Новини

КАРАНТИН ПРОДОВЖЕНО ДО 11 ТРАВНЯ 2020 РОКУ!!!

В цей період ЦНАП буде здійснювати прийом громадян та юридичних осіб для отримання адміністративних послуг відповідно до переліку, який можна отримати за невідкладних обставин під час карантину.

По всіх інших послугах ЦНАП буде здійснювати консультації за допомогою телекомунікаційних засобів зв’язку.

Також ЦНАП і надалі буде продовжувати видачу результатів послуг.

 

Про відновлення роботи ЦНАП у звичайному режимі Вас буде повідомлено додатково.

 

Перелік адміністративних послуг, які можна отримати у центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради за невідкладних обставин під час карантину

№ з/п

Суб’єкт надання адміністративної послуги

Назва адміністративної послуги

1

2

3

1

Відділ з питань реєстрації місця проживання виконавчого комітету міської ради

Реєстрація місця проживання особи

2

Відділ з питань реєстрації місця проживання виконавчого комітету міської ради

Реєстрація місця проживання малолітньої дитини

3

Відділ з питань охорони, раціонального використання природних ресурсів та благоустрою виконавчого комітету міської ради

Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою

4

Відділ з питань державної реєстрації виконавчого комітету міської ради

Заборона вчинення реєстраційних дій

5

Старокостянтинівський районний відділ Управління ДМС у Хмельницькій області

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

6

Управління патрульної поліції в Хмельницькій області Департаменту патрульної поліції

Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні

7

Управління патрульної поліції в Хмельницькій області Департаменту патрульної поліції

Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів

8

Старокостянтинівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький)

Державна реєстрація народження

9

Старокостянтинівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький)

Державна реєстрація смерті

Закликаємо громадян України утриматися від відвідування ЦНАП у період карантинних заходів без нагальної потреби або при симптомах ГРВІ, грипу чи коронавірусу.  

 

Задля запобіганню виникненню та поширенню коронавірусної хвороби Сovid-19, убезпечення працівників центру надання адміністративних послуг, суб’єктів надання адміністративних послуг та суб’єктів звернення від захворювання на неї, на виконання Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» з 16.03.2020 року центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (ЦНАП) припиняє прийом громадян та юридичних осіб з питань надання адміністративних послуг.

ЦНАП буде здійснювати консультації за допомогою телекомунікаційних засобів зв’язку та видачу результатів документів.

Про відновлення роботи ЦНАП Вас буде повідомлено додатково!

Телефон для довідок: 03854 4-98-12, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Відповідно до змін, які були внесені до Закону України «Про запобігання корупції», з 1 січня 2020 року суб’єктам декларування при заповненні декларації необхідно зазначати відомості про свій номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі та вказувати відповідні номери членів сім’ї.

Отже, УНЗР- це цифровий, незмінний ідентифікатор людини, який допомагає швидко та достовірно встановити особу.

Особа отримує цей номер ВИКЛЮЧНО під час оформлення біометричних документів, а саме: паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта для виїзду за кордон.

Він складається із 13 цифр, розділених текстовим символом “-“ та є незмінним протягом усього життя громадянина (не змінюється у разі зміни прізвища, імені або будь-яких інших відомостей).

Додатково інформуємо, що в разі відсутності у суб’єкта декларування або членів його сім’ї УНЗР передбачається можливість обрання суб’єктом декларування відповідного значення цього поля «∅ не застосовується».

Звертаємо увагу, якщо біометричний документ було втрачено, то відомості щодо УНЗР можна отримати у формі Довідки за заявою, особисто або законним представником, у будь-якому підрозділі міграційної служби. Дана послуга надається до 3-х робочих днів.

 

(Інтерв’ю начальника Управління- О.М.Панькова)

  • Олег Михайлович, сьогоднішня зустріч із Вами присвячена темі виїзду за кордон із неповнолітніми дітьми. Які документи необхідно мати батькам для здійснення таких подорожей?

Щоб здійснити подорож із дитиною за кордон, батькам необхідно виготовити біометричний закордонний паспорт, як це передбачено законодавством України. Варто зауважити, що допомогою для батьків, які планують із дітьми подорож за кордон стане інформація на офіційному сайті Державної прикордонної служби України, де розміщенні основні правила перетину кордону та перелік необхідних документів.

2) З якого віку та яка процедура оформлення дитячого закордонного паспорту?

Міграційна служба області оформлює біометричні закордонні паспорти для дітей із моменту їх народження. Заява для оформлення паспорта особі, яка не досягла 16–річного віку, подається одним з батьків (усиновлювачів), опікунів, піклувальників або інших законних представників особисто або законним представником (згода іншого з батьків/опікунів не потрібна).

Окрім цього, батькам необхідно подати:

  • паспорт громадянина України у формі ID-картки обов’язковий для осіб, що досягли 14-річного віку;
  • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави. Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (у разі оформлення паспорта вперше із застосуванням засобів Реєстру);
  • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати;
  • у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку, або особі, яка не може пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я, та яка потребує термінового лікування за кордоном, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу, може бути подано одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого зображення особи шляхом сканування.

