги, суб’єктом надання яких є структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради, всього, в тому числі: |
594 |
272 |
866 |
- реєстрація речових прав на нерухоме майно |
293 |
- |
293 |
- соціальні послуги |
- |
255 |
255 |
- реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців |
13 |
- |
13 |
- реєстрація договору найму житлового приміщення |
4 |
- |
4 |
- видача довідок та витягів |
156 |
- |
156 |
- інші послуги |
128 |
17 |
145 |
Послуги, суб’єктом надання яких є Держгеокадастр |
83 |
13 |
96 |
Вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України |
56 |
2 |
58 |
Видача документів дозвільного характеру |
8 |
- |
8 |
Разом |
741 |
287 |
1028 |
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 674
Попри війну в 2022 році українці користувались послугами в ЦНАП та залишали відгуки про роботу сервісів. У Центрах розміщені зручні QR-коди з опитуванням, за допомогою яких понад 18 тисяч українців залишили відгуки щодо якості отриманих послуг по всій країні.
За результатами QR-опитування:
70% відвідувачів готові рекомендувати іншим отримувати послуги у ЦНАП.
Дякуємо працівникам Центрів за кваліфіковану роботу і відданість власній справі, та відвідувачам, які залишають відгуки для підвищення рівня якості обслуговування.
Побачили QR-код у ЦНАП? Залиште свій відгук, щоб допомогти покращити український сервіс.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 676
Що це за документ
Довідка з Державного реєстру речових прав підтверджує, що ви є власником квартири, будинку або земельної ділянки. Понад 1 мільйон українців отримують її щорічно.
У довідці є інформація з 4 основних реєстрів нерухомості:
1. Державний реєстр речових прав на нерухоме майно
2. Реєстр прав власності на нерухоме майно
3. Державний реєстр іпотек
4. Єдиний реєстр заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна
Вартість послуги — 30 гривень. Адміністративний збір можна сплатити карткою онлайн.
Отримуйте довідку з Державного реєстру речових прав за посиланням.
Проєкт реалізовано Мінцифрою спільно з Міністерство юстиції України за сприяння Програма EGAP, що фінансується урядом Швейцарії та реалізується Фонд Східна Європа.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 684
Нерідко виникають ситуації, коли оригінал документа, що підтверджує право власності на нерухомість загублено, зіпсовано чи пошкоджено.
Проте, процедура відновлення правовстановлюючого документа, виданого після 01 січня 2013 року та виданого до 01 січня 2013 року відрізняється. Далі – роз'яснюємо алгоритм відновлення в обох випадках.
Щодо відновлення правовстановлюючого документа, виданого після 01 січня 2013 року
Державна реєстрація права власності відповідно до положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» проводиться з 01 січня 2013 року на підставі документів, що підтверджують виникнення, перехід чи припинення такого права, за результатом проведення якої, видається інформація з Державного реєстру прав.
У разі, коли державна реєстрація права власності проведена у Державному реєстрі прав, то у зазначеній інформаційній системі містяться відомості про правовстановлюючий документ, на підставі якого, зокрема, і була проведена державна реєстрація.
Тобто, якщо відомості про певне речове право на нерухоме майно внесені до Державного реєстру прав, а правовстановлюючі документи, на підставі яких така реєстрація була проведена, втрачені чи пошкоджені, не вимагається вчинення жодних додаткових дій для «продовження існування факту державної реєстрації відповідного речового права».
Окремо звертаємо увагу на відсутність необхідності відновлення свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих протягом 2013- 2015 років.
Відомості про документ, що підтверджує право власності, зберігаються у Державному реєстрі прав, а тому необхідність в отриманні дублікатів свідоцтв про право власності на нерухоме майно, що були видані протягом 2013-2015 років, відсутня.
У випадку ж відсутності відомостей про речові права на нерухоме майно в інформаційних системах, слід користуватись загальним правилом, яке регулює порядок відновлення втрачених, пошкоджених документів (дублікат втраченого документа може видати суб’єкт, який видав такий документ).
Щодо відновлення правовстановлюючого документа, виданого до 01 січня 2013 року
Алгоритм дій у разі втрати документа про право власності на нерухоме майно, виданого до 01 січня 2013 року визначено у Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127.
Згідно з пунктом вказаного Порядку для державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку, реєстрацію яких проведено до 1 січня 2013 р. у зв’язку із втратою, пошкодженням чи псуванням відповідного державного акта на право власності чи постійного користування земельною ділянкою, свідоцтва про право власності на нерухоме майно використовуються відомості з Державного земельного кадастру або Реєстру прав власності на нерухоме майно, який є архівною складовою частиною Державного реєстру прав, та паперовий носій інформації (реєстрові книги, реєстраційні справи, ведення яких здійснювали підприємства бюро технічної інвентаризації).
У разі наявності в заявника копії примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого державного акта, свідоцтва про право власності на нерухоме майно подається також відповідна копія.
Державна реєстрація прав у випадку, передбаченому цим пунктом, проводиться виключно за умови встановлення державним реєстратором наявності зареєстрованих речових прав на підставі таких документів у Державному земельному кадастрі чи в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, або на паперових носіях інформації.
У разі коли таким майном є закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва, – також за наявності відомостей про його технічну інвентаризацію, отриманих державним реєстратором з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, з обов’язковим зазначенням у Державному реєстрі прав відомостей про втрату, пошкодження чи зіпсування відповідного документа.