УКРАЇНА
СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ДВАДЦЯТЬ ПЕРША СЕСІЯ
ШОСТОГО СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
від «30» березня 2012р. № 8 м. Старокостянтинів
З метою подальшого зміцнення та вдосконалення державної безпеки України з позицій діяльності Старокостянтинівського МВ УСБУ в Хмельницькій області, виконання державою гарантій соціальної захищеності працівників Служби безпеки України та керуючись Законом України «Про Службу безпеки в Україні», ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
вирішила:
1. Затвердити Програму взаємодії Старокостянтинівського МВ УСБУ України в Хмельницькій області та Старокостянтинівської міської ради на 2012-2014 роки, що додається.
2. Фінансовому управлінню виконавчого комітету міської ради (Камінська В.К.) в межах коштів бюджету міста на 2012 рік передбачити кошти на фінансування Програми взаємодії Старокостянтинівського МВ УСБУ України в Хмельницькій області та Старокостянтинівської міської ради на 2012-2014 роки.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови, начальника фінансового управління виконавчого комітету міської ради (Камінська В.К.) та на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів, цін, адміністративно-територіального устрою (голова комісії - Возний О.І.).
вирішила:
1. Затвердити Програму взаємодії Старокостянтинівського МВ УСБУ України в Хмельницькій області та Старокостянтинівської міської ради на 2012-2014 роки, що додається.
2. Фінансовому управлінню виконавчого комітету міської ради (Камінська В.К.) в межах коштів бюджету міста на 2012 рік передбачити кошти на фінансування Програми взаємодії Старокостянтинівського МВ УСБУ України в Хмельницькій області та Старокостянтинівської міської ради на 2012-2014 роки.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови, начальника фінансового управління виконавчого комітету міської ради (Камінська В.К.) та на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів, цін, адміністративно-територіального устрою (голова комісії - Возний О.І.).