3) Яка вартість оформлення біометричного паспорта?

У разі оформлення протягом 20 робочих днів, вартість адміністративного збору становить  682 грн. Якщо мова йде про терміновий виїзд за кордон, в такому разі вартість адміністративного збору збільшується та становить 1034 грн. В разі виготовлення такого документа у консульських установах України за кордоном сплачується також консульський збір.

4) Скажіть, будь ласка, яка відмінність дитячого закордонного паспорта від дорослого?

У правилах оформлення такого документу є кілька важливих відмінностей, а саме:

- закордонний паспорт дітям до 16-ти років оформлюється строком на 4 роки, а після 16-ти років- термін дії документа складає 10 років;

-діти, віком до 12-ти років не здають відбитків пальців, тим не менш такий паспорт зберігає статус біометричного і дає дозвіл на безвізовий в'їзд до ЄС. Після 12-ти років ця процедура є обов'язковою;

- підпис дитини при оформленні паспорта ставиться, починаючи із 14-ти років.

4) Куди батькам необхідно звернутись для оформлення біометричного паспорта?

Всі  територіальні підрозділи міграційної служби надають адміністративні послуги по оформленні та видачі біометричних документів (паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у вигляді ID-картки). Разом з тим, такі адміністративні послуги можна також отримати у Хмельницькому центрі обслуговування громадян «Паспортний сервіс» ДП «Документ» або ж у центрах надання адміністративних послуг області, в яких встановлено необхідне обладнання для оформлення цих документів.

5) А як щодо черг? Яка їх тенденція станом на сьогодні у територіальних підрозділах служби?

На сьогодні таких проблем із чергами немає, адже для зручності та  комфорту громадян  ДМС України запровадила ряд електронних сервісів, які створені з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та змінюють звичні всім черги на декілька кліків у комп’ютері або смартфоні. Гарним прикладом є сервіс «Електронної черги», завдяки якому можна зареєструватися онлайн  через офіційний вебсайт ДМС України для отримання адміністративних послуг по оформленні  як паспорта громадянина України нового зразка так і для виїзду за кордон. До слова, перевірити стан виготовлення власного документа можна також за допомогою сервісу «Перевірка стану оформлення документів» або ж «Чат-Бот», який доступний у популярних месенджерах таких як Viber та Telegram.

Звертаю увагу, що у разі виникнення питань у громадян, в Управлінні ДМС області працює “гаряча лінія” за номером: (0382) 65-03-06, де фахівці міграційної служби надають  консультацію щодо питань, які входять до компетенції служби.

 

Інтерв’ю начальника управління ДМС України у Хмельницькій області
 Панькова О.М.

 

- Олег Михайлович, як відомо при досягненні особою відповідного віку, законодавством передбачено процедуру вклеювання до паспорта-книжечки зразка 1994 року фотокарток. Скажіть, будь ласка, як сьогодні отримати цю адміністративну послугу?

Насамперед, звертаю увагу, що підставою для отримання цієї адміністративної послуги є досягнення особою відповідного віку( 25- або 45 років). Щоб вклеїти фотокартку до паспорта- книжечки, зразка 1994 року, громадянам необхідно звернутись до територіального підрозділу міграційної служби за місцем реєстрації або ж до відповідного ЦНАП.

-Протягом якого часу особа може вклеїти фотокартку ?

Не пізніше ніж через місяць після досягнення особою 25- та 45- ти річного віку. Якщо особа протягом місяця не звернулась для отримання цієї адміністративної послуги, то паспорт такої особи вважається недійсним та підлягає обміну на ID-картку.

  • Чи можуть працівники міграційної служби відмовити у наданні послуги?

Так, звісно. Існують три фактичних підстави для відмови, зокрема:

  • недосягнення особою відповідного віку( 25- та 45- років);
  • відсутність фотокарток
  • особа звернулась пізніше, ніж через місяць після досягнення 25- або 45- ти річного віку( у такому разі паспорт зразка 1994 року підлягає обміну на ID-картку).
  • Скажіть, будь ласка, чи несе особа в разі несвоєчасності отримання адмінпослуги відповідальність? Яку саме?

Відповідно до законодавства України, особа притягується до адміністративної відповідальності. Це передбачено статтею 197 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» передбачає, що проживання громадян України без паспорта, за недійсним документом або без зареєстрованого місця проживання- тягне за собою попередження. Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за порушення, передбачені ч.1 цієї статті, - тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

  • Який термін надання адміністративної послуги та яка її вартість?

Послуга надається  безкоштовно, у п’ятиденний термін із дня подачі заяви.

  • В разі виникнення питань у громадян, куди їм необхідно звернутись?

Першочергово, мешканці області можуть звернутися на телефон «гарячої лінії» Управління за номером:(0382) 63-80-56 та 65-03-06, де протягом тижня фахівці надають консультативну допомогу. Також, знайти усю необхідну інформацію щодо діяльності міграційної служби та переліку адміністративних послуг можна на офіційному веб-сайті ДМС України